بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

دانلود آهنگ سریال موج وصخره

دانلود آهنگ سریال موج وصخره

آهنگ سریال موج وصخره

سریال موج وصخره

موج وصخره

تیتراژ پایانی موج وصخره

mp3

wma

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Assassin’s Creed: Brotherhood

دانلود بازی Assassin’s Creed: Brotherhood


ابتداعا لازم می دانم در مورد یک سری اهداف جدید توضیحات کوتاهی را بیان کنم. با روند پیشرفت کاربران در دنیای مجازی اینترنت و فراگیرتر شدن بازی های رایانه ای قصد داریم از این پس بازی هایی که مورد پسند کاربران هستند را در سایت قرار دهیم تا کاربرانی که به اینترنت های پرسرعت دسترسی دارند بتوانند آن ها را بدون هیچ گونه هزینه ای دریافت کنند. سعی خواهد شد ابتداعا بازی ها تست شده و سپس برروی سایت قرار گیرند ؛ در اولین پست برای این دست بازی ها قصد داریم بازی بسیار جذاب Assassin’s Creed: Brotherhood را پبش کش کنیم.
بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه PC  بازی جذاب Assassin’s Creed: Brotherhood عرضه گردید. پس از موفقیت دو نسخه قبلی از این بازی Ubisoft طرح جدیدی را ارائه کرد تا بازهم کاربران بتوانند با سفر در تاریخ به حقیقت هایی که در بازی گنجانده شده اند دست پیدا کنند. گرافیک این نسخه از بازی نسبت به دو مدل قبلی با پیشرفت بسیار چشم گیری روبه رو شده است. کیفیت و حرکات تمامی اجزا در بازی کم نظیر است ؛ هرچند سبک بازی به مانند نسخه های قبل است اما آنقدر داستان بازی هیجان انگیز شده که مطمئنا کاربرانی که دو نسخه قبلی را بازی کرده اند به دنبال این نسخه هم خواهند آمد. این نسخه در سال 1500 اتفاق می افتد و دقیقا ادامه نسخه 2 است ؛ از همان لحظه ای که Ezio قاتل اصلی پدرش را می کشد Brotherhood آغاز می شود و سپس به ویلایی که در نسخه 2 ساخته باز می گردد و پس از دیدار با مادر و خواهرش قسمت سوم از بازی کلید خواهد خورد.
برخلاف نسخه های قبل که در چند شهر مختلف بازی رقم می خورد در این نسخه تنها در شهر رم بازی اتفاق می افتد و همان Ezio است که نقش اول بازی را ایفا می کند ؛ ولی در Brotherhood افراد جدیدی هستند که به او کمک می کنند تا به هدف خود دست پیدا کند. اسلحه ها کاملا بهبود یافته و جدید شده اند ؛ توپ ها ، شمشیرها جدید ، تیر و کمان ، دارت زهرآگین ، چاقوی ضامن دار ، بادبزن تیغ دار و چندین و چند اسلحه دیگر که به کاربر کمک می کنند تا به وسیله آن ها و کشتن دشمنان از خود و دوستانش دفاع کند.
Assassin’s Creed: Brotherhood از GamePlay بسیار جدیدتر و البته قدرتمندتری بهره می برد ؛ صحنه های بازی کاملا متفاوت شده اند و حرکات بسیار نزدیک به واقعیت هستند ؛ برای مثال در صحنه های مختلف بازی Ezio با شمشیر در حال جنگ با دشمنان است و با دست دیگر با شلیک تیرهای کوچک فرد دیگری را خواهد کشت. این یعنی که مقابله با دشمنان به واسطه مدل های جدید جنگ بسیار آسان تر شده است ؛ ترفندهای جدیدی اضافه شده که مثلا کاربر می تواند بر خلاف نسخه های قبل از پاهایش هم در جنگ ها استفاده کند ؛ یعنی با پاها به بدن دشمنان ضرباتی را وارد کند.
اسب سواری در این نسخه فوق العاده بهتر شده است ؛ استفاده از دو موتور در بازی و طبیعی تر شدن حرکات و البته ساده تر اجرا شدن بازی هم از نکات مهمی هستند که در Assassin’s Creed: Brotherhood به چشم می خورند ؛ این نسخه به سبب استفاده از تکنولوژی های جدید نسبت به نسخه های قبلی از منابع سیستم استفاده کمتری می کند ، یعنی برای کاربرانی که از لپ تاپ استفاده می کنند اگر دو نسخه را تست کنند متوجه خواهند شد که گرمایی که حاصل از اجرای این نسخه می شود بسیار کمتر از گرمایی است که در اجرای نسخه 2 تولید می شود.
حالا ما این بازی را در سایت قرار داده ایم تا کاربرانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند بازی را دانلود کرده و در ایام تعطیلات سال نو و در اوقات فراغت از انجام بازی نهایت لذت را ببرند. 


نام بازی: Assassins Creed: Brotherhood
ژانر: اکشنپلتفورم : PC
سال انتشار: 2011نوع  فایل : ایمیج از دی وی دی بازیزبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISOناشر: Ubisoftحمایت توسط : Ubisoft Montrealدرجه بندی سنی : +18قابلیت آنلاین: دارد
کرک : داردحجم بازی : 7.8 گیگ ادامه مطلب ...

دانلود OnOne Perfect Resize Pro v7.0.1 پلاگینی برای بزرگ کردن تص

دانلود OnOne Perfect Resize Pro پلاگینی برای بزرگ کردن تصاویر


اگر از کاربران همیشگی آسان دانلود باشید و یا حتی روزانه یک بار به این وب سایت سر بزنید مطمئنا محصولات شرکت OnOne را دیده اید که نمونه های مختلف پلاگین های این شرکت ها را در سایت قبلا معرفی کرده ایم. OnOne شرکتی است که تنها پلاگین های فتوشاپ تولید می کند اما این پلاگین های فوق حرفه ای کارهای بسیار بزرگی را انجام می دهند که شاید حرفه ای ترین افراد هم نتوانند به راحتی از پس آن ها برآیند. برای نمونه یکی از پلاگین ها کار بزرگ کردن عکس ها را بدون افت کیفیت انجام می دهد. اگر یک کاربر بخواهد چنین کاری انجام دهد علاوه بر این که زمان و دقت و البته دانش بالایی نیاز دارد کار بسیار دشواری هم هست و البته محدودیت هایی هم دارد ولی مثلا با پلاگینی به نام OnOne Perfect Resize می توان همین کار را در طول زمانی بسیار کوتاه تر و البته بدون دانش خاص امکان پذیر ساخت. این نرم افزار که نسخه بعدی از نرم افزار Onone Genuine Fractals می باشد قابلیت های متعددی نیز دارد.
این پلاگین که به مانند نمونه های قبلا برروی نسخه های مختلف فتوشاپ قابل نصب و اجرا بوده با دو سیستم 32 بیت و 64 بیت سازگاری داشته و دقیقا شبیه به دیگر پلاگین های منو و واسط کاربری مخصوصی هم در نرم افزار فتوشاپ دارد که کار را بسیار ساده می کند. نسخه های CS2 تا CS5 قادر به اجرای این پلاگین هستند. در منوی اصلی نرم افزار گزینه های مختلف وجود دارد که کاربر می بایست ضمن تغییر آن ها اندازه دلخواه را با توجه به کیفیت تصویر اصلی به دست آورد. گاهی لازم است نویزها را در تصاویر کم و زیاد کند و یا تغییرات دیگری ایجاد نماید. OnOne Perfect Resize نسبت به نسخه های قبلی تا حدود زیادی هم بهینه شده و Performance بهتری را ارائه می دهد. تنها باید در دانلود این پلاگین دقت داشته باشید چرا که این پلاگین به حداقل 2 گیگابایت حافظه رم ، 256 مگابایت حافظه گرافیکی ، نسخه ای از Photoshop (حداقل CS2) ، نسخه دوم از نرم افزار Lightroom و یا نسخه 7 و یا 8 نرم افزار Photoshop Elements نیاز دارد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار OnOne Perfect Resize Professional Edition v7.0.1 :
- سازگار با نسخه های مختلف فتوشاپ ، Lightroom و Elements
- استفاده فوق العاده آسان از پلاگین
- منو و واسط کاربری اختصاصی برای پلاگین
- بزرگ کردن کوچکترین تصاویر بدون افت کیفیت
- استفاده از تکنیک های جدید به منظور عدم افت کیفیت
- سازگاری خاص با پلتفرم 64 بیت
- امکان تغییر سایز تا 1000%
- وجود تنظیمات مختلف برای بدست آوردن تصویر دلخواه
- امکان حالت کاشی کردن تصاویر بزرگ برای پرینت
- امکان کار برروی چند فایل به صورت همزمان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... ادامه مطلب ...

طراحی انیمیشن های سه بعدی با نرم افزار Xara 3D Maker v7.0.0.415

منبع : www.AsanDownload.com


ساخت Object های سه بعدی شاید به نظر برسد کاری سخت باشد، البته کاری آسان هم نیست  اما غیر ممکن هم نباید باشد چرا که نرم افزار با نام Xara3D این کار را آسان می کند. Xara3D ابزاریست که با محیط کاربری جذاب و استفاده بسیار آسان به کاربر این قابلیت را می دهد تا در سریعتر زمان ممکن زیباترین تصاویر و Object های گرافیکی به صورت کاملا سه بعدی پدید آورد. این ابزار برای طراحی های گرافیکی تحت وب هم بسیار مفید است، زیرا با سادگی می توان لوگو و یا تیتر سایت را به صورت سه بعدی طراحی کرده و به صورت انیمیشن های سه بعدی متحرک در صفحه وب به زیباترین شکل ممکن به نمایش در آورد. از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار می توان به افکت های متعدد و زیبای نرم افزار اشاره کرد که به سادگی می توان برروی قسمت های مورد نظر اعمال نمود. تغییر حجم و ابعاد کار بسیار آسان و به سادگی قابل تغییر است. کیفیت تصاویر ذخیره شده با این نرم افزار فوق العاده مناسب و در حد عالی نیز می باشد. انیمیشن های متحرک را می توان با فرمت های رایج GIF و AVI ذخیره سازی نموده و در هرجا که لازم است به سادگی از آن ها بهره برد و یا این که به صورت یک محافظ صفحه نمایش زیبا در نمایشگر رایانه به نمایش درآورد. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xara 3D Maker v7.0.0.415:
- استفاده آسان از نرم افزار
- محیط کاربری جذاب و کاربر پسند نرم افزار- قابلیت ساخت طرح های سه بعدی
- قابلیت تنظیم حجم و ابعاد طرح
- قابلیت ساخت لوگو ، تیتر سه بعدی برای صفحات وب
- قابلیت ساخت انیمیشن های سه بعدی متحرک
- ذخیره سازی با دو فرمت GIF و AVI
- قابلیت ذخیره سازی و نمایش به صورت محافظ صفحه نمایش طرح
- بیش از 27 طرح برای بعد دادن به Object گرافیکی
- قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج تصویری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... ادامه مطلب ...

دانلود Simple Internet Meter v2.2.9 نمایش دقیق پهنای باند

دانلود Simple Internet Meter  نمایش دقیق پهنای باند


گاهی لازم است ما بدانیم پهنای باندی که در اینترنت استفاده می کنیم به صورت حقیقی چقدر است ، یعنی در هر لحظه نوسان سرعت به چه میزان است ؛ تغییرات سرعت بسیار مهم است چرا که گاهی سرعت آنقدر کاهش می یابد که به هیچ وجه نمی توان به صورت معمول به آن ها پی برد که در حال حاظر میزان دریافت و ارسال به چه میزان است. Simple Internet Meter ابزاریست برای نمایش همین اطلاعات به ظاهر ساده که گاهی می توان بسیار مهم باشد. این ابزار که تمامی اطلاعات را به نمایش در می آورد کمک می کند تا کاربر بداند زمانی که اینترنت وصل بوده و کاربر هم به اصطلاح کاری انجام نمی دهد کدامیک یک از ابزارها به صورت دائمی پهنای باند را مصرف می کنند. گاهی سیستم ویروسی بوده و به صورت معمولی نمی توان به آن ها پی برد.
مانیتورینگ لحظه به لحظه به صورت گراف هم برای ارسال و هم برای دریافت ، مانیتورینگ ارسال و دریافت ها در شبکه های محلی ، نمایش پورت ها و میزان مصرفی از هر پورت ، امکان جداسازی کارت های شبکه و انواع مدل های اتصالی به اینترنت ، قابلیت تهیه گزارش از ارسال و دریافت ها در مدت زمان خاص و مهم ترین مورد استفاده بسیار آسان از نرم افزار از جمله مهم ترین قابلیت هایی هستند که در نسخه ی جدید نرم افزار Simple Internet Meter دیده می شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Simple Internet Meter v2.2.9 :- مانیتورینگ ترافیک اینترنت
- مانیتورینگ ترافیک ارتباطات شبکه ای
- مانیتورینگ بازه ای برای هر پورت
- امکان تهیه گزارش در مدت زمان خاص از تغییرات پهنای باند
- چک کردن پهنای باند حقیقی با سیستم ISP
- مخفی شدن نرم افزار در System Tray برای انجام کارها
- عدم کاهش کارآیی سیستم
- نمایش به صورت گرافی دقیق از اطلاعات
- امکان تعمیر و نمایش اطلاعات مربوط به کارت شبکه
- نمایش اطلاعات مربوط به استفاده هر نرم افزار از پهنای باند
- ریست نرم افزار به صورت اتوماتیک در زمان های تعیین شده
- هشدار نرم افزار به صورت زنگ در زمان گذشتن از میزان پهنای باند تعیین شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ... ادامه مطلب ...

ارسال ایمیل گروهی با Kristanix Software Email Sender Deluxe v2.2

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


 Email Sender Deluxe نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به ارسال ایمیل های گروهی به کاربران می باشند. با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند اقدام به ارسال خبرنامه های گروهی، یک نامه اداری و یا بخشنامه به قسمت هایی خاص، ارسال دستورات جدید کاری، مطلع سازی مشتریان از یک موضوع خاص و یا انجام تبلیغات گروهی  و ... به افراد و کارکنان و مشتریان خود نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت Kristanix Software می باشد. امروزه بسیاری از شرکت ها برای ارسال اخبار  و نامه های گروهی به کارکنان و مشتریان خود از EMail استفاده می کنند. استفاده از سرویس های Email مختلف در این راه به کاربران و شرکت ها کمک شایانی می نماید. در حالی که ارسال Email های گروهای در سرویس دهندگان نامه های الکتورنیکی ممنوع می باشد اما امروزه به کمک نرم افزارهای مختلف به راحتی امکان ارسال این نوع نامه ها برای کاربران فراهم می باشد. شرکت های مختلفی اقدام به تولید و ساخت نرم افزارهایی در این زمینه نموده اند.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Kristanix Software Email Sender Deluxe v2.27 :
- توانایی ارسال نامه های گروهی به صورت منظم و دسته بندی شده
- قابلیت منظم سازی و دسته بندی لیست کاربران و آدرس ایمیل آن ها
- توانایی وارد نمودن آدرس ها از Database
- قابلیت استفاده آسان از HTML در برنامه و ویرایشگر آن
- توانایی استفاده از template ها و غالب های آماده برای ارسال نامه ها
- توانایی پیش نمایش از نامه قبل از عملیات ارسال
- توانایی چسباندن فایل های مختلف به نامه برای کاربران 
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

ادامه مطلب ...

معرفی شاهکار جدید بنیاد موزیلا یعنی Mozilla Firefox v4.0 RC 2

معرفی شاهکار جدید بنیاد موزیلا یعنی  Mozilla Firefox


بالاخره پس از مدت ها انتظار فایرفاکس از حالت آزمایشی خارج شد و به حالت RC تبدیل شد. تقریبا بیش از یک سال است که سروصداهای فراوانی پیرامون این موضوع در دنیای مجازی اینترنت به وجود آمده و همه منتظر هستند تا ببینند آیا بازهم بنیاد موزیلا می تواند رکورد خود را برای دانلود در طول یک روز بشکند یا خیر؟ موزیلا در ارائه نسخه 3 توانست با یک رکورد فوق العاده در دانلود توانست نام خود را در کتاب رکورد ها ثبت کند و حالا هم با ارائه جدیدترین نسخه از محصول بسیار قدرتمند خود یعنی  نسخه 4 قصد دارد تا بازهم رکورد جدیدی را به ثبت رساند و این روباه مکار را در صدر محبوب ترین مرورگرها قرار دهد.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی چهارم به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه 4 فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه 4 نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند Firefox 4 بسیار ایمن تر از نسخه 3 عمل خواهد کرد.
اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از مرورگر روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.
نسخه 4 از Mozilla Firefox از وب سایت قدرتمند آسان دانلود آماده دانلود شده است ؛ هرچند این نسخه نهایی نمی باشد اما به نسخه نهایی بسیار نزدیک بوده و RC است. پیشنهاد می کنیم این نسخه را که کمترین باگ ها را نسبت به دیگر نسخه ها دارد حتما دانلود و تست نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox v4.0 RC 2 :
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

قدرتمندترین برنامه پخش صوت با Winamp Pro v5.61 Build 3133 Final

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


شاید کمتر کسى باشد که در چند سال اخیر با برنامه هاى کامپیوترى پخش فیلم و آهنگ سر و کار داشته است اما نام پخش کننده معروف Winamp را نشنیده باشد. Winamp یک پخش کننده‌ سریع و انعطاف پذیر صدا و تصویر مى باشد که کار خود را با بالاترین کیفیت انجام مى دهد. این نرم افزار قدرتمند قابلیت پخش فایلهای صوتی شما با پسوندهایOGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 و فایلهای تصویری با فرمتهای AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبی اجرا میکند.
شما میتوانید به جذابیت این نرم افزار اضافه کنید. با اضافه کردن پوسته های بسیار زیبا به این برنامه میتوانید از آن لذت ببرید. قابلتهای اضافه شده به این ورژن از نرم افزار می توان به به موارد زبر اشاره کرد: رقص نور های جذاب، کتابخانه فایلهای صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Winamp Pro v5.61 Build 3133 Final:
- پشتیبانى از تعداد زیادى فرمت هاى صوتى و تصویرى
- پشتیبانى از پوسته هاى (Skin) مدرن و کلاسیک، امکان تغییر پوسته و دانلود آنها از میان بیش از 10 هزار پوسته
- امکان تغییر رنگ پوسته ها (Color Themes) (که شامل بیش از 50 رنگ مى باشد)
- قابلیت نمایش Visualization یا Advanced Visualization Studio v.2.81b (بیش از 300 Visualization)
- سازگاری کامل با Winamp 2 Plug-ins
- پشتیبانى از Effect Plugin-ins صوتى
- رقص نور های جذاب و بسیار زیبا
- بهره بردن از یک Media Library پیشرفته
- پشتیبانى از رادیو و تلویزیون اینترنتى
- امکان تبدیل فرمت موسیقى (CD ripping)
- امکان کپى موسیقى به (CD CD burning)  رایت سی دی از سرعت 2x تا 48x
- واسط کاربری گرافیکی کاملا تغییر یافته که این تغییرات حتی بخش Album art را هم در بر می گیرد
- پشتیبانی چندگانه و همزمان از وسایل جانبی نظیر Ipod ها
- دسترسی و اشتراک موسیقی و ویدئو از طریق Winamp Remote
- پخش و ایجاد لیست پخش از بهترین موسیقی های روز دنیا از طریق Media Monitor
- دریافت اطلاعات هنرمندان موسیقی، کنسرتها، ویدئوهای جدید و … از طریق Smart Search
- تجربه لذت بردن از صدای فراگیر MP۳
- دسترسی به هزاران ایستگاه رادیویی و کانالهای ویدئویی
- کنترل پخش Winamp از طریق نصب افزونه Winamp toolbar در Browser
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...

ادامه مطلب ...

واتر مارک نمودن تصاویر با نرم افزار Mytoolsoft Watermark Softwar

واتر مارک نمودن تصاویر با نرم افزار Mytoolsoft Watermark Software


شاید بارها و بارها برای شما هم پیش آمده که خواسته اید تا بر روی مجموعه های از تصاویر خود لوگو و آرمی را قرار دهید تا به تصاویرتان جلوه ای خاص بخشیده و با این کار نیز از کپی برداری تصاویرتان توسط دیگر افراد و ثبت به نام خودشان جلوگیری نمایید و برای این کار مجبور شده اید با نرم افزارهای فراوان حجیم و دشواری همچون فوتوشاپ این عمل را تک تک بر روی تصاویرتان اعمال نمایید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها در طی 3 مرحله و با چند کلیک ساده لوگو و آرم یا متن خود را بر روی چندین تصویر قرار داده و تصاویر خود را واترمارک نمایید. Mytoolsoft Watermark Software نرم افزار ساده ولی توانمندی است که به شما کمک می کند تا به راحتی و تنها در عرض چند ثانیه لوگو و آرم دلخواه خود را بر روی چندین تصویر به صورت یک جا قرار داده و به واترمارک کردن آن ها بپردازید. علاوه بر این Mytoolsoft Watermark Software با پشتیبانی از انواع متن ها و لوگو ها، پشتیبانی از انواع فرمت های تصاویر، استفاده ی بسیار آسان و داشتن قابلیت های بسیار جالب به یکی از محبوب ترین نرم افزارها در زمینه ی واترمارک کردن تصاویر تبدیل شده است که ما نیز آن را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده و پیشنهاد می نمایم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Mytoolsoft Watermark Software v2.7.7 :- آزاد بودن در قرار دادن لوگو و آرم در محل و سبک دلخواه همچون Margins ،Angle ،Shadow و Opacity
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار تنها در 3 مرحله ی ساده
- امکان واتر مارک نمودن دسته ای تصاویر  به صورت یک جا
- امکان ریسایز کردن و تبدیل فرمت فایل های خروجی
- امکان تنظیم نمودن کیفیت فایل خروجی
- امکان دیدن و پیش نمایش فایل های خروجی قبل از ذخیره ی تغییرات
- امکان ذخیره سازی خودکار تنظمیات و تغییرات
- پشتیبانی از قابلیت Drog & Drop فایل ها و فولدرها
- پشتیبانی از انواع فرمت ها همچون bmp ،jpg ،jpeg ،gif،png و tiff
- پشتیبانی از Text Wartermark و Image Watermark
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- دارای قدرت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم بسیار اندک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ... ادامه مطلب ...

تدوین برنامه های آفیس بر روی موبایل با Picsel Smart Office v1.2.

تدوین برنامه های آفیس بر روی موبایل با Picsel Smart Office v1.2.7


نرم افزار قدرتمند Picsel Smart Office یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش فایلهای آفیس بر روی تلفن همراه می باشد که بر روی گوشی های نوکیا سری 60 نسخه 5 قابل نصب نمی باشد. شما می توانید توسط این نرم افزار مجموعه فرمتهای رایج در آفیس را ویرایش نمایید. یکی از قابلیتهای جالب این نرم افزار نمایش اسناد شما به صورت سه بعدی می باشد. برخی از فرمتهای رایج پشتبانی شده توسط نرم افزار شامل Microsoft Word 97, 2000, 2003, XP, 2007: .doc .docx ,Microsoft Excel 97, 2000, 2003, XP, 2007: .xls .xlsx , Microsoft PowerPoint 97, 2000, 2003, XP, 2007: .ppt .pptx , Adobe Acrobat PDF 1.0 to 1.7: .pdf * ,Images: .jpg (.jpeg) .png .bmp .wmf .emf .gif  ,Plain text: .txt

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Picsel Smart Office v1.2.7:
نمایش و ویرایش اسناد مایکروسافت ورد، اکسل، پاورپوینت و ...
نمایش اسناد پی دی اف و عکس
قابلیت کشیدن و رها کردن فایلها در گوشی های لمسی
قابلیت زوم کردن سریع بر روی اسناد و فایلهای متحرک
قابلیت نمایش سه بعدی اسناد
قابلیت ذخیره سازی تمامی اسناد با پسوند قابل مشاهده بر روی سیستم
ویرایش سریع و کامل اسناد، متن، فونت، رنگ، و...
قابلیت پشتیانی کامل از فرمتهای رایج آفیس
پشتیانی کامل از تمامی زبانهای رایج
- و... ادامه مطلب ...