بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

مجموعه تصاویر بسیار زیبای سه بعدی

  

مجموعه بیش از 33تصویر زیبا و منحصر به فرد که ما آن را به شما هدیه می کنیم. گروه گرافیکی آسان دانلود، باز هم دست به جمع آوری تصاویر گرافیکی برای شما گرافیست ها زده است. این مجموعه با کیفیت ریزولیشن 1024x768 میباشد که با کیفیت فوق العاده میتواند مناسب برای کارهای گرافیکی و همچین پس زمینه دسکتاپ شما باشد که جلوه زیبایی را به طرح ها و سیستم شما خواهد داد.


ادامه مطلب ...

ساخت تصاویر متحرک جذاب GIF با EximiousSoft GIF Creator v5.80

 

یکی از مواردی که نظر شما را هنگام ورد به وب سایتها جلب میکنند. تبلیغات جذاب و متحرک وب سایت می باشد. شاید با خودتان فکر کرده اید که ساخت اینگونه بنرهای تبلیغاتی بسیار سخت و دشوار می باشد. امروز گرون آسان دانلود نرم افزار قدرتمندی را به شما معرفی میکنند که علاوه بر قدرت بسیار زیاد در طراحی انمیشنها سهولت کار با این نرم افزار را شما میتوانید تجربه نمایید. یکی از مواردی که صاحبان وب سایتها و وبلاگها باید مد نظر داشته باشند. زیبایی ساخت و سلیقه بکار بردن رنگها و تصاویر در طرح های خود می باشد. این نکته بسیار اهمیت دارد علاوه بر قشنگی سهولت در لود بنر و نمایش بنر برای همه افراد بازدید کننده وب سایت شما می باشد. یکی از مشکلات بنر های فلش که از محبوبیت خاصی در وب برخوردار می باشد نمایش برای کسانی است که در سیستم خود آخرین نسخه فلاش پلیر نصب می باشد.. یکی از مزیتهای بنرهای تبلیغاتی Gif نمایش بنر برای همه بازدید کنندگان می باشد. شما می توانید با کمک این نرم افزار قادر به ساخت تصاویر GIF با افکت ها و جذابیت های خاص خود می باشید و کاربران می توانند در بیشتر این نرم افزارها از قالب های آماده ای که برای راحتی در ساخت این تصاویر قرار داده شده است استفاده نمایند.EximiousSoft GIF Creator نام ابزاریست قدرتمند در زمینه ساخت و طراحی تصاویر انیمیشن با فرمت GIF که بوسیله این نرم افزار میتوانید به خلق انیمیشن های شگفت انگیز و آگهی های بسیار جذاب بپردازید. ساخت و طراحی بنرهایی برای وب سایت ها به منظور بهره وری بهتر و همچنین افزایش جذابیت یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار بسیار کامل است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار و با استفاده از ابزارهای حرفه ای آن به خلق انیمیشن ها و تبلیغات سه بعدی بپردازید و با کیفیت بسیار بالا در پروژه های خود به کار ببرید. و با استفاده از این نرم افزار قدرتمند به ویرایش تصاویر خود بپردازید. این نرم افزار قدرتمند می تواند با بهترین کیفیت ممکن ظریف ترین تصاویر GIF را با کمترین حجم خلق کند. نسخه جدید ارائه شده قابلیت های مهمی هم برای ویرایش تصاویر دارد، امکان طراحی بنر به صورت Wizard با منوهای متعدد وجود دارد. نرم افزار EximiousSoft GIF Creator همچنین با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری امکان استفاده از آن ها را فراهم کرده و کمک می کند تا با تمامی قابلیت ها به سمت طراحی یک انیمیشن ساده قدم برداشت، فرمت های مختلف تصویری نظیر  GIF, AVI, BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR  و فرمت های GIF, AVI, SWF BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR که در بخش انیمیشن مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار EximiousSoft GIF Creator v5.80:
- دارای بیش از 40 افکت بسیار زیبا و جذاب برای طراحی بنر
- طراحی آسان انیمیشن های فلش، بنر و تصاویر
- قابلیت بهینه سازی تصاویر برای لود سریعتر بنرهای تبلیغاتی بدون افت کیفیت
- امکان بهینه سازی تصاویر GIF با سرعت بالا در نمایش
- عدم نیاز به آشنایی در زمینه طراحی و متحرک سازی
- دارای افکتهای سه بعدی جذاب برای ساخت بنرهای حرفه ای
- سازگار با نرم افزار های مختلف گرافیکی نظیر محصولات Adobe
- پشتیبانی از تمامی فرمت های مختلف و رایج تصویری
- داری سمپل های بسیار حرفه ای برای استفاده آسان از نرم افزار- محیط کاربری جذاب و سهولت در استفاده
- ساخت بنرهای تبلیغاتی با فرمت GIF
- افکت های مختلف حرکتی بر روی تصاویر و نوشته ها
- امکان ایجاد عکس متحرک به صورت Wizard
- امکان بهینه سازی تصاویر برای نمایش هرچه بهتر
- قابلیت استفاده از تمامی طیف رنگ ها
- استفاده آسان از نرم افزار با استفاده از واسط کاربری قدرتمند و آسان
- امکان بهره گیری از تصاویر طراحی شده در بنرهای مختلف تبلیغاتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

