بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

لذت ویرایش فیلم ها را با Cyberlink PowerDirector Ultra64 v10.0.0

لذت ویرایش فیلم ها را با Cyberlink PowerDirector Ultra64 تجربه کنید!

همان طور که می دانیم اکثر شرکت های نرم افزاری همیشه سعی می کنند در پایان یک سال میلادی و یا اوایل سال بعد نسخه ی جدید از ساخته های خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند. شرکت بسیار معروف CyberLink هم از این قاعده مستثنا نیست. این شرکت که چندین سال است با تولید نرم افزار های مالتی مدیا در میان کاربران محبوبیت زیادی را پیدا کرده است ، باز هم با ارائه نسخه ی جدیدی از یکی از ساخته های خود قصد افزایش مشتریان و کاربران را دارد.PowerDirector یکی از ساخته های CyberLink به شمار می رود. نرم افزاری بسیار کامل که از ابزار های ویرایش فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای ، توام با امکاناتی حرفه ای تر را خواهد داد. CyberLink PowerDirector نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از مباحث به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد. از قابلیت های این ابزار باید به این صورت بیان نمود که این ابزار به مانند یک واسط عمل می کند. یعنی کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده ، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره و یا بر روی انواع لوح های فشرده رایت می کنند. اما نکته ی مهم این ابزار در ویرایش خلاصه می شود، چرا که بدون هیچ گونه آموزش، کاربران قادر خواهند فیلم ها را به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با سلیقه خود ویرایش کنند. نکته ی بسیار مهمی که در این ابزار نهفته شده است و اکثر کاربران حرفه ای ویرایش فیلم ها به آن توجه ویژه ای دارند سرعت در رندر کردن فیلم ها می باشد. CyberLink PowerDirector  سازگاری مثال زدنی با NVIDIA CUDA  داشته و سرعتی فوق العاده بالا را در ذخیره یا رندر کردن به کاربرانش ارائه می دهد. این امر هم با تکنولوژی بسیار جدید NVIDIA حاصل شده است. اما کاربران به نکات دیگری هم توجه می کنند. این که چه کیفیتی را این نرم افزار ارائه می دهد؟ در جواب باید این گونه بیان کرد که بهترین کیفیت ممکن تا به امروز Blu-rey می باشد که از سوی این ابزار به صورت کامل پشتیبانی می شود. در مورد صدای خروجی هم پشتیبانی از صدای دالبی دیجیتال از خصوصیات CyberLink PowerDirector به شمار می رود.این قابلیت ها به یک طرف چرا که از در نسخه ی جدید با توجه به سازگاری با پردازنده های 64 بیتی نهایت سرعت و کارآیی به نرم افزار داده می شود و به همین دلیل سرعت پردازش ها با افزایش چشم گیری رو به رو خواهد شد. علاوه بر این موارد با توجه به بهینه سازی های انجام شده برای پردازنده اصلی سیستم بازهم عملکرد نرم افزار بسیار بهبود یابد. اضافه شدن گزینه های مختلف برای افزایش خلاقیت کاربران در ویرایش جذاب تر فیلم ها که افکت هایی زیباتر را هم در بر می گیرد از جمله مواردی هستند که به این نسخه اضافه شده اند. پیش نمایش های با کیفیت HD بدون ایجاد کوچک ترین مشکل برای کارآیی نرم افزار ، اضافه شدن قابلیت های سه بعدی به Cyberlink PowerDirector  و به اشتراک گذاری آسان تر هم خصوصیات جالبی هستند که کاربران حرفه ای باید به آن ها توجه داشته باشند.  دهمین نسخه به تازگی ارائه شده است و شما کاربران عزیز آسان دانلود می توانید برای دریافت آن به صورت نسخه کامل اقدام نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cyberlink PowerDirector Ultra64 v10.0.0.1012:- قابلیت Capture کردن از انواع دستگاه های قابل حمل و انواع دوربین های فیلم برداری
- خروجی گرفتن از  Capture ها با بهترین کیفیت ممکن نظیر AVCHD, MPEG-2 HD,  WMV-HD
- افکت هایی متعدد و بسیار زیبا
- ساخت منوهایی فوق العاده حرفه ای اما بسیار ساده برای ویدوئو دی وی دی
- پشتیبانی از صدای بسیار با کیفیت دالبی دیجیتال
- استفاده آسان از نرم فزار و بدون هیچ گونه آموزش
- محیط کاری حرفه ای و بسیار جذاب
- سرعت بسیار بالا در رندر کردن فیلم ها
- ساخت اسلاید شو هایی حرفه ای و بسیار زیبا به سادگی جندین کلیک کردن
- توانایی برقراری ارتباط با سایت Flickr که پایگاهی برای آپلود تصاویر می باشد
- قابلیت دانلود نمودن افکت های جدید از سایت شرکت سازنده
- پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی ، تصویر و فیلم ها
- Wiazard برای ساده شدن و سرعت در عملکرد بسیاری از کارها
- پشتیبانی از با کیفیت ترین فرمت ها نظیر  AVCHD, MPEG-2 HD,  WMV-HD
- پشتیبانی کامل از Blu-rey که کیفیت واقعا بی نظیر را با خود به همراه دارد
- قابلیت ویرایش حرفه ای صداها
- افکت هایی متعدد برای ویرایش صدا ها
- برد رنگ ها برای انتخاب سریع رنگ دلخواه
- قابلیت ساخت افکت هایی برای ابزارهای دیگر شرکت CyberLink
- قابلیت بیرون کشیدن صداهای موجود در داخل فیلم ها
- قابلیت رایت بر روی انواع لوح های فشرده
- قابلیت تبدیل زیرنویس فیلم ها از فرمت TXT به قرمت SRT
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز  ویندوز محبوب 7- و ... ادامه مطلب ...

تبدیل و تغییر فرمت های بیش از 400 فرمت تصویری با XnView v1.98.4

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


اغلب کاربران کامپیوتر گاهاً نیاز به اعمال تغییرات به روی تصاویر موجود در گالری های شخصی خود را داشته و اکثرا به دنبال نرم افزار هایی با محیط کاربری بسیار ساده بوده تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون کوچکترین درد سری تغییرات دلخواه خود را به روی تصاویر اعمال نمایند. نرم افزار XnView  نرم افزاری برای مشاهده و تبدیل فرمت های مختلف فایل های گرافیکی است که این نرم افزار از بیش از 400 فرمت گرافیکی پشتیبانی نموده و به راحتی قادر به مرور کلیه فایل های تصویری و نیز صوتی موجود در هر نقطه از کامیوتر می باشد. این نرم افزار به غیر از ویندوز نسخه هایی جهت MacOS X, Linux x86, Linux ppc, FreeBSD x86, OpenBSD x86, NetBSD x86, Solaris sparc, Solaris x86 و ... نیز دارد. XnView دارای امکانات مختلفی چون تغییر سایز تصاویر، کنترل رنگ بندی و نور، تغییر تعداد رنگ های یک عکس، قابلیت به کار بردن فیلتر های مختلف همراه با افکت های تصویری جالب، تبدیل دسته جمعی تصاویر، عکس گرفتن از محیط کار سیستم عامل و ... می باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار XnView v1.98.4 Full:
- پشتیبانی از ۴۰۰ فرمت ورودی تصویری
- قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز و لینوکس
- امکان گرفتن خروجی با بیش از ۵۰ نوع فرمت مختلف
- دارای ویرایش گر IPTC
- ایجاد و ویرایش اطلاعات EXIF تصویری
- تغییر اندازه، زاویه و برش تصاویر
- امکان تغییر کنتراست تصاویر
- ایجاد بیش از ۲۰ نوع افکت تصویری
- ویرایش بخشی از رنگ های موجود در تصویر
- پشتیبانی از ۴۴ زبان زنده دنیا
- پشتیبانی از انواع پرینتر ها (Print support -Windows only)
- پشتیبانی از قابلیت درگ و دراپ ویندوز (Drag & Drop support -Windows only)
- بکارگیری چندین فیلتر بسیار زیبا
- پشتیبانی از TWAIN & WIA مخصوص ویندوز- ایجاد افکت های زیبا بر روی تصاویر
- دارای Filmstrip layout
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود Mirillis Action! v1.0.1 تهیه فیلم از محیط بازی ها با نهای

