بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

سرویس پک سه ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 Update June 2011

منبع : www.AsanDownload.com 



آپدیت June 2011ویندوز اکس‌پی یکی از سیستم ‌عامل ‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس ‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر کانادا مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندورز اکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. ویندوز اکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم‌عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز اکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد. نسخه ی نهایی سرویس پک سه ویندوز ایکس پی دارای شماره ساخت 5.1.2600.5512 می باشد و تمام آنچه پیش از این تاریخ به عنوان ویندوز ایکس پی سرویس پک سه دیده و شنیده اید همگی یا نسخه های آزمایشی بوده اند و یا به دلیل به همراه داشتن آپدیت های جدید به عنوان سرویس پک سه نامیده می شدند. نسخه ی نهایی بدون شک همین هست که مقابل شما قرار دارد! Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این 4 سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور 2008 داراست.
ویندوز XP در ویراشهای مختلفی ارائه شده‌است که از رایج ترین آنها می‌توان به ویندوز XP ویرایش خانگی برای کاربران خانگی ویندوز XP حرفه‌ای که قابلیت‌های دیگری همچون پشتیبانی از دامنه ویندوز سرور را دارد مناسب کاربران حرفه‌ای و تجاری است، اشاره کرد. ویندوز XP ویرایش Media Center نیز در حقیقت همان ویندوز XP حرفه‌ای است که قابلیت‌های اضافی در مورد سیستم‌های چند رسانه‌ای همچون تماشای TV، مشاهده DVD و شنیدن موزیک دارد. ویندوز XP ویرایش Tablet PC برای اجرا در پلت فرم‌های Table PC طراحی شده‌است. همچنین دو ویرایش ۶۴ بیتی از ویندوز XP وجود دارد: ویندوز XP ویرایش ۶۴ بیتی برای پردازنده‌های تیانیوم و ویندوز XP ویرایش حرفه‌ای x۶۴ برای پردازنده‌های x۸۶-۶۴ ویندوز XP به خاطر بهبود کارایی و پایداری نسخه‌های قبلی ویندوز، مورد توجه قرار گرفته‌است. در ویندوز XP، واسط گرافیکی کاربر کاملاً از نو طراحی شده‌است و بسیار کاربرپسندتر از نسخه‌های قبلی ویندوز مایکروسافت است. قابلیت‌های مدیریت نرم افزاری جدیدی در XP معرفی شده‌اند که کاربران را از جهنم DLLها که در نسخه‌های قبلی همه را به ستوه درمی آورد، رهایی می‌بخشد. XP اولین نسخه از ویندوز است که از فعال سازی محصول برای مقابله با قوانین تخلف نرم افزاری استفاده می‌کند. با وجود تمام قابلیت‌های موجود، XP به خاطر آسیب پذیری‌های امنیتی، وجود برنامه‌های جانبی مایکروسافت همچون اینترنت اکسپلورر و ویندوز مدیا پلیر در ویندوز به صورت پیش فرض و برخی زمینه‌های واسط کاربر، مورد انتقاد کاربران قرار گرفته‌است. در ویرایش اصلی ویندوز، ویرایش خانگی برای کاربران خانگی و ویرایش حرفه‌ای، برای کاربران حرفه‌ای و تجاری است. علاوه بر این ویرایش Media Center نیز موجود می‌باشد.

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا تاریخ June 2011 می باشد.
ویژگی های Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated June 2011:- آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی تا Update April 2011
- بهبود امنیت در Internet Explorer 8.0.6001.18702
- ویرایش جدید Windows Media Player 11.0.5721.5280
- نصب ویندوز به صورت 100% ریجیستر مایکروسافت بدون نیاز به سریال نامبر
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع کار با اینترنت و شبکه
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش ثبات و پایداری ویندوز
- ویژگی Network Access Protection
- ویژگی black hole router detection
- رفع مشکلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- ویژگی Backporting موجود در ویندوز ویستا
- و ...

سفارش نسخه 32 بیتی :سرویس پک سه ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 Update March 2011
سفارش نسخه 32 بیتی  - یک عدد CD به قیمت 4000 تومان (هزینه ارسال رایگان)

ادامه مطلب ...

دانلود ویندوز 7 Enterprise سرویس پک 1 آپدیت June 2011 - نسخه 32

دانلود ویندوز 7 Enterprise سرویس پک 1 آپدیت June 2011 - نسخه 32 بیتی

دانلود ویندوز 7 Enterprise سرویس پک 1 آپدیت June 2011 - نسخه 32 بیتی


نسخه ی کامل ویندوز 7 اینتپرایز همراه با جدیدترین آپدیت ها تا تاریخ June 2011 را به صورت کاملاً رایگان و بدون محدودیت از آسان دانلود دریافت نمایید!بی شک همه ما به این نکته وافق هستیم که در حال حاضر یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها ویندوز بسیار جذاب 7 است. ویندوزی بسیار کارآمد که به نظر می رسد بتواند حتی از ویندوز ایکس پی هم موفق تر عمل کند چرا که تنها پس از یکسال از زمان ارائه رسمی آن بیشتر کاربران مجذوب آن شده و ترجیح داده اند تا از آن به عنوان سیستم عامل پایه خود بهره بگیرند. سیستم عاملی که پس از ویستا توانست شکست های بزرگ مایکروسافت را جبران کند و حالا تقریبا در یکمین سال تولید این ویندوز مایکروسافت اولین نسخه از سرویس پک آن را ارائه داده است. این سرویس پک که قابلیت های جدیدی را به کاربران می دهد امنیت این سیستم عامل محبوب را افزایش داده، زبان های محلی با بهبود چشمگیری رو به رو شده اند و البته سازگاری با تکنولوژی های جدید هم بخش دیگری است که به عنوان سرویس پک به ویندوز 7 اضافه شده است. در چند پست قبل ما سرویس پک را به دو صورت نسخه 32 بیت و نسخه 64 بیت در سایت قرار دادیم تا کاربران بتوانند به راحتی و با دانلود این پک ها سیستم عامل ویندوز 7 خود را به روزرسانی کنند اما در این مطلب قصد داریم تا پیش کش بهتری را ارائه دهیم و آن هم نسخه کامل ویندوز 7 بوده که به همراه سرویس پک 1 آماده شده است. یعنی پک به ویندوز اضافه شده و نیازی نیست که کاربران پس از نصب ویندوز Se7ven سرویس پک 1 را به صورت جداگانه نصب نمایند چرا که خود ویندوز در موقع نصب تغییرات و پک 1 را اعمال خواهد کرد.
این مدل نصب یعنی قرار دادن پک به همراه ویندوز مزایای زیادی دارد اول این که مدت زمانی که طول خواهد کشید تا ویندوز نصب شود به همان اندازه دفعات قبلی بوده و نیازی نیست که زمانی هم صرف شود تا سرویس پک به صورت جدا نصب گردد. کرک هایی که در پس از نصب اعمال می شوند دیگر نیاز به تست برای سازگاری با سرویس پک نداشته و کاربر مطمئن خواهد بود که ویندوز نصب شده تا مدت ها بدون هیچ گونه کرک خاصی فعال خواهد بود.
اما همه این مقدمه چینی ها برای این بود که ما Microsoft Windows 7 Enterprise x32 SP1 Integrated June 2011 را برای دو پلتفرم 32 بیتی و 64 بیتی پیش کش کنیم تا جز اولین سایت هایی باشیم که این ویندوز محبوب را با جدیدترین به روزرسانی ها با لینک مستقیم در اختیار کاربران قرار می دهند. این ویندوز که کامل ترین نسخه برای همه کاربران است تمامی قابلیت های ویندوز 7 را در بر گرفته و با آخرین به روزرسانی ها ، جدیدترین درایورها، ایمن تر از گذشته و بالاخره سازگارتر با سخت افزارهای جدید قدم به رایانه های کاربران آسان دانلود می گذارد. در این یکسال گذشته این محصول مایکروسافت آنقدر موفق عمل کرده که تقریبا اکثر افراد و حتی کاربران مبتدی هم آشنایی نسبتا کاملی با ویندوز 7 داشته و با امکانات آن دست و پنجه نرم کرده اند ؛ به همین دلیل است که فکر می کنم لازم نباشد تا توضیح زیادی در مورد امکانات این سیستم عامل نسل جدید داده شود.

نسخه ی از ویندوز 7 اینتپرایز که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا تاریخ June 2011 می باشد.
تغییرات عمده نسخه Microsoft Windows 7 Enterprise x32 SP1 June 2011:- اضافه شدن هزارن آپدیت امنیتی و مفید برای امنیت و پایداری بیشتر
- بهبود سرعت و کارآیی سیستم
- بهبود در لود و بارگزاری اولیه سیستم یا همان بوت شدن
- افزایش امنیت در بخش های مختلف
- ویژگی های جدید در بخش شبکه و Network
- سرعت بالاتر ویندوز،منوی استارت و ...
- سازگاری کامل تر با تکنولوژی های جدید سخت افزاری
- پایداری بیشتر ویندوز و سرعت بیشتر نصب آن
- افزایش توان در پخش با کیفیت تر فیلم های HD از طریق اتصال HDMI به خصوص صدای بهتر در HDMI
- امکانات متعدد در بخش های مختلف شبکه و کنترل از راه دور
- رفع مشکلات قبلی ویندوز مانند بخش پرینت و ...
- اضافه شدن امکانات برای زبان های محلی
- Help کامل و بی نقص برای آشنایی با ویژگی های جدید
- بهبود گزینه حذف و نصب نرم افزارهای کاربردی
- و ... ادامه مطلب ...

بازیابی فایل ها با نرم افزار Aidfile Recovery Software v3.3.2.0


Aidfile Recovery Software ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های حذف شده است. نرم افزاری که با حجم مناسب و سرعت بالا هم در اسکن و هم در بازیابی فایل های حجیم کمک بسیار می تواند به کاربران در بازگرداندن فایل های پاک شده کند. این نرم افزار درایوهای پاک شده ، فرمت شده ، خراب شده و پارتیشن هایی که تغییر یافته اند را به حالت قبل باز خواهد گرداند ؛ البته درصد بازگردانی اطلاعات به شرایط مختلفی بستگی دارد که این ابزار هم مانند نرم افزارهای مشابه می تواند درصد مشخصی از اطلاعات را برگرداند.
سیستم فایل های FAT ، NTFS و EXFAT در این ابزار پشتیبانی می شوند و کاربر می تواند حافظه های مختلفی که با این نوع سیستم فایل های پیکربندی شده اند را بازیابی اطلاعاتی نماید. کار کردن با Aidfile Recovery Software به سبب واسط کاربری ساده اما جذاب و منوهایی که به شکل خاصی طراحی شده اند فوق العاده ساده خواهد بود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Aidfile Recovery Software v3.3.2.0:
- بازیابی فایل های پاک شده به هر دلیلی
- بازیابی اطلاعات درایوهای فرمت شده حتی پس از نصب دوباره ویندوز
- برگرداندن اطلاعات پس از تغییر پارتیشن ها
- سازگاری و هماهنگی با سه سیستم فایل FAT ، NTFS و EXFAT
- سازگاری با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون برای بازیابی
- هماهنگی کامل با انواع هارددیسک ها ، حافظه های فلش ، فلاپی دیسک ها و ...
- نهایت کارآیی در بازیابی فایل ها
- وجود 4 حالت مختلف در بازیابی فایل ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ... ادامه مطلب ...

مدیریت حرفه ای اسناد PDF با نرم افزار Foxit PhantomPDF v5.0.1.05

مدیریت حرفه ای اسناد PDF با نرم افزار Foxit Phantom

کمتر بسته نرم افزاری را می توان یافت که بتواند تمامی خواسته های کاربران را در یک بخش پاسخگو باشد. برای مثال نرم افزارهای کمی هستند که در زمینه مدیریت، ساخت و ویرایش اسناد PDF بتوانند تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای را جوابگو باشند. Adobe Acrobat Pro قادر است تا همه کارها را انجام دهد اما مهم ترین ایرادی که می توان به آن گرفت تنها حجم بالای آن و فضای زیادی است که هم از هارددیسک ، هم از پردازنده اصلی و هم از حافظه رم اشغال می کند. البته نرم افزارهای دیگری هم هستند که بتوانند به همین صورت امکانات لازم برای مدیریت حرفه ای اسناد PDF را فراهم کنند، برای نمونه نرم افزار به نام Phantom که محصولی از شرکت نرم افزار Foxit  است و از نرم افزارهای جدید این شرکت هم به شمار می رود قادر است تا علاوه بر ساخت اسناد کار مدیریت و نمایش آن ها را هم به سادگی فراهم سازد در حالی که حجم بسیار کمتری نسبت به نرم افزار مشابهی همچون Adobe Acrobat Pro نیز دارد. سرعت بالا در ساخت سند PDF که قابلیت پشتیبانی از حداقل 100 فرمت در آن وجود دارد ، ویرایش مستقیم اسناد در نرم افزار و  مدیریت کاملا حرفه ای اسناد سه قابلیت مهم و کلیدی Foxit Phantom را تشکیل می دهند. واسط کاربری جذاب اما ساده که دسترسی کاربران را به قسمت های مختلف نرم افزار فراهم می کند یکی از نکاتی است که هرچند ممکن زیاد به چشم نیاید اما در عمل نقش مهمی در مدیریت اسناد دارد. جالب است که این نرم افزار تنها حدود 20 مگابایت از فضای هارددیسک را اشغال می کند درحالی که Adobe Acrobat Pro حداقل 2 گیگابایت فضا نیاز دارد البته این دلیل برتری این نرم افزار نبوده و مطمئنا محصول Adobe  در دنیای نرم افزارها کم نظیر است. Foxit Phantom همچنین قادر است تا صفحات را از طریق اسکنر به صورت مستقیم به اسناد PDF تبدیل کند . مدیریت آسان صفحات، پرینت ساده اسناد، سرعت بالا در اجرا و عدم محدودیت در بازگشایی سندهای PDF ، ایمن سازی اسناد از طریق گذاردن پسورد برروی آن ها و قابلیت طراحی فرم های الکترونیکی بخشی از قابلیت های محصول جدید Foxit به شمار می رود. برای آنان که از فرمت PDF در کارهای روزانه زیاد استفاده می کنند این نرم افزار می تواند راه گشای بسیاری از کارها باشد. نسخه کامل این نرم افزار را می توانید به سادگی از آسان دانلود دریافت نموده و از مدیریتی حرفه ای اما ساده و آسان اسناد PDF خود لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Foxit PhantomPDF Business Edition v5.0.1.0523:
- مدیریت حرفه ای اسناد PDF
- قابلیت ساخت سند با پشتیبانی از حداقل 100 فرمت مختلف
- امکان اسکن مستقیم صفحات به PDF
- قابلیت مشاهده و پرینت اسناد
- ایمن سازی از طریق گذاردن پسورد
- امکان ویرایش مستقیم اسناد به صورت کاملا حرفه ای
- اضافه کردن Header و Footer به سند
- مدیریت صفحات در اسناد چند صفحه ای
- امکان اتصال به بانک اطلاعاتی
- امکان ثبت اطلاعات پیرامون سند PDF  برای جلوگیری از کپی رایت
- قابلیت طراحی فرم های الکترونیکی کامل
- سرعت بالا در نصب و اجرا
- حجم پائین نسبت به قابلیت های نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

پاکسازی کامل اطلاعات Active ZDelete Net v7.1.3

پاکسازی کامل اطلاعات Active ZDelete Net


گاهی امنیت ایجاد می کند فایل ها به طور کامل پاک شوند ؛ همانطور که امکان بازیابی فایل های پاک شده وجود دارد این امکان هم به واسطه نرم افزارها فراهم شده تا کاربر بتواند به طور کامل هرآنچه از اطلاعات می خواد به صورت کامل از حافظه مورد نظر حذف کند تا امکان بازیابی آن ها با هر روش و ترفندی وجود نداشته باشد. حذف کامل فایل هایی نظیر فایل های شخصی ، کش اینترنت ، فایل هایی که از وبگردی ایجاد شده اند ، تاریخچه وبگردی و به طور کلی همه فایل ها قابلیتی است که نرم افزار Active ZDelete Net به کاربران ارائه می دهد. این ابزار بسیار مفید که امنیت فوق العاده ای هم دارد به سبب امکانات و امنیت بالا و درصد کم خطاها در بسیاری از مراکز حساس دولتی در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
همین قابلیت مهم اصلی ترین امکانی است که در این ابزار گنجانده شده است ؛ Active ZDelete Net با یک واسط کاربری گرافیکی امکان حذف کامل اطلاعات را فراهم می کند. البته امکاناتی هم در نرم افزار گنجانده شده که بسیاری از کارها را به صورت خودکار انجام می دهد ، مثلا این امکان فراهم شده تا به صورت خودکار فایل های حاصل از وبگردی پاک گردند که در ادارات و شرکت ها و یا حتی سیستم های خانگی برای افزایش ضریب امنیت می تواند بسیار مفید باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Active ZDelete Net v7.1.3:
- پاک نمودن اطلاعات شخصی به صورت کامل
- امکان استفاده از Drag & Drop در بسیاری از عملکردها
- امنیت بالای نرم افزار و درصد کم در اشتباهات
- پاک کردن کش اینترنت ، فایل های ایجاد شده از وبگردی و ...
- امکان تعیین عملکرد خودکار برای بخش هایی از نرم افزار
- قابلیت زمان بندی نرم افزار برای پاکسازی فایل های تعیین شده
- واسط کاربری کاملا گرافیکی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود بازی جذاب پرندگان خشمگین در ریو Angry Birds Rio v1.20 - ن

دانلود بازی جذاب پرندگان خشمگین در ریو Angry Birds Rio v1.20 - نوکیا


بازی بسیار جذاب پرندگان خشمگین Angry Birds Rio ریو که یکی از جذابترین و محبوب ترین بازی گوشی های همراه محسوب می شود که با داشتن مرحله های جذاب که شما میبایستی به جنگ میمون ها بروید و پرندگان اسیر شده را آزاد کنید و جستجو برای پیدا کردن میوه های مخفی شده و بازی سرگرم کننده با استقبال بی نظری هم روبرو شد. پس از استقبال بی نظری از این بازی در سرتا سر جهان این بار این بازی بسیار جذاب توسط گروه آسان دانلود برای گوشی های نوکیا  سیمبیان 3 ساپورت انتشار داد. این بازی را از دست ندهید و هر چه سریعتر دانلود کنید! ادامه مطلب ...

بالا بردن پیج رنک و ترافیک سایت و وبلاگ شما

سلام

حتماً شما هم یکی از کسانی هستید که وبلاگ شخصی یا سایتی دارید و به نوشتن مطالب می پردازید و حتماً هم بازدید سایتتون براتون خیلی اهمیت داره ... ممکنه دست به هر کاری زده باشید ولی اون بازدید دلخواه رو هیچ وقت نداشتین ... این مقاله رو تا اخر با من باشید تا سایتی رو بهتون معرفی کنم که یک افزایش بازدید و ترافیک ابدی برای سایتتون بیارید .
حتماً از فواید افزایش بازدید و ترافیک سایت اگاهی دارید ؛ افزایش ترافیک که داشته باشید ، رتبه تون تو الکسا بالا می ره ، رتبه تون تو گوگل
بالا می ره ، سایت ها بهتون تبلیغ میدن و ...
دیگه اینکه اگر سایتی با ترافیک بالا داشته باشید ، می تونید محصولات خودتون رو توش قرار بدید و بفروشید یا محصولات دیگر سایت هایی که در ازای فروش درصدی رو به شما می پردازن رو قرار بدید و خلاصه اینکه کسب درامد داشته باشید .
راه های زیادی در نت وجود داره که میشه بازدید یک وبلاگ یا سایت رو بالا برد ؛ موتور های جستجو ، تبلیغ در سایت ها ، فروم ها و ...
اما هیچ کدوم از این ها نمی تونن بازدید بالای سایت
شما رو تضمین کنن . نمی تونن به طور قطع بگن که ما در ازای دریافت این مبلغ و ارائه این خدمات برای شما مثلاً روزانه 1000 بازدیدکننده می فرستیم . اخر هم پشیمون میشید که مبلغی رو به سایتی پرداخت کردید ولی اون بازدیدکننده ای که انتظار می رفت رو نداشتید .
خلاصه می کنم ... من قصد دارم سایتی خارجی رو بهتون معرفی کنم که اگر توش فعالیت مستمر داشته باشید ، تا عمر دارید براتون افزایش بازدید و ترافیک
میاره ؛ این رو جدی میگم ... اصلاً هم سرکاری نیست ... ادامه مطلب ...

آپدیت آفلاین محصولات شرکت ESET تاریخ 2011.06.11

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید. ادامه مطلب ...

دانلود 3DMark 11 Pro v1.0.2 تست کارآیی کارت گرافیک

دانلود 3DMark 11 Pro  تست کارآیی کارت گرافیک


همیشه یک Tester خوب می تواند در هر زمینه ای جز اولین مواردی باشد که مورد نیاز است ؛ برای تست کابل های شبکه در شبکه از Tester استفاده می کنند تا زمان کمتری صرف شود. برای تست کارت گرافیک به منظور اجرای بازی ها از یک آزمایشگر استفاده می شود تا توان پردازشی آن کارت گرافیک و در کل خود سیستم مورد آزمایش قرار گیرد. برای تست کارت های گرافیکی که از نسخه 11 شتاب دهنده گرافیکی DirectX استفاده می کنند بهترین گزینه نرم افزار3DMark 11 Pro است. نرم افزاری کارآمد که با انجام یک سری تست های خاص از کارت گرافیک میزان کارآیی آن را نسبت به استانداردها نشان می دهد.
این ابزار گاهی می تواند فوق العاده مهم باشد ، زمانی که کاربران حرفه ای برای پردازش های سنگین گرافیکی قصد خرید کارت های گرافیک دارند و می خواهند بدانند آیا سیستم گرافیکی آن ها امکان پردازش های سنگین را دارد یا خیر ؟ بازی های جدید را می تواند اجرا کند یا نه ؟ همه این ها با انجام یک تست ساده با نصب 3DMark 11 Pro امکانپذیر می شود. تست هایی که این ابزار صورت می دهد براساس استانداردها بوده و تمامی موارد را شامل می شود. البته برای استفاده از این ابزار باید دقت داشت که کارت گرافیکی که مورد تست با این ابزار قرار می گیرد می بایست از DirectX 11 پشتیبانی کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار 3DMark 11 Pro v1.0.2:
- انجام 4 مدل تست مختلف در نسخه Pro
- انجام تست های فیزیکی برروی کارت گرافیک
- تغییر در تمامی تنظیمات
- پردازش و تست از کارت صوتی
- انجام تست های ترکیبی برروی کارت گرافیک
- تست و نمایش نتایج هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین
- نمایش نتایج کارت گرافیک سیستم و مقایسه با استانداردها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان مسنجر قدرتمند بیلوکس

مسنجر بیلوکس نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد. پس از گذشت سه سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته، البته این مسنجر جزو اولین مسنجر ایرانیان خارج از کشور نیز شناخته می شود و معمولا هر سال با ارائه چندین نگارش جدید اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود می کند. این مسنجر قدرتمند همانند زمان ابتدای ورود پیام رسان یاهو مسنجر دارای طرفدارهای بسیاری است. اتاق های گفتگو در این نرم افزار دارای کاربران فارسی زبان بسیاری است و میتوان آن را جایگزین نرم افزار و اتاق های چت یاهو دانست.
برخی از امکانات مسنجر بیلوکس:
- دارای امکان چت با صدا با کیفیت صدای عالی
- دارای اتاق های گفتگو با امکان مدیریت کاربران
- اتاق های گفتگوی شخصی و دارای آرشیو چت
- چت تصویری با کیفیت فوق العاده
- قابلیت بروزرسانی خودکار
- و امکانات بسیار دیگر که با بروزرسانی اضافه خواهند شد