بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

دانلود AinSoft Multimedia Converter Suite v1.0 مبدلی قدرتمند

دانلود AinSoft Multimedia Converter Suite مبدلی قدرتمند



مبدلی که در این مطلب قرار است هم با آن آشنا شوید و هم آن را در ادامه مطلب دانلود نمائید AinSoft Multimedia Converter Suite نام گرفته که فراتر از یک مبدل ساده است. بسته ای ارزشمند و کارآمد که نه تنها یک مبدل است بلکه قادر است تا به استخراج و کپی محتویات انواع دی وی دی ها و همچنین نسل آینده دیسک های نوری یعنی Blu-ray بپردازد. همچنین بخش دیگری از عملکردهای این بسته به کپی دی وی دی ها معطوف می شود. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری اولین خصوصیت و کلیدی ترین وِیژگیست که در این ابزار دیده می شود. پیش نمایش از تبدیل فایل ها ، تنظیم گزینه ها و پارامترهایی نظیر کیفیت و اندازه تصاویر، تبدیل همزمان چند فایل و انجام عملکردهای دیگر به صورت دسته ای و چند قابلیت دیگر که به عنوان قابلیت های جانبی در این بسته گنجانده شده اند. البته امکاناتی هم برای ویرایش های ساده ویدئوها در این بسته قرار داده شده است. AinSoft Multimedia Suite با توجه به حجم مناسبی که دارد می تواند ابزاری مطمئن برای انجام 4 کار مختلف باشد. پس پیشنهاد می کنیم که شما هم یکی از کاربرانی باشید که از این ابزار بهره مند می شوید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار AinSoft Multimedia Converter Suite v1.0:
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ها
- استخراج از انواع دیسک های Blu-ray
- استخراج فایل ها از انواع دی وی دی
- پشتیبانی از انواع فرمت های رایج صوتی و تصویری
- تبدیل همزمان چند فایل
- تنظیم کیفیت و اندازه تصاویر برای خروجی
- پیش نمایش از انجام کارها
- سرعت مناسب نرم افزار در انجام کارکردها
- ویرایش ساده فایل های ویدئویی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...

آپدیت آفلاین محصولات شرکت ESET تاریخ 2011.04.19

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید. ادامه مطلب ...

برش ویدئوها با نرم افزار EZ Video Cutter v2.0.0.4

برش ویدئوها با نرم افزار EZ Video Cutter



نرم افزار EZ Video Cutter یک برشگر کارآمد برای فیلم هاست که به واسطه آن به راحتی می توان یک قطعه ویدئویی را برش داد. این ابزار ساده و مناسب برای ویرایش های ساده با ویژگی هایی که دارد تا حدود زیادی می تواند خواسته های کاربران مختلف را پاسخگو باشد. البته این ابزار نه فقط برش بلکه به هم چسباندن و تبدیل ویدئوها را هم می تواند بر عهده گیرد ؛ واسط کاربری ساده اش هم کمک زیادی می کند تا همه کاربران بتوانند از آن بهره بگیرند. پشتیبانی از فرمت های مختلف هم نکته بسیار مهمی است که این ابزار ساده به راحتی از پس آن برآمده ؛ تنظیم کیفیت، امکان استخراج صدا از تصویر یا همان تبدیل ویدئو به صدا و سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار از جمله خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار به چشم می خورند. EZ Video Cutter امکانات مفید دیگری هم دارد که با دریافت نرم افزار از آسان دانلود می توانید به آن ها دست پیدا کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار EZ Video Cutter v2.0.0.4 :
- پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری
- برش ویدئوها
- به هم چسباندن قطعه ویدئو ها به یکدیگر
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- امکان تنظیم کیفیت و اندازه تصاویر
- استخراج صدا از ویدئوها
- سرعت بسیار مناسب در انجام کارها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ... ادامه مطلب ...

دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 167

دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 167


عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 167:
- انسان به ساخته اش می بازد
- ثروتمندترین مدیر فناوری جهان
- مطالبات مردم از وزارت ارتباطات جدی است
- ایران استاکس‌نت را شکست داد
- معضلی به‌‌نام شبکه اجتماعی
- رشد 39 درصدی درآمد
- دردسرهای از آب‌وگل درآمدن
- سهم 70‌ درصدی تروجان‌ها از بدافزارهای فعلی جهان
- رمزنگاری خارجی داده‌های داخلی
- رایانه خود را بهتر بشناسید
- مراقب خودپردازهای خراب باشید
- شبکه علمی کشور در راه است
- یاهو، یک شرکت لینوکسی
- اتهامی دیگر در پرونده گوگل؟
- امروز خرید کن، فردا پرداخت کن!
- سروری نیمه‌ حرفه‌ای با کاربردی سازمانی
- مادربورد مناسب خود را چگونه انتخاب کنیم؟
- نرم‌‌افزاری برای طراحی گرافیکی AutoRun‌‌ ها
- ساکنان شیطانی از زاویه‌ای دیگر
- تجربه متفاوت موسیقی در آندروید
- شما هم می‌توانید وبلاگ داشته باشید
- ساکنان شیطانی از زاویه‌ای دیگر
- قفلی بر اطلاعات دیجیتالی
- روبات خبرچین
- بازی، بازی و بازهم بازی!
- فناوری دیجیتال
- و ... ادامه مطلب ...

دانلود Pranksterz Off Your Boss نمونه ای مشابه همسایه جهنمی


از بازهای رایانه ای که مدت ها قبل نمونه های مختلفی از آن ارائه شد و در زمان خود هوادارن زیادی هم داشت سری های مختلف همسایه جهنمی بود که با سبکی جالب می توانست همه کاربران را سرگرم کند اما شرکت تولید کننده پس از ارائه چند نسخه دست از ساخت مدل های جدید کشید و نمونه های دیگری ارائه نداد. اما شرکت دیگری توانسته با ارائه مدل های مشابه اما جالب و جذاب تر بازی هایی را طراحی کند که بازهم بتوانند کاربران را سرگرم کنند. Pranksterz Off Your Boss یکی از این نمونه ها است که به همان سبک بازی های همسایه شیطانی یا جهنمی طراحی شده و کاربر باید در نقش یک فرد زیرک و باهوش همسایه خود را مورد آزاد و اذیت قرار دهد تا این که به مراحل بعدی قدم گذارد.
این بازی هم با گرافیک مناسب ، حجم مناسب ، ساده بودن در اجرا و طی کردن مراحل مختلف و البته موضوع جالبش می تواند اسباب سرگرمی همه کاربران در سنین مختلف را فراهم آورد. موزیک های جالب ، انیمیشن های فوق العاده جذاب هم دو نکته کلیدی هستند که بسیار به زیباتر شدن بازی کمک می کنند. اما در این نسخه نقش اول باید به جای همسایه رئیس خود را مورد آزاد و اذیت قرار دهد و با عصبانی شدن او بتواند امتیاز کسب کند ؛ گاهی هم عدم سرعت و دقت باعث خواهد شد رئیس از ماجرا بو برده و این کارمند خود را حسابی ادب کند. Pranksterz Off Your Boss به صورت نسخه فشرده شده در ادامه مطلب قرار داده شده تا شما کاربران با آن سرگرم شوید.


قابلیت های کلیدی بازی Pranksterz Off Your Boss :
- گرافیک مناسب بازی
- جذاب بودن داستان بازی
- موزیک ها و انیمیشن های جالب بازی
- مناسب برای سنین مختلف
- عدم نیاز به آموزش خاص
- سازگار با سیستم های سخت افزاری معمولی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

برنامه پخش فایلهای مولتی مدیا COWON JetAudio v8.0.14.1850 Plus V

منبع : www.AsanDownload.com

کمتر کاربری پیدا می شود که با نرم افزاری به نام JetAudio آشنایی نداشته باشد. نرم افزاری فوق العاده کامل که قادر است تا تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری موجود را به بهترین شکل ممکن و با نهایت کیفیت اجرا نماید. Cowon JetAudio Media Center نام یکی از کاملترین نرم افزارهایی است که در زمینه پخش، مدیریت و تبدیل فرمت های صوتی و تصویری می تواند در خدمت کاربران قرار گیرد. این نرم افزار که بیشتر به یک بسته نرم افزاری شبیه است سال هاست که نسخه های آن ارائه می شود و بیشتر کاربران در سراسر دنیا این ابزار را به هر نرم افزاری دیگری ترجیح می دهند چراکه قابلیت های آن با توجه به حجم و فضایی که از سیستم اشغال می کند نسبت به ابزارهای مشابه بسیار مناسب تر است. این امر در حالی است که JetAudio قادر است تا همه فرمت هایی که وجود دارند را هم اجرا کرده و به نمایش در آورد. پخش انواع فیلم ها دی وی دی با بهترین کیفیت ممکن و نهایت کیفیت در صوت که اهمیت ویژه ای برای کاربران دارد از مهم ترین مواردی است که در تمامی نسخه های این ابزار تعریف شده هستند. این ابزار قدرتمند علاوه بر این موارد از واسط کاربری ساده اما جذاب و در عین حال کاملا حرفه ای هم بهره می برد که در یک محیط ساده به راحتی می توان به تمامی بخش های نرم افزار دست پیدا کرد. یک کاربر معمولا از یک نرم افزار در این سطح خواسته های متعددی دارد، این خواسته ها را می توان در JetAudio به راحتی یافت، تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر ، تبدیل فرمت های تصویری و امکان تغییر در کیفیت و اندازه تصویر ، قابلیت رایت لوح های فشرده صوتی، استخراج فایل ها از لوح های فشرده (Rip)، پشتیبانی از قابلیت خروجی گرفتن به صورت صداهای چندکاناله و وجود ده ها قابلیت کوچک و بزرگ دیگر که تنها با استفاده از نرم افزار می توان به آن ها پی برد. نسخه 8 این نرم افزار تنها ساعتی است که ارائه شده است و ما هم به این دلیل که کاربران زیادی هستند که این ابزار را به عنوان اولین انتخاب خود برگزیده اند ، آن را برروی سرور های آسان دانلود قرار داده ایم ، این نسخه تغییرات متعددی را در خود می بیند که تغییر در واسط کاربری یکی از آن هاست. پیشنهاد می کنیم حتما این نسخه را دریافت کرده تا بتوانید به سادگی تمامی فایل های صوتی و تصویری خود را اجرا نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار COWON JetAudio v8.0.14.1850 Plus VX:
- پخش موزیک و فایل های ویدیویی 
- رایت سی دی و ضبط کردن صدا و تبدیل فایلهای مختلف به یکدیگر
- امکان ایجاد رادیو اینترنتی
- پشتیبانی صداهای خروجی چند کاناله
- مجهز بودن به Skin های مختلف و زیبا
- امکان ضبط صدا با کیفیت بالا و با انواع فرمت های روز به روش های دیجیتال و آنالوگ
- تبدیل بسیار سریع و قدرتمند فایلهای صوتی و تصویری
- قابلیت نصب پلاگین های مختلف
- ساخت و ذخیره ی آلبوم های مورد علاقه شما
- اضافه شدن پوسته های زیبا برای سلیقه های متفاوت
- قابلیت بخش انواع فرمتهای WAV, MP3, MP3Pro,OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM, and video, and audio CD"
- بازخوانی مجدد آهنگ
- تبدیل فرمتهای صوتی به یکدیگر و همچنین تبدیل فرمت Audio CD به فرمتهای رایج
- افکتهای صوتی گوناگون و زیبا
- امکان استفاده از گزینه های Bookmark (ذخیره سازی مکان هر فایل)
- تاریخچه (لیست فایل های جدید)
- مجهز به Equalizer و تایمر و Alarm 
- پشتیبانی از سیستم "کنترل از راه دور" (مانند دستگاههای کنترل MCE و StreamZap)
- سیستم جدید مدیریت فایل های صوتی تصویری (Album Manager + Explorer + Device Manager)
- ظاهری بسیار زیبا مناسب با سلیقه های امروز
- پشتیبانی از همه نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب ...

دانلود Avanquest Expert PDF Professional v7.0 ویرایشگر برای اسنا

دانلود Avanquest Expert PDF Professional v7.0 ویرایشگر برای اسناد PDF


دانلود Avanquest Expert PDF Professional  ویرایشگر برای اسناد PDF


PDF فرمتی است که امروزه بیشترین استفاده را در جا به جایی اسناد و کتاب های الکترونیکی با آن انجام می دهند. فرمتی ساده اما کامل و کارآمد که به راحتی در سیستم های مختلف قابل بازگشایی و اجرا بوده و همیشه هم می توان از آن بهره گرفت. ویرایش اسناد PDF تنها با نرم افزارهایی امکان پذیر است که قادرند به عنوان یک ویرایشگر یک سری دستور العمل های خاص از سوی کاربر را برروی PDF انجام دهند. Avanquest Expert PDF Professional یکی از کامل ترین و البته ساده ترین نرم افزارهایی که در این زمینه تا به حال ارائه شده که به واسطه آن کاربران قادرند اسناد PDF خود را به راحتی ویرایش کنند.
این ابزار قدرتمند قادر است تا از فرمت های دیگر سند PDF بسازد ، آن ها را ویرایش کند و یا اسناد را به فرمت های دلخواه کاربر تبدیل نماید. ساخت اسناد به وسیله پرینتر مجازی صورت می گیرد و از هر نرم افزار که قابلیت پرینت داشته باشد می توان خروجی PDF تهیه کرد. بهم چسباندن اسناد به یکدیگر ، جداکردن چند از صفحه از هم ، سازگاری با تمامی نسخه های PDF و استانداردهای آن ، قرار دادن Watermark برروی اسناد و ده ها قابلیت مهم دیگر که نسخه ی جدید Avanquest Expert PDF Professional به کاربران هدیه می دهد. ایمن کردن اسناد هم بخش دیگری از این نرم افزار است که می توان با استفاده از آن برروی سندهای PDF  به منظور جلوگیری از کپی رایت های غیر مجاز پسورد های ایمن قرار داد تا هم از چاپ و هم از ویرایش آن ها جلوگیری نمود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Avanquest Expert PDF Professional v7.0:
- ساخت سند PDF به وسیله پرینتر مجازی
- پیش نمایش از فایل های PDF
- قابلیت بهم چسباندن یاجداکردن صفحات مختلف در یک سند
- پشتیبانی از استانداردهای مختلف
- پشتیبانی از نسخه های مختلف PDF
- امکان قرار دادن Watermark برروی اسناد
- امکان ایمن سازی به وسیله قرار دادن پسورد
- ویرایشگر کامل برای اسناد PDF
- قابلیت اضافه کردن عکس به سند PDF
- تبدیل PDF  به Word
- تبدیل PDF به عکس با فرمت دلخواه و کیفیت قابل تنظیم
- ارسال اسناد به صورت مستقیم به دوستان ازطریق ایمیل
- حجم مناسب نسبت به قابلیت های فراوان نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... ادامه مطلب ...

کرک جدید آفیس 2010 با Office 2010 Toolkit and EZ-Activator v2.0.

کرک جدید آفیس 2010 با Office 2010 Toolkit and EZ-Activator v2.0.1

کرک جدید برای آفیس 2010 با Office 2010 Toolkit and EZ-Activator


با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های آفیس 2010 شما نیاز به نصب کرک این برنامه دارید تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده نمایید. و با توجه به اینکه امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که بسته قدرتمند نرم افزار آفیس 2010 را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی این نرم افزار اقدام کنند. با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید.

قابلیت فعالسازی و پشتیبانی از بسته آفیس 2010:
Microsoft Word 2010
Microsoft Access 2010
Microsoft Excel 2010
Microsoft InfoPath 2010
Microsoft Office Professional Plus 2010
Microsoft Office Standard 2010
Microsoft OneNote 2010
Microsoft Outlook 2010
Microsoft PowerPoint 2010
Microsoft Project Professional 2010
Microsoft Project Standard 2010
Microsoft Publisher 2010
Microsoft SharePoint Workspace 2010
Microsoft Visio 2010


ادامه مطلب ...

دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی

دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی


بازی جدیدی که به تازگی ارائه شده و در محیط مجازی هم هواداران زیادی پیدا کرده و در ژانر بازی های اکشن می باشد Arma 2 – Reinforcements نام دارد. بازی فوق العاده جذاب و با کیفیتی که از نظر گرافیکی یکی از طبیعی ترین بازی هایی است که تا به حال عرضه شده است. نسخه های مختلفی از این بازی قبلا ارائه شده اما نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد با استفاده از تغییرات انجام گرفته در گرافیک ، حرکات در تمامی بخش های بازی و بسیاری گزینه های دیگر با بهبود چشمگیری مواجه شده است. این بازی جنگی که به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده با وسایلی همچون ماشین ها ، اسلحه ها ، هواپیماها و به طور کلی تمامی وسایلی که با نمونه های اصلی هیچ گونه تفاوتی ندارند فوق العاده جذاب تر خواهد شد چرا که کاربر پس از طی چند دقیقه می تواند محیط یک جنگ واقعی را حس کند.
اجرای بازی به حالت تک نفره که نقش اول به همراه دوستش در جنگ ها شرکت می کند یا اجرا به صورت مولتی یوزر که امکان اجرای بازی تا 50 نفر را هم فراهم می کند از نکات بسیار جالب و کلیدی این بازی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های Arma 2 : Reinforcements می توان به انجام تمامی کارها توسط پلیر اشاره کرد. برای مثال تمامی ادوات جنگی توسط خود کاربر باید تعمیر و بازسازی شود ؛ نکته ای که در کمتر بازی می توان نمونه آن را مشاهده کرد این مورد خود سبب جذاب تر شدن بازی می شود چرا که یک جنگ تمام عیار پیش روی کاربرانی است که این بازی را دانلود و نصب و سپس اجرا می کنند.


نام بازی: Arma 2 : Reinforcements
پلتفورم : PC
ژانر: اول شخص تیراندازی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج دی وی دی
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISOناشر: E-Frontier
حمایت توسط : Bohemia Int
درجه بندی سنی : +۱۸قابلیت آنلاین: دارد
کرک : از پیش کرک شدهحجم بازی : 6.36 گیگابایت ادامه مطلب ...

دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 326

دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 326


عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 326:- مدیرعامل اپراتور اول پست: راه‌اندازی پست الکترونیک با کد ملی
- مرکز عملیات امنیت راه‌اندازی می‌شود
- دیتاسنتر ملی امسال افتتاح می شود
- تحولات بازار سیمکارت و وعده‌هایی که محقق نشد
- مخابرات تهران همچنان اینترنت ADSL می‌‌دهد
- آرزوی دوردست ویندوز
- اچ پی همکار قدیمی‌اش‌ را به دادگاه کشاند
- ایسر و شرایط رقابتی با اپل
- چگونه کامنت‌ها را ارتقا دهیم، لطفا کامنت بگذارید
- سریع‌ترین و ساده‌ترین روش اجرای برنامه‌ها، میانبر از نوع توربو!
- اجرا بدون نیاز به نصب
- مودم یا تلفن پیشرفته!
- گوشی‌های‌هوشمند ‌همراه‌، دستیاران فردا
- گوشی‌های جدید، نوزادی از خانواده غول‌ها
- بازی موبایل،‌بازی Quake 3 HD
- آغاز نصب ویندوز 7
- روایت یک اتحاد،‌ Homefront حتی یک رقیب هم نیست
- Dynasty Warriors7 همچنان به روند تکراری خود ادامه می‌دهد
- اخبار،‌ سونی‌توسط هکر‌ها تهدید شد
- سیر تکامل اندروید
- دیسک چرکنویس
- مقدمه‌ای برjQuery نسل جدید اسکریپت‌ها
- ایستگاه بی‌سیم پخش و ذخیره محتوای رسانه‌ای
- رایانه‌ای همه فن حریف Apple iMac ؛ 27 اینچ
- معرفی کارت گرافیکی GeForce GTX 580 SC
- تغییر منوی بوت لینوکس
- زنده کردن کارتریج پرینتر
- فناوری دیجیتال
- و... ادامه مطلب ...