دانلود Mirillis Action! v1.0.1 تهیه فیلم از محیط بازی ها با نهایت کیفیت


اکثر نرم افزارهایی که برای تولید محتوا یا ارائه فیلم های آموزشی موجودند این توانایی را ندارند که از تمامی فریم ها یا حرکات کاربر فیلم تهیه کنند. برای مثال بیشتر این ابزارها قادر نیستند از فیلم های در حال اجرا در سیستم رایانه ای فیلم های با کیفیتی را تهیه کنند که تمامی فریم ها به صورت کامل نمایش داده شود و یا بتوانند از محیط یک بازی فیلم بگیرند به همین دلیل بیشتر کاربران در انتخاب نرم افزاری مناسب سردرگم هستند. Mirillis Action نرم افزاری بسیار موثر و مفید در این زمینه است. اصلا این ابزار برای تهیه فیلم های آموزشی از ویدئوهای در حال اجرا و همچنین فیلمبرداری از محیط بازی ها ارائه شده است. کیفیت بسیار بالایی که این نرم افزار دارد اولین و کلیدی ترین خصوصیت آن را تشکیل می دهد البته کاربر می تواند عکس هم از صفحه نمایش تهیه کند اما با توجه به خواسته کاربران فیلم گرفتن نقش موثرتری در آموزش را ایفا می کند.
از جمله خصوصیات این ابزار هم می توان به کیفیت بالا در ضبط صداها ، تعداد فریم های قابل تنظیم برای هر لحظه از فیلمبرداری ، کیفیت بسیار مناسب در خروجی بواسطه هماهنگی با اکثر تکنولوژی های گرافیکی جدید ، واسط کاربری جذاب و استفاده آسان از نرم افزار ، ذخیره خروجی با فرمت و کیفیت و اندازه دلخواه کاربر و چندین و چند قابلیت دیگر که نسخه جدید Mirillis Action به کاربرانش هدیه می دهد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Mirillis Action! v1.0.1:
- نهایت کیفیت در فیلمبرداری از صفحه نمایش
- امکان تهیه فیلم از محیط بازی ها بدون افت کیفیت
- تنظیم تعداد فریم های مورد نیاز برای فیلمبرداری
- امکان تهیه عکس از صفحه نمایش
- سازگار با فرمت های مختلف در ذخیره سازی
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در نرم افزار
- کیفیت بالای صدا در نرم افزار
- مدیریت و ویرایش فیلم ها و عکس های تهیه شده
- پشتیبانی از GPU و CPU های چند هسته ای برای افزایش سرعت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود Need for Speed The Run تجربه ای جدید در مسابقات اتومبیلرا

دانلود Need for Speed The Run تجربه ای جدید در مسابقات اتومبیلرانی


بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین نسخه از بازی های فوق العاده جذاب و هیجان انگیز نیاز به سرعت یا همان Need For Speed منتشر شد. بازی فوق العاده جذابی که از سال های گذشته تا به این نسخه هواداران زیادی را جذاب خود کرده است و با توجه به پیشرفت هایی که سال به سال در این بازی مشاهده می گردد به تعداد کاربران هم افزوده می شود. این نسخه که Need for Speed The Run نیز نام دارد به همان سبک نسخه های قبلی ساخته شده و شامل جدیدترین مدل از انواع خودروهاست که با نهایت گرافیک و با تلفیقی از صداهای واقعی نسخه جدید از نیاز به سرعت را پدید آورده اند.
شبیه سازی های فوق العاده طبیعی جاده ها ، ماشین ها و دیگر اجزای بازی کاربران را به دنیای واقعی مسابقات خواهند برد. شهرهای مختلف ایالات متحده در این بازی درگیر خواهند شد و Jack که نقش اول بازی را ایفا می کند پس از این که بارها به دست پلیس ها به زندان می افتد بازهم به دنبال آن است که با جمع کردن افراد مختلف در زمینه مسابقات شبانه سرعت های سرسام آور را به جاده های نیویورک و سان فرانسیسکو بیاورند. البته بخش های زیادی از بازی به کاربر هم بستگی دارد ؛ Jack تنها یک کاراکتر است و اینجاست که کاربر باید نقش خود را خوب بازی کند تا با پیروز شدن در مسابقات مختلف اتومبیل های جدید و مدرن تری را برای خود دست و پا کند. The Run البته تفاوت های فراوانی هم با نسخه های قبلی دارد و آن هم پیاده شدن راننده از خودروست. این پیاده شدن هرچند برای انجام کارهای ساده امکان پذیر می شود اما به هرحال جز جالب ترین تغییراتی است که این نسخه به خود می بیند. گرافیک بازی تقریبا کم نظیر و در نوع بازی های ماشین سواری بی نظیر است.
این نسخه نسبت به قبل سخت تر شده است ، دیگر با هربار Takedownشدن می بایست با مرحله بازی خداحافظی نمود البته از یک جنبه هم مثبت است چرا که می توان دیگر رقبا را که با هوش مصنوعی بازی قوی تر هم شده اند را از مراحل مختلف مسابقات کنار زد. پلیس ها هم کمی بی حوصله شده اند ، با اولین خطا و ظاهر شدن کاربر در مدار پلیس ها ماشین ها و هلیکوپتر ها بر فراز خودرو کاربر سبز می شوند و از هر دری برای متوفق کردن کاربر وارد می شوند و خوب این مورد هم یکی از نکات جالبی است که در Need for Speed The Run به جذاب تر شدن بازی کمک می کند.
نسخه جدید و کامل این بازی را برای دانلود در ادامه مطلب قرار داده ایم. شما کاربران سایت آسان دانلود می تواند با دریافت این نسخه از بازی های نیاز به سرعت نهایت هیجان را در جاده های مختلف و در آب و هواهای گوناگون کشور آمریکا تجربه کنید.

نام بازی: Need for Speed The Run
پلتفورم : PC
ژانر: اتومبیلرانی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی
زبان: English
ناشر: Electronic Artsدرجه بندی سنی : +12
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 7.93+7.02 گیگابایت


 تذکر : دقت داشته باشید لینک های مستقیم تا 1 ماه آینده یعنی تاریخ 1 دی ماه فعال خواهند بود اما لینک های کمکی برای همیشه قابل دسترس هستند پس لطفا با زمان بندی صحیح به دانلود فایل بپردازید. ادامه مطلب ...

دانلود رایگان ماهنامه الکترونیک ترلان نسخه نهم آبان ماه 1390 - ج

دانلود رایگان ماهنامه الکترونیک ترلان نسخه نهم آبان ماه 1390 - جاوا



نهمین شماره “ماهنامه ترلان” منتشر شد. ماهنامه با فرمت جاوا تهیه شده و بر روی اکثر گوشی های موبایل نصب میشود این شماره ماهنامه ترلان نیز همانند شماره های قبلی شامل موضوعات متنوع میباشد که می تواند اوغات فراغت شما را پر کند.
مطالبی که در این شماره خواهید خواند بدین شرح می باشد.
- پرونده ویژه پرونده ای در مورد تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها از نگاه
- موافقان و مخالفان
- لبخند چندین مطلب خواندنی در غالب طنز
- داستان شامل یک داستان زیبای معاصر، یک داستان کهن پارسی و چندین داستانک
- رولت روسی بررسی معضلات اجتماعی به زبان ادبی
- پاپ کورن مطالب متنوع و جالب
- دنیای عجیب بررسی اتفاقات ماورای طبیعه
- یک نام معرفی کامل ون گوک نقاش معاصر شامل زندگینامه، زندگی هنری و مرگ
- عکس ماه یک عکس جالب و توضیحات مربوط به آن عکس
- کامیابی  مطالبی برای زندگی زیباتر
- دنیای فناوری آخرین اخبار دنیای آی تی
- معرفی فیلم معرفی یک فیلم جدید و دیدنی
- پیشنهاد ماه پیشنهاد خواندن یک کتاب، دیدن یک فیلم، گوش دادن به یک
- آلبوم موسیقی و دیدن یک سایت
- انشای من، دل نوشته، حاشیه، یک سوال هزار جواب و خودمونی...

ادامه مطلب ...

دانلود Raxco PerfectRegistry v2.0 تعمیر رجیستری

دانلود Raxco PerfectRegistry v2.0 تعمیر رجیستری


همانطور که بارها گفته ایم رجیستری هسته ویندوز بوده و نگهداری صحیح از آن باعث خواهد شد عمر ویندوز افزایش پیدا کند. تعمیر مشکلات و بهینه سازی آن باعث افزایش کارآیی سیستم عامل ویندوز نیز خواهد شد ؛ به همین دلیل می خواهیم نرم افزاری ساده و کارآمد در این زمینه را معرفی کنیم. Raxco PerfectRegistry ابزاریست کارآمد و ساده که می تواند در عین سبکی مشکلات رجیستری را رفع کند ، آن را یکپارچه سازی نماید ، کارآیی سیستم عامل را افزایش دهد و هزاران نرم افزار کاربردی را مورد تست و آزمایش قرار دهد. سرعت بسیار مناسب این ابزار هم از نکات دیگر استفاده از این نرم افزار محسوب می شود.
از جمله دیگر خصوصیات این ابزار هم می توان به Freeze کردن بخش های مختلف رجیستری اشاره کرد که در مقابل انواع ویروس ها و یا خرابی های احتمالی مقاوم شود. حل مشکل Blue Screen هم که حاصل از Crash شدن بخش های مختلف سخت افزاریست از موارد کلیدی است که در Raxco PerfectRegistry به چشم می خورد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Raxco PerfectRegistry v2.0:
- حل مشکلات موجود در رجیستری
- Defrag یا یکپارچه سازی رجیستری
- حل مشکل Blue Screen
- سرعت بسیار کارآمد نرم افزار
- Freeze کردن رجیستری برای برای جلوگیری از خرابی ها
- افزایش کارآیی سیستم عامل پس از چک کردن سیستم
- چک کردن هزاران نرم افزاری کاربردی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود iDownloader نرم افزاری جدید برای مدیریت دانلود

دانلود iDownloader نرم افزاری جدید برای مدیریت دانلود


نرم افزار مفید و بسیار کارآمد iDownloader را می توان جدیدترین نرم افزاری نامید که در زمینه مدیریت دانلود ارائه شده است. نرم افزاری بسیار ساده اما کامل و غنی که با استفاده از آن می توان از نهایت سرعت دانلود فایل ها در دنیای مجازی اینترنت لذت برد و با قابلیت Stop/Resume فایل ها مدیریت کامل هم برروی آن ها داشت. دانلود همزمان فایل های مختلف ، افزایش امنیت در دانلود فایل ها و خصوصی شدن آن ها در این ابزار جدید و همچنین پنلی جداگانه به منظور دانلود ویدئوها از سرویس های آنلاین نظیر Youtube از جمله قابلیت های اصلی iDownloader محسوب می شوند.
امکان زمان بندی عملکردها در بخش دانلود ، استفاده آسان از نرم افزار و همچنین مدیریت ساده تمامی گزینه ها از جمله امکانات کلیدی این ابزار جدید هستند ، البته محیط جذاب اما ساده ای که این ابزار دارد می تواند در کنار قابلیت هایی همچون محدود سازی سرعت دانلود فایل ها و همچنین قفل گذاری برروی فایل ها به منظور ایمن شدن به کاربران در زمینه مدیریت دانلود ها کمک می کنند. این ابزار بسیار سبک می توان دانلود منیجر فوق العاده ای برای شما کاربران عزیز باشد ، پس iDownloader را به شما کاربران پیشنهاد می دهیم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار iDownloader v1.0.0.650:
- افزایش سرعت دانلود فایل ها
- محدود سازی سرعت دانلود ها با اختیار کاربر
- دانلود همزمان چند فایل
- هماهنگ و سازگار با مرورگرهای رایج
- پنل جداگانه برای دانلود ویدئوهای آنلاین
- استفاده ساده و آسان از نرم افزار
- امنیت و خصوصی سازی فایل های دانلود شده
- امکان زمان بندی دانلودها در نرم افزار
- سازگار با انواع پروتوکل های موجود در اینترنت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود Doc Word To PDF Converter v3.50 مبدل DOC به PDF

دانلود Doc Word To PDF Converter v3.50 مبدل DOC به PDF


شاید زیاد پیش آمده باشد که متنی را در نرم افزار معروف شرکت مایکروسافت یعنی Word تایپ نموده باشید و بخواهید آن متن را پپرینت بگیرید اما فونت ها و تنظیمات شما تغییرات زیادی کرده باشد. راهی وجود دارد که دیگر این مشکل پیش نیاید و آن هم تبدیل فایل ها به فرمت PDF است . زمانی که متنی به این فرمت تبدیل شود برای همیشه و برروی هر سیستمی با همان تنظیمات اولیه ظاهر می شود .
چگونگی تبدیل فایل ها به فرمت PDF توسط نرم افزار های خاصی صورت می گیرد . اساس کار این ابزار ها به این صورت است که این این نرم افزار ها در هنگام نصب یک پرینتر مجازی هم نصب می نمایند که با استفاده از آن ها می توان هرفایلی را که قابلیت پرینت داشته باشد را به فرمت PDF تبدیل نمود. نرم افزاری با نام Doc Word To PDF Converter وجود دارد که زمانی که نصب می شود به شکل منویی اضافی در نرم افزار Word قرار می گیرد . زمانی که برروی این منو کلیک شود بدون کوچکترین خظایی فایل مورد نظر را به PDF تبدیل می نماید .
اما مهم ترین قابلیتی که این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه دارد این است که به بهترین شکل ممکن متن را به فرمت PDF‌ تبدیل می کند .زیرا بیشتر نرم افزار های مشابه بعضی از فونت ها را به درستی تبدیل نمی کنند که این بزرگترین مشکل آن ها می باشد .


قابلیت های کلیدی نرم افزار Doc Word To PDF Converter v3.50:
- تبدیل با بهترین کیفیت ممکن به فرمت PDF
- قابل نصب برروی نسخه های مختلف Word
- دسترسی آسان و تبدیل راحت
- قابلیت تنظیم کیفیت رنگ و شفافیت
- سازگار با تمامی استانداردها و زبان های مخلتف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... ادامه مطلب ...

بهینه سازی سیستم با Advanced System Optimizer v3.2.648.12202

بهینه سازی پیشرفته سیستم با Advanced System Optimizer 


امروزه حتی با توجه به این که معمولا حتی کاربران خانگی هم ترجیح می دهند از سخت افزارهای قدرتمندی استفاده کنند و در بیشتر اوقات هم سخت افزار آنقدر قدرتمند هست که بتواند به سادگی سیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی را به راحتی پردازش کرده و پاسخگوی مسائل مختلف آن باشد ، بازهم استفاده از نرم افزارهای بهینه سازی می تواند نقش مهمی در افزایش کارآیی و در حقیقت بهره گیری از نهایت قدرت سخت افزار را ایفا کند. این دسته نرم افزارها قادرند تا با بهینه سازی قسمت های مختلف سیستم عامل و هسته های مرکزی آن کاربران را کمک کنند تا بالاترین کارآیی را از سیستم خود تجربه کنند. در میان نرم افزارهای موجود نرم افزاری به نام Advanced System Optimizer قادر است با با قابلیت های فراوان سیستم را در بهترین شرایط ممکن به کاربر هدیه دهد. تنها یک کلیک ساده کافیست تا تمامی کارهای بهینه سازی در گوشه و کنار سیستم عامل به صورت خودکار انجام پذیرد. به راحتی می توان با استفاده از این نرم افزار تمامی فایل های اضافی در بخش های مختلف هارد دیسک که به مرور زمان و در اثر استفاده از نرم افزارها و سیستم عامل ایجاد می شوند را حذف کرد تا به این ترتیب سرعت دسترسی به فایل ها افزایش یابد. نرم افزار Advanced System Optimizer قادر است تا با اسکن نسخه های جدید از درایورها سخت افزارها را هماهنگ تر با سیستم عامل سازد. پاکسازی فایل های رجیستری اضافی و تعمیر انواع error ها در آن ها بخش دیگری از امکانات این نرم افزار محسوب می شود ضمن آن که می توان انتظار داشت رجیستری که یکی از هسته های اصلی سیستم عامل ویندوز است همیشه در بهترین شرایط از نظر کارآیی قرار داشته باشد. این موارد بخشی از قابلیت هایی است که در این نرم افزار گنجانده شده است ؛ قابلیت هایی نظیر پاک کردن نرم افزارهای کاربردی، حذف فایل های که به دلایل مختلف قابل حذف نیستند ، بهینه سازی حافظه رم و مواردی دیگر که تنها می توان با دریافت و استفاده از نرم افزار به تمامی آن ها دست یافت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced System Optimizer v3.2.648.12202:
- سرعت بالا در اجرای نرم افزار
- استفاده بسیار آسان و بهینه سازی تنها با یک کلیک ساده
- مدیریت فایل های Start Up 
- پاک کردن فایل هایی که به هر دلیلی قابل حذف نیستند
- ایجاد امنیت در ویندوز در بخش های مختلف
- تهیه نسخه پشتیبان از فایل های سیستمی و امکان بازگردانی آن ها
- ایجاد امنیت برای نرم افزار ها یا فایل های خاص
- امنیت بالا در پاک کردن فایل ها برای جلوگیری از بازیابی
- بهینه سازی حافظه RAM
- برقراری امنیت در خصوص فایل های History  یا فایل های خصوصی کاربران
- امکان حذف نرم افزارهای کاربردی به صورت کامل
- مدیریت بخش های مختلف از هارددیسک
- بهینه سازی رجیستری
- پاکسازی سیستم از فایل های اضافی
- پاکسازی رجیستری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب ...

مدیریت حرفه ای ایمیل ها با نرم افزار Mozilla Thunderbird v8.0 Fi

مدیریت حرفه ای ایمیل ها با نرم افزار Mozilla Thunderbird


امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی آسان و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند.Gmail ، Yahoo Mail ، MSN و بسیاری از سرویس های دیگر در سراسر دنیا وجود دارند که کاربران با آن ها اقدام به برقراری ارتباط و ارسال و دریافت پیام های خود می نمایند. اما در دنیا این سه امروزه بیشترین کاربر را به سمت خود جذب کرده اند. این که از چه ابزارهایی برای مدیریت هرچه بهتر و البته سریعتر ایمیل های خود استفاده کنیم نکته بسیار مهمی است. می توان از هرنوع مرورگری برای این کار استفاده کرد اما ابزارهایی هم هستند که فقط برای مدیریت ایمیل ها طراحی شده اند. بنیاد موزیلا علاوه بر این که امروزه قدرتمندترین مرورگر دنیا را در اختیار دارد نرم افزاری به نام Mozilla Thunderbird را طراحی کرده که می توان با استفاده از آن مدیریتی کامل را برروی پست های الکترونیکی داشت. این نرم افزار قدرتمند که از پروتوکل های مختلف و رایج استفاده می کند قادر به سادگی خود را با Gmail که سرویس پیام رسان شرکت گوگل می باشد هماهنگ سازد اما برای هماهنگ سازی با سرویس یاهو میل احتیاج به نرم افزارهای جانبی هم می باشد. البته این بخش کوچکی از قابلیت های این ابزار به شمار می رود چراکه بسیاری از مدیران سایت ها به دلیل داشتن ایمیل های اختصاصی که معمولا به دامین ها متصل است بهترین راهکار را استفاده از نرم افزارهایی این چنینی می بینند تا بتوانند هرچه بهتر مدیریت پست های الکترونیکی خود را امکان پذیر سازند. امنیت بالا، سرعت فوق العاده در برقراری ارتباط، استفاده از قابلیت Tab Browsing، امکان مدیریت چندین ایمیل به صورت همزمان و واسط کاربری جذاب مهم ترین نکاتی هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم می خورند. این ابزار کاملا رایگان که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است حجم مناسبی هم در مقابل رقیب اصلی خود یعنی Microsoft Outlook نیز دارد و البته امکانات بیشتری هم ارائه می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Thunderbird v8.0 Final :
- پشتیبانی از‌RSS و گروه‌های خبری و امکان ایجاد حساب برای این گروه‌ها
- سازگاری با بسته های امنیتی رایج موجود برای چک کردن فایل های مخرب
- وجود قابلیت Tab Browsing امکان استفاده همزمان از چندین ایمیل
- قابلیت شناسایی و مبارزه باJunkMail ها جهت جلوگیری از ورود هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیفاتی
- ساخت آسان اکانت ها در نرم افزار تنها با وارد کردن نام کاربری و کلمه‌ی عبور
- پشتیبانی از امکاناتی همچون امضای دیجیتال و رمزنگاری داده‌ها در ارسال و دریافت نامه‌ها
- حجم مناسب نسبت به قابلیت ها و نرم افزارهای مشابه
- آرشیو کامل از پیام ها و قابلیت دسته بندی ایمیلها
- امنیت بالا در پست های الکترونیکی
- سازگاری با اکثر پروتوکل های رایج
- امکان ارسال فایل به آسانی
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- دارای افزونه‌های بسیار مفید و کاربردی
- پشتیبانی از ایمیل‌های با فرمت HTML
- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... ادامه مطلب ...