بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

دانلود Cisco Speed Meter Pro v1.3.9052 تست سرعت اینترنت


یک کاربر حرفه ای که دائما با اینترنت و شبکه و ارتباطات سروکار دارد باید بداند ورودی و خروجی در سیستم رایانه ای به چه شکل است. نرخ رد و بدل شدن اطلاعات چه میزان است ؟ آیا آن چیزی که باید باشد هست یا خیر؟ Cisco Speed Meter Pro یک نرم افزار ساده اما کارآمد برای نمایش اطلاعاتی کامل پیرامون ارتباطات و شبکه است. مدیریت کامل شبکه ، Performance قطعات و ابزارهای شبکه و موارد دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار جای گرفته اند.
پس از نصب نرم افزار به سبب واسط گرافیکی ساده اما جذاب آن هر کاربری می تواند به راحتی از نرم افزار بهره بگیرد ؛ تنها چند دقیقه لازم است تا نرم افزار سیستم ، واسط ارتباط با اینترنت و خود ارتباط اینترنت مورد اسکن قرار گیرد تا سرعت ارتباطات یکی یکی مشخص شود. تاریخچه ای هم برای نرم افزار در نظر گرفته شده تا نرخ تغییرات در سرعت ارتباط با اینترنت در آن ذخیره شود ؛ دائما این سرعت ارتباط در حال تغییر است و بسته به ورودی به متغییر می باشد. در Cisco Speed Meter Pro هم سرعت ورودی و هم سرعت خروجی به صورت یک دیاگرام لحظه ای به نمایش در خواهد آمد ؛ یعنی سرعت دانلود و سرعت آپلود کانکشن اینترنتی به صورت کاملا دقیق قابل مشاهده خواهد بود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Cisco Speed Meter Pro v1.3.9052:
- نمایش سرعت ارتباط با اینترنت
- هماهنگی با انواع ارتباط ها
- نمایش تاریخچه سرعت ارتباط و پهنای باند استفاده شده
- نمایش اطلاعات پیرامون دانلود و آپلود به صورت لحظه ای
- آنالیز ارتباطات بی سیم برای وجود یا عدم وجود امنیت
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... ادامه مطلب ...

امنیت و آرامشی کامل با AVG AntiVirus Free - اندروید

امنیت و آرامشی کامل با AVG AntiVirus Free - اندروید



امروزه به جرات می توان سیستم عامل آندورید را یکی از پرطرفدارترین سیستم عامل ها نامید که اکنون در بسیاری از گوشی های تلفن همراه نیز مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیاری یافته است. ممکن است شما نیز یکی از کاربران این سیستم عامل بوده که برای تامین امنیت آن از نرم افزارهای فراوانی استفاده کرده ولی آن ها نتواسنته اند امنیت مناسبی را برای شما فراهم کرده و نظر شما را جلب نمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی امنیتی کامل را بر روی گوشی های خود فراهم نمایید. مطمئنا همگی شماها با شرکت امنیتی بزرگ AVG آشنا بوده و از علاقمندان محصولات این شرکت بسیار معتبر می باشید. حال این شرکت بزرگ با ارائه ی آنتی ویروس قدرتمندی برای گوشی های آندروید قصد دارد تا بار دیگر کاربران خود را شادمان گرداند. AVG AntiVirus Free آنتی ویروس رایگان و قدرتمندی است که اکنون طرفدارن بسیاری یافته و با داشتن قابلیت های بسیار مفید و کاربردی که داراست می تواند امنیت فوق العاده ای را برای گوشی های شما فراهم نماید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار AVG AntiVirus Free:
- امکان اسکن کامل گوشی و پاک سازی پرقدرت بدافزارها
- امکان اسکن اتوماتیک گوشی به صورت زمان بندی شده و به صورت روزانه، هفتگی و On Demand
- امکان چک کردن فایل های آندرویدی برای یافتن فایل های مخرب قبل از دانلود آن ها
- امکان مدیریت برنامه ها از راه دور
- امکان قفل کردن گوشی و پاک کردن مطالب از راه دور در صورت به سرقت رفتن گوشی
- امکان ایجاد پیغام و نمایش آن بر روی صفحه ی گوشی در صورت به سرقت رفتن گوشی
- توانایی بررسی کامل محتوای وب سایت ها، ایمیل ها و پیام های کوتاه به منظور جلوگیری از ورود هرگونه بدافزار به گوشی
- توانایی تعیین محل گوشی با استفاده از GPS در صورت به سرقت رفتن گوشی
- سازگاری کامل با انواع گوشی های دارای سیستم عامل آندورید
- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود افزایش و بهینه سازی سرعت اینترنت با نرم افزار CFosSpeed v

افزایش و بهینه سازی سرعت اینترنت با نرم افزار CFosSpeed



امروز با پیشرفت دانش بشر هرروز تکنولوژی های جدیدی وارد بازار رایانه ها می شوند که هریک در خدمت بشر بوده و می توانند به کاربران کمک کنند. دنیای اینترنت و ارتباطات آنلاین هم از این قاعده مستثنا نبوده و هرروز می بینیم چیزهای جدیدی ارائه می شود. Traffic Shaping متدی خاص برای بهینه سازی کانکشن های اینترنتی است ؛ کار این متد و تکنولوژی بسیار روشن است و تنها کاری که انجام می دهد Maximum سرعت در در کمترین Ping ها مورد استفاده قرار می دهد. این عمل باعث می شود که یک کاربر بتواند با نهایت سرعت بسته به پهنای باند موجود در بستری سریعتر نسبت به دیگر ارتباط ها اقدام به گشت و گذار در دنیای گسترده و مجازی اینترنت نماید. cFosSpeed نام نرم افزاریست که همین تکنولوژی را در قالب یک نرم افزار به کاربرانش ارائه می دهد. این ابزار ساده اما مفید برای تمامی کاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از کمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یک کاربر قابل استفاده نگه دارد. البته استفاده cFosSpeed تنها به اینترنت و ارتباط های اینترنتی ساده ختم نمی شود بلکه برای اجرای بهتر بازی ها ،‌ ارتباط با موبایل ها و از این دست می تواند بسیار مفید واقع شود. این ابزار کم حجم که پنجمین نسخه از آن به تازگی ارائه شده به سادگی قابل نصب و استفاده بوده و همه کاربران می توانند از قابلیت کلی آن که نهایت سرعت در کمترین میزان ارتباط است ؛ استفاده کنند. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار هم که شده این نرم افزار مفید و ناآشنا را دانلود کرده تا با ارتباطی مطمئن تر به گشت و گذار در اینترنت بپردازید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار CFosSpeed v6.50.1810 Final:
- بهینه سازی ارتباط های اینترنتی
- نهایت سرعت در کمترین Ping ها
- استفاده از متد  Traffic Shaping برای بهینه سازی
- سازگار با انواع کانکشن ها
- سازگار با انواع پروتوکل ها
- سازگار با انواع دیوارهای آتش
- مناسب برای اجرای بهتر بازی ها
- مناسب برای ارتباط های P2P یا نظیر به نظیر
- وجود یک گراف حرفه ای از آخرین تغییرات اینترنت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... ادامه مطلب ...

آپدیت آفلاین محصولات شرکت ESET تاریخ 2011.05.14

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.
ادامه مطلب ...

آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee نسخه های 8 تاریخ 2011.05.14

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه نرم افزارهای امنیتی فراوانی روانه ی بازار شده اند و این درحالی است که بیش از 99 درصد آن ها تنها در صورتی قادر خواهند بود تا امنیت کاملی را برای شما فراهم نمایند که به صورت مکرر و پیوسته آپدیت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرین بانک اطلاعاتی فایل های مخرب و روش های مقابله با آن ها بتوانند از سیستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع این گونه فایل های مخرب به سیستمتان جلوگیری نمایند تا امنیت سیستم شما حاصل شده و در مقابل این گونه خطرات بیمه شود. حال همان طور که می دانید به روز رسانی این بسته ها و نرم افزارهای امنیتی به دو صورت آنلاین، که متداول ترین راه ممکن بوده ولی به خاطر حجم های بالای این گونه آپدیت ها در مرحله ی اول و سرعت های پایین اینترنت و سایر مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ی دانلود برای بسیاری از کاربران کاری بسیار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد و روش دوم یعنی به صورت آفلاین که به خاطر داشتن مزیت های فراوانی همچون امکان ادامه ی دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن برای بی نهایت سیستم، سرعت بسیار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ویندوز و هزاران مزیت دیگر طرفداران بسیاری داشته و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد انجام می پذیرد. حال از آنجایی که یافتن آپدیت های آفلاین به روز و مطمئن نیز خود مشکلی است که بسیاری از کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ایجاد روشی جدید و با ارائه ی آپدیت های آفلاین نرم افزارهای امنیتی محبوب و پرقدرتی همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لینک مستقیم و برای نسخه ها و ورژن های مختلف و به روز رسانی هر چند وقت یک بار آن ها این مشکل کاربران را نیز برطرف نموده و باز هم خدمتی به شما دوستان عزیز آسان دانلودی نماید تا بتوانید بسته های امنیتی خود را بروز نگه داشته و سیستم خود را در مقابل خطرات محافظت نمایید. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید. ادامه مطلب ...

دانلود MagicCute Data Recovery 2011.1.0 بازیابی قدرتمند فایل ها

دانلود MagicCute Data Recovery  بازیابی قدرتمند فایل ها


بازیابی فایل ها از زمانی که نرم افزارهای Recovery ارائه شده اند بسیار آسان شده است ؛ کاربران با خیالی آسوده تر به کار با اطلاعات می پردازند و تا حدود زیادی خیالشان راحت است که در صورت پاک شدن اطلاعات امکان بازیابی آن ها وجود دارد. MagicCute Data Recovery یکی از انواع همین نرم افزارهاست که تا حدود زیادی خیال کاربران را راحت خواهد کرد. نرم افزاری که قادر است تا فایل هایی که به هر نحوی پاک شده اند را بازیابی کند. سه حالت برای بازیابی در این ابزار در نظر گرفته شده است ؛ بازیابی معمولی ، فرمت شده و بازیابی اختصاصی عکس ها که هریک می تواند کاربران را برای رسیدن به هدف خود یاری دهد.
MagicCute Data Recovery هم مانند دیگر نