تصاویری ازفیلم اکران‌نشده "قلاده‌های طلا"

قرار بود فیلم سیاسی «قلاده‌های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی ساعت 20:45 سه شنبه برای اهالی رسانه در برج میلاد به نمایش درآید،اما ظهر دیروز بدون هیچ توضیحی اعلام شد که فیلم «زندگي خصوصي آقا و خانم ميم » جایگزین این فیلم شده است!

ادامه نوشته

اخبار جشنواره فجر را از برج میلاد ببینید

به گزارش روابط عمومی شبکه خبر ؛ بینندگان می توانند برنامه صبح با خبر ، خبر ساعت ۱۳ و همچنین برنامه زنده شبکه را از استودیوی این شبکه در برج میلاد تهران مشاهده کنند .

این استودیو امشب با پخش زنده برنامه دو نیم ساعت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار خود پایان می دهد.

روابط عمومي شبكه خبر با تلفن هاي گوياي ۱۲ و۲۲۰۱۳۹۱۱ وسامانه پيامك ۱۰۰۰۶۰۱ آماده دريافت نظرها وديدگاههاي مخاطبان گرامي در رابطه با اين برنامه مي باشد.

فرستنده دیجیتال تلویزیونی در اردبیل افتتاح شد

فرستنده دیجیتال تلویزیونی شهر اردبیل با حضور صابری، استاندار اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با راه اندازی این فرستنده تعداد شبکه‌های قابل دریافت تلویزیونی دیجیتال در شهر اردبیل از 9 شبکه به 16 شبکه افزایش یافت.

همچنین همزمان با افتتاح این طرح، بهره برداری از فرستنده دیجیتال 10 شبکه رادیویی آغاز شد. برای اجرای این دو طرح 400 میلیون تومان هزینه شده است.

صابری استاندار اردبیل در مراسم افتتاح این طرح‌ها با بیان اینکه رسانه ملی می‌تواند با تذکر و یادآوری‌های به موقع و نقد سازنده پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور را رقم بزند، نقش رسانه ملی را در تحکیم پیوند نظام و مردم یادآور شد.

صادقی جهانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل هم راه‌اندازی سامانه دیجیتال تلویزیونی تی .اس 1و 2 را خبر و مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور در دور سوم و چهارم عنوان و اظهار امیدواری کرد با حمایت استاندار تمام مناطق استان اردبیل در سال 91 تحت پوشش فرستنده تلویزیونی دیجیتال قرار گیرد.

در ادامه این مراسم استاندار از طرح‌های در دست اجرای صداو سیمای مرکز اردبیل بازدید کرد.

منبع خبرگزاري مهر

شبكه «شما» جهاني شد

همزمان با دهه‌ي فجر برنامه‌هاي شبكه «شما» از طريق ماهواره در تمام نقاط دنيا قابل دريافت خواهد بود.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، محمد صادق پهلوان‌زاده، مدير شبكه شما با بيان اين مطلب گفت: به دنبال استقبال گسترده مخاطبان از اين شبكه و به دستور رييس سازمان در اين ايام مبارك، امكان دريافت تصاوير برنامه هاي شبكه شما از طريق ماهواره فراهم مي‌شود.

وي يادآور شد: آثار منتخب توليدي مراكز استان ها در بخش هاي مستند نمايشي و داستاني، مجموعه و فيلم تلويزيوني، گزارش، برنامه هاي تركيبي، عروسكي و انيميشن، جنگ و مسابقه با نگاهي كيفيت محور از شبكه شما روي آنتن مي رود و اين شبكه به طور مداوم از طريق نظرسنجي و سامانه ارتباطات مردمي ذائقه مخاطبان را بررسي مي‌كند تا بر اساس خواسته‌هاي آنان برنامه روي آنتن برود.

پهلوان‌زاده افزود: بر اساس نظرسنجي مردم علاقمند هستند تا برنامه‌هايي با موضوع جاذبه‌هاي طبيعي، اماكن مذهبي و تاريخي موسيقي و آداب و رسوم اقوام را بيشتر دنبال كنند.

منبع خبر گزاري ايسنا

«نادان» انيميشن مي‌شود

پويانمايي «نادان» به کارگرداني شهرام شيرزادي و به تهيه‌کنندگي مرکز پويانمايي صبا در يک قسمت 25 دقيقه‌اي به صورت دو بعدي در حال توليد است.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، شهرام شيرزادي در گفت‌وگويي درباره‌ي داستان اين انيميشن گفت: «مرد نادان» به همراه الاغش به دنبال خوشبختي مي‌گردد ولي نمي‌تواند به آنچه که مي‌خواهند برسد. در نتيجه براي مشورت به سمت مرد دانايي به نامه پيردانه مي‌روند.

اين کارگردان مخاطب اين انيميشن را گروه سني کودک دانست و در ادامه گفت: در اين انيميشن تلاش مي‌کنيم بدي و ناشايستگي، ناداني و غرور را در قالب پويانمايي به کودکان يادآوري کنيم.

شيرزادي در ادامه زمان پايان توليد اين انيميشن را آبان ماه 91 اعلام کرد.

عوامل توليد اين انيميشن عبارتند از:

نويسنده :آندرانيک خچوميان ،انيماتور :حسين زارع، طراح استوري برد، طراح شخصيت، طراح لي اوت، اجراي بک گراند وطراح فضا : شهرام شيرزادي، مجري طرح: ليلا شاطريان.

منبع خبرگزاري ايسنا

محسن رضايي به سريال «شوق پرواز» مي‌آيد

با پخش قسمت بيست و دوم سريال «شوق پرواز»، مخاطبان اين سريال شاهد حضور محسن رضايي ـ فرمانده سپاه پاسداران ـ در اين سريال خواهند بود.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، در قسمت ‌٢٢ شوق پرواز که جمعه ‌١٤ بهمن ماه پخش خواهد شد، مخاطبان باز هم شاهد بازي اکبر عبدي در اين سريال خواهند بود. همچنين گريم شهاب حسيني بازيگر نقش عباس بابايي هم تغيير خواهد کرد.

در اين قسمت آني پس از شهادت سعيد به امريکا بازمي‌گردد. به تصوير کشيدن مشکلات ناشي از جنگ از ديگر نکات اين قسمت خواهد بود. همچنين در اين قسمت مخاطبان شاهد فراهم شدن مقدمات سفر عباس بابايي به مکه خواهند بود.

از نکات جالب توجه قسمت ‌٢٢ اين سريال، مکالمه «محسن رضايي» فرمانده سپاه پاسداران در زمان جنگ با عباس بابايي است. در اين قسمت بينندگان شاهد تماس تلفني محسن رضايي با عباس بابايي هستند که طي آن سردار رضايي که نيروهايش در منطقه اي سوق الجيشي در محاصره عراقي ها قرار گرفته اند، از عباس بابايي تقاضاي پشتيباني هوايي مي کند و عباس نيز خود شخصا با هواپيما در منطقه عمليات کرده و به محاصره نيروهاي سپاه توسط عراقي ها پايان مي دهد.

ادامه نوشته

آغاز پخش هر شبي «هفت» جيراني از چهارشنبه

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

برنامه «هفت» در سي‌امين جشنواره فيلم فجر هر شب روي آنتن مي‌رود.

فريدون جيراني،‌ تهيه‌كننده‌، كارگردان و مجري اين برنامه با اعلام اين خبر به خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، گفت: برنامه «هفت»، ويژه‌ي جشنواره فيلم فجر از امشب ـ چهارشنبه ـ روي آنتن مي‌رود و تا پايان جشنواره ادامه دارد.

او همچنين اعلام كرد:‌ ويژه برنامه‌هاي «هفت» در ايام جشنواره هرشب از ساعت 24 شروع مي‌شود و به مدت سه ساعت ادامه خواهد داشت.

به گزارش ايسنا‌، برنامه «هفت» قرار است در طول ايام جشنواره، به بررسي اتفاقات و فيلم‌هاي حاضر در جشنواره فيلم فجر بپردازد.

برنامه «هفت»، سال گذشته نيز در ايام جشنواره هر شب پخش مي‌شد و اتفاقات و حواشي جشنواره را پوشش مي‌داد.

منبع خبر گزاري ايسنا

معرفي برترين‌هاي جام‌جم ادامه دارد

جشن فجر و برترين‌هاي شبکه‌ي جهاني جام جم در دومين روز خود با معرفي برترين‌ها در حوزه سريال‌هاي‌ هفتگي، اجرا و برنامه‌هاي تاميني در جزيره کيش ادامه پيدا کرد.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اين جشن كه به مدت سه روز در «تالار شهر» جزيره كيش برگزار مي‌شود، هر شب ميزبان جمعي از هنرمندان، مديران شبكه جهاني جام جم و مخاطبان اين شبكه خواهد بود و شرکت در آن عموم مردم آزاد است.

در اين مراسم که شامگاه شنبه ـ هشتم بهمن ماه ـ برگزار شد، ضمن تقدير از سريال «شوق پرواز»، از سريال

«ستايش» به عنوان برترين سريال هفتگي نام برده شد.

همچنين ضمن تقدير از بازي الهام حميدي در سريال «شوق پرواز»، برترين بازيگر سريال‌هاي هفتگي شبكه جهاني جام جم، نرگس محمدي بازيگر سريال «ستايش» معرفي ‌شد.

ادامه نوشته

پس از دو ماه تعطيلي، «جمعه ايراني» از اين هفته پخش مي‌شود

هيه‌کننده «جمعه ايراني» اعلام كرد: از هفتم بهمن پخش مجدد اين برنامه‌ي طنز راديويي آغاز خواهد شد.

به گزارش سرويس راديو ايسنا، سعيد توکل ـ سردبير و تهيه‌کننده ـ برنامه «جمعه ايراني» همچنين گفت: تقريبا به مدت دو ماه به خاطر ايام سوگواري شهادت امام حسين(ع) و خاندانش در ماه‌هاي محرم و صفر برنامه «جمعه ايراني» پخش نشد که از اين جمعه ـ هفتم بهمن ـ شروع دوباره اين برنامه شاد و تفريحي آغاز خواهد شد.

توکل با اشاره به اينکه اين جمعه مردم همان صداهاي آشنا و هميشگي خود را مي‌شنوند، ادامه داد: در شروع مجدد در دست اقدام داريم که زمينه را براي حضور هنرمندان جديد و آيتم‌هايي متنوع مهيا کنيم.

امیدوارم مشکل "پنهان" حل شود

صدیقیان در گفتگو با مهر:
امیدوارم مشکل "پنهان" حل شود
بازیگر فیلم سینمایی "پنهان" عنوان کرد، امیدوارم مشکلات این فیلم حل و در جایگاه خود به خوبی دیده شود.

مهرداد صدیقیان در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: من به عنوان یکی از بازیگران "پنهان" شخصا به این فیلم امیدوار بوده و هستم. در این شرایط فیلم خوب خیلی کم ساخته می شود و یا اصلا تولید نمی شود.

ادامه نوشته