مشاهده و خواندن فایل های PDF با Adobe Reader v10.0.0.1

  

نرم افزاری که به تازگی نسخه به روز شده آن برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader نام دارد. کاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند. اما نمی توان از امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی کرد. مهم ترین قابلیتی که در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat است. پس از نصب این نرم افزار نرم افزار Adobe Air هم در سیستم شما نصب خواهد شد که با استفاده از آن و آیکنی که با نام Acrobat در دسکتاپ سیستم عامل شما ظاهر می شود می توانید سایت Acrobat را در سیستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشید. در این سایت کاربران  می توانند پس از عضویت در سایت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراک بگذارند. همچنین می توانند اسنادی با فرمت PDF و به صورت آنلاین تهیه نمایند. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد. این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat  Pro Extended حجمی بسیار پائین دارد که باعث بالا رفتن کارایی سیستم می شود. همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat  Pro Extended که با قیمت 449 دلار عرضه می گردد، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم  را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد. این نرم افزار با اندکی تغییرات جزیی نسبت به ویرایش های قبلی ارائه شده است. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Reader v10.0.0.1 :
- مشاهده ساده و آسان اسناد PDF
- رایگان بودن نرم افزار
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- ارتباط سریع و آسان با Acrobat.com
- قابلیت پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در اسناد PDF
- شتاب دهنده گرافیکی در نسخه ی جدید
- قابلیت چاپ اسناد
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...

ادامه مطلب ...

نمایش قصری زیبا در اسکرین سیور Ancient Castle 3D Screensaver v1.

 

Ancient Castle 3D Screensaver نام یک اسکرین سیور زیبا و فانتزی است که برروی سیستم عامل ویندوز کاربران نصب شده و به منظور محافظت از صفحه نمایش فعال می گردد. این اسکرین سیور سه بعدی و زیبا و البته بسیار هم جذاب پای به صفحه نمایش کاربران می گذارد. این ابزار که محصولی است از شرکت قدرتمند 3planesoft که تولید کننده اسکرین سیورهای کاملا سه بعدی است با موزیکی که با خود همراه کرده بسیار جذاب تر به نظر خواهد رسید ضمن این که کیفیت رنگ ها و تصویر فوق العاده بالاست و همین عامل باعث شده کمی حجم آن افزایش پیدا کند. به هر حال داشتن اسکرین سیور Ancient Castle 3D Screensaver می تواند بسیار لذت بخش و جذاب باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Ancient Castle 3D Screensaver v1.1 :- محیط کاملا سه بعدی
- موزیک های زیبا و دلنشین
- سرعت مناسب در لود و بارگزاری
- نمایش قصری زیبا در قالب این اسکرین سیور
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...


ادامه مطلب ...

طراحی بنرهای فلش با نرم افزار EximiousSoft Banner Maker v3.0

 

EximiousSoft Banner Maker یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایست که می توان در زمینه بنرهای فلش از آن استفاده کرد ؛ این ابزار مفید که قابلیت طراحی بنرهای تبلیغاتی در اندازه های مختلف ، دکمه های فلش برای سایت ها ، هدر های فلش و دیگر ابزار متحرک تحت وب را دارد با وجود واسط کاربری ساده اش کار طراحی را فوق العاده آسان خواهد کرد. پشتیبانی از تصاویر ، وکتورها ، اشکال و متن ها برای قرار دادن در فلش فایل ها و همچنین بهره گیری از حالت Layering در طراحی ها از جمله خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار تعریف شده اند.
پشتیبانی کامل از PNG و فرمت رایج و البته محبوب GIF  و همچنین استفاده از حالت سه بعدی در طراحی ها که نهایت کیفیت و جذابیت را به خروجی اعمال می کند قابلیت های جانبی این ابزار را تشکیل می دهند. حجم بسیار پائین نرم افزار نسبت به قابلیت های کلیدی آن هم نکته بسیار مهم و کلیدی است که به آن باید اهمیت زیادی داد. EximiousSoft Banner Maker آماده دانلود است ؛ هریک از شما کاربران می توانید تنها با دانلود یک فایل کمتر از 5 مگابایتی کار طراحی بنرهای جذاب را به سادگی دنبال کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار EximiousSoft Banner Maker v3.0 :- امکان بهینه سازی فلش ها
- سازگاری کامل با GIF و PNG
- استفاده از حالت Compose Layer در نرم افزار- استفاده از تمامی Object های در طراحی فلش
- طراحی بنرهای تبلیغاتی در اندازه های گوناگون
- امکان طراحی هدر های فلش
- قابلیت طراحی منو برای سایت ها
- استفاده آسان از نرم افزار با استفاده از واسط کاربری گرافیکی و محیط طراحی
- قابلیت متحرک سازی فریم به فریم تصاویر
-Undo  و Redo نامحدود
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...

ادامه مطلب ...

زیبا سازی محیط کار گوشی با Smartphoneware Tracker v1.02

  

 از محیط یکنواخت گوشی خود خسته شده اید ؟ به دنبال تنوع هستید ؟ با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توانید به زیبا سازی محیط کار گوشی خود پرداخته و تغییراتی را در آن از جمله منوی گوشی ایجاد نمایید . 
دیگر امکانات این نرم افزار کاربردی :
- دسترسی راحت با رابط کاربری آسان و جذاب
- برخورداری از یک Desktop واقعی
- قابلیت تنظیم و قرار دادن یادداشت ، تماس ، شماره تلفن ها ، برنامه ها و لینک به صفحات وب ، پرونده ها ، ایمیل ، پیامک و تماس سریع و ...
- قابلیت تعریف Hot Key برای همه چیز
- استفاده از Task Manager برای ساماندهی برنامه های در حال اجرا و سوئیچ کردن آنها
- قابلیت نمایش آخرین عملیات انجام شده روی گوشی
- اجرا کننده ی برنامه ها به صورت سریع
- اجرای اتوماتیک برنامه در هر بار روشن شدن گوشی
- مرتب سازی آیکون ها در Desktop به صورت دستی
- قابلیت درج برنامه های جدید در لیست برای دسترسی سریع
و بسیاری امکانات دیگر ...
 توجه : نسخه جدید + کیجن برنامه ضمیمه گردید .
Nokia :
E51 N91 8GB N81 8GB N95 8GB 6121 Classic N81 6120 classic 5700 E90 E65 E61i N77 6110 Navigator N76 N93i 6290 E62 N95 N75 E50 5500 sport N93 N73 N92 N80 N71 E70 E61 E60 3250 N91
Samsung :
i550 i450 i400 i520

ادامه مطلب ...

آسان دانلود 1 بهترین وبلاگ دانلود نرم افرار رایگان کلمات کلیدی

, سریال , آپدیت نود32 , آپدیت آنتی ویروس , آپدیت آفلاین , آپدیت آفلاین نود 32 , کلیدی های نود32 , آپدیت آفلاین کسپرسکی , نرم افزار , دانولد نرم افزار , دانلود نرم افزار , آنتی ویروس , ویندوز7 , ویندوز هفت , ویندوز سون , نرم افزار جدید , موبایل , دانلود موبایل , کلیپ موبایل , دانلود بازی , دانلود رایگان , ویندوز ویستا سرویس پک 2 , فتوشاپ , دانلود مترجم متن , آسان دانلود , دانلود آسان , دانلود حسابداری , بابیلون هشت , دانلود کسپرسکی , آپدیت آنتی ویروس , کلید کسپرسکی , کی کسپر , لایسنس , windows seven , windows 7 , adobe master collection cs5 , vista , download windows vista , Adobe Photoshop CS5 Extended , norton 2011 , windows xp service pack 3 , sp3 , antivirus , ie8 , kaspersky key update , persian font , download , free download , software , Register Key , Kaspersky lab key file , Kaspersky License , download , crack , serial , full , software , mobile , shop , rayaneh , computer , mobile , music , caricature , movie , asan , asandownload , Autodesk AutoCAD 2011 , LEC Power Translator Pro v12 ,GTAIV ,Nod , nod32 , nod32 Update , nod32 Update offline , software downloads , nhkg,n, صصص آسان دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود موبایل , دانلود کاریکاتور , دانلود آموزش , دانلود آی تی , دانلود فیلم , فروشگاه , لینکدونی , دانلود ویندوز 7 , دانلود ویندوز هفت , دانلود با لینک مستقیم , نرم افزار , لذت دانلود را با ما تجربه کنید سی دی/دی وی دی شبیه ساز کپی سی دی نرم افزارهای رایگان فایل و دیسک کتاب الکترونیک لینوکس ویندوز مالتی مدیا ویرایشگر صوت پخش صوت ویرایشگر فیلم نمایش فیلم اینترنت مبدل دی.وی.دی مدیریت دانلود ایمیل اف.تی.پی ابزار اینترنت مسنجر شبکه قالب سایت اشتراک فایل مرورگر وب طراحی وب ابزارهای جستجو ابزار وبمستر گرافیک انیمیشن تبدیل طراحی ابزار فلش فونت آیکون ویرایشگر تصویر لوگو و آرم ضبط فیلم و عکس نمایش عکس پلاگین وکتور امنیتی آپدیت آفلاین آنتی ویروس ضد هک و جاسوسی آنتی ویروس دیوار آتش هک و جاسوسی ساخت اتوران قفل گذاری رایت فرهنگ لغت نرم افزارهای فارسی برنامه نویسی ماهواره ویرایشگر متن پس زمینه پوسته برنامه ابزار دسکتاپ ادامه مطلب ...

نهایت سرعت، شاهکاری از Apple با مرورگر Apple Safari v5.33.19.4

همین شب گذشته بود که رئیس شرکت Apple با توجه به پیش بینی هایی که می شد نسخه جدید از مرورگر Safari را معرفی کرد ، هرچند که این مرورگر زیر سایه نسخه جدید آیفون کمی با سروصدای کمتری مواجه بود اما بازهم نسخه 5 به نظر می رسد که بتواند عنوان سریعترین مرورگر را از آن خود کند. مرورگری که با تعریف و تمجیدهایی که در این مدت از آن شده است باید شاهکار نامیده شود، چراکه براساس نسخه های ارائه شده آزمایشی از محیط کاربری آن هرچه گفته شود بازهم کم است. نکته مهم دیگر هم سرعت نسخه 5 Apple Safari است که شاید برای اولین بار کاربران نهایت سرعت اینترنت خود را در بارگزاری صفحات وب با این مرورگر حس کنند. به نظر می رسد این مرورگر که Apple ادعا کرده تجربه ی جدید برای وارد شدن به دنیای مجازی اینترنت است لیاقت این همه تعریف و تمجید را داشته باشد. در نگاه اول باید گفت که این مرورگر برروی دو پلتفرم سیستم عامل ها یعنی ویندوز و مکینتش قابل بهره برداری بوده و ضمن این که می توان از آن برروی گوشی iPhone و iPod Touch هم بهره برد، محیط کاربری این نسخه اگر بی نظیر نباشد کم نظیر است، شاید برای اولین بار باشد که بسیاری از کاربران چنین هنری را در طراحی و واسط کاربری مرورگرها خواهند دید. طراحی این نسخه به یک پیکسل بیشتر شبیه است تا یک مرورگر ، پیکسلی که به صورت Wide نمایش داده می شود. این طراحی جدید که بسیاری از قابلیت های آن تنها در استفاده کاربران نمایان خواهد شد علاوه بر جذابیت در استفاده، باعث افزایش سرعت وبگردی و کارآیی بهتر نرم افزار خواهد شد. سرعت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی بسیار سریعتر و حتی به گفته Apple طبق آزمایشات انجام شده 4.5 برابر سریعتر از نسخه های قبلی نیز می باشد. در مورد این که آیا از دیگر مرورگرها هم سریعتر است طبق آنچه شرکت سازنده اعلام نموده در اجرای هرچه بهتر جاوا اسکریپت ها این مرورگر در حدود 8 برابر سریعتر از IE 8 و نزدیک به 4 برابر سریعتر از Firefox 3 عمل خواهد کرد. این مرورگر با توجه به این که چندسالی هست که ارائه می شود مطمئنا قابلیت هایی که در میان همه مرورگر ها رایج است را در خود نگاه داشته و به این ترتیب امکاناتی نظیر Tab Browsing ، Pop-up Blocker و یا از این قبیل امکانات را در خود نهفته دارد. Safari که حالا بیش از 70 میلیون کاربر در دنیا دارد در نسخه 5 قصد دارد تا با کنار زدن تمامی رقبا به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود، هرچند کار سختی دارد اما شاید با این همه قابلیت کلیدی جدید و با این محیط کاربری فوق العاده جذاب زیاد دور از دسترس نباشد. یکی از قابلیت هایی که در Safari 5 بسیار نمایان است، وجود Top Sites نیز می باشد. این امکان جالب که قبلا در نسخه های مختلف Opera نمونه هایی را از آن دیده بودیم باعث می شود تا کاربر سریعتر و به صورت به روزتر به تعدادی سایت مشخص دست پیدا کند، البته شاید در ابتدا این طرح بسیار شبیه به همان طرح Opera باشد اما در عمل تا حدود زیادی متفاوت و البته جالب تر است زیرا کاملا متحرک و تا حدودی سه بعدی طراحی شده است. سایت هایی که در این قابلیت جدید تعریف می شوند را می توان براساس سلیقه شخصی مورد بازبینی قرار داد. پیشنهاد می کنیم این نسخه از مرورگر Safari را حتما مورد استفاده قرار دهید تا از قابلیت های فراوان آن بهره مند شده و لذت وبگردی را در چندان احساس نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Apple Safari v5.33.19.4:- نهایت سرعت و کارآیی در نسخه جدید مرورگر Safari
- امنیت بسیار بالا در نگهداری اطلاعات شخصی
- محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار که در این نسخه تا حدود زیادی بهبود یافته
- امکان جدید و بسیار مفید Top Sites
- Search Engine نرم افزار با قابلیت پشتیبانی از جست و جو گرهای معروفی نظیر Google و Yahoo
- سازگار با انواع Unicode ها در نسخه ی جدید باعث سازگاری کامل با زبان شیرین فارسی شده
- استفاده از قابلیت Tab Browsing
- دانلود مینجر قدرتمند نرم افزار- سازگار با انواع فلش ها و قابلیت هایی که در وب به کار می رود
- امکان Block کردن منوهای مزاحم تبلیغاتی
- امکان تغییر منوهای موجود در صفحه و محو و ظاهر کردن آن ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ... 

ادامه مطلب ...

اجرای بازیها و برنامه های جاوای موبایل در کامپیوتر

 

برنامه MidpX Emulator v1.3.1 می تونید بازی ها و نرم افزار های جاوا را به راحتی هر چه بیشتر در ویندوز اجرا کنید فقط کافیه بعد از نصب برنامه رو فایل های جاوا دابل کلیک کنید این برنامه برای تست بازی ها و انتخاب اونها برای نصب در موبایل خیلی مفیده البته هیچ نیازی نیست که موبایل داشته باشید و می تونید به راحتی در کامپیوتر خود بازی های موبایل را بازی کنید.


 

ادامه مطلب ...

تصاویر بسیار زیبا و سه بعدی در Humor 3D Wallpapers

 

مجموعه بیش از 34 تصویر زیبا و منحصر به فرد که ما آن را به شما هدیه می کنیم. گروه گرافیکی آسان دانلود، باز هم دست به جمع آوری تصاویر گرافیکی برای شما گرافیست ها زده است. این مجموعه با کیفیت ریزولیشن 1280x1024 میباشد که با کیفیت فوق العاده میتواند مناسب برای کارهای گرافیکی و همچین پس زمینه دسکتاپ شما باشد که جلوه زیبایی را به طرح ها و سیستم شما خواهد داد.


ادامه مطلب ...