بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

دانلود (iTunes 11.0.2 (32-bit – آخرین ورژن نرم افزار آیتونز


آی‌تیونز (iTunes) یک نرم افزار چندرسانه‌ای است که توسط شرکت اپل تولید شده است. از این برنامه برای انتقال موسیقی و فیلم و … از روی کامپیوتر به روی آی فون و آی پد و آی پد استفاده می‌شود .علاوه بر این با استفاده از آن، می‌توان از فروشگاه “آی توز” – موسیقی، فیلم، کتاب صوتی، برنامه‌های آی فون و آی پد و آی پاد تاچ را خریداری کرده و دانلود نمود. همچنین در آنجا تعداد بسیار زیادی پاکدست به صورت رایگان برای استفاده عموم قرار داده شده است.

ادامه مطلب ...

دانلود Firefox 19.0 – نسخه جدید مروگر موزیلا فایر فاکس

موزیلا فایرفاکس ۱۹.۰، مرورگر وب آزاد، توسط یک گروه غیرانتفاعی و جهانی برای قراردادن افراد غیر وابسته در کنترل و شکلدهی آیندهٔ وب جهت منفعت عمومی ساخته شده است.این مرورگر بیشتر بین کاربران توزیع‌های لینوکس محبوبیت دارد، رفته‌رفته با پدیدار شدن مشکلات امنیتی در پراستفاده‌ترین مرورگرهای وب مانند اینترنت اکسپلورر، کاربران دیگر سیستم‌عامل‌های رایانه‌ای از قبیل ویندوز و مکینتاش نیز استفاده از این مرورگر را آغاز کرده‌اند.یکی از قابلیت‌های فایرفاکس امکان تبدیل آن به مرورگری به سلیقه هر فرد است. برای این کار فایرفاکس دو مورد را در نظر گرفته است.اول توانایی‌های مرورگر، دوم ظاهر آن.

برخی از قابلیت های نرم افزار ۱۹.۰ Mozilla Firefox :

  1. پوسته زیبا
  2. سرعت بالا برای بارگذاری صفحات وب
  3. محافظت از شما در برابر جاسوس افزار
  4. جلوگیری از تبلیغات پاپ آپ
  5. محافظت از کلمات عبور شما
  6. استفاده کمتر از RAM کامپیوتر شما
  7. پشتیبانی از فرم CSS3
  8. پشتیبانی کامل از HTML 5
  9. و …

 

ادامه مطلب ...

دانلود uTorrent 3.3 Build 29126 –نرم افزار دانلود فایل های تورنت

Torrent یک شبکه اشتراک گذاری فایل بین کاربران است. یعنی کاربران این شبکه، فایل هایی رو که روی کامپیوترشون دارن، با کمک یک برنامه خاص بین بقیه کاربران به اشتراک میذارن. پس دانلود در این شبکه ، یعنی دریافت فایل از دیگران، نه از یک سایت خاص. حالا بعضی سایت ها مانند torrentz.com به شما این امکان رو میده که روی فایل های هزاران کامپیوتر در سراسر جهان جستجو کنید و از روی کامپیوترشون فایل هایی رو که خیلی جاها پیدا نمیشه دانلود کنید.بیت تورنت نام یک پروتکل اشتراک فایل در شبکه های نظیر به نظیر است که برای توزیع حجم وسیعی از اطلاعات استفاده می شود. بیت تورنت یکی از رایج ترین پروتکل ها برای انتقال فایلهای بزرگ است و تخمین زده می شود که ۳۵ درصد از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص داده است.

میوتورنت µTorrent یک نرم‌ افزار برای استفاده از شبکهٔ بیت‌ تورنت است و با فایل‌های (torrent.*) کار می‌کند. این نرم افزار برای دانلود استفاده میشود و شما در زمان دانلود هم فایل را برای خود دانلود و برای شخص دیگری آنرا آپلود میکنید , سرعت شما در زمان استفاده از برنامه بسیار کاهش پیدا میکند و این یکی از مشکلات ان است.

ادامه مطلب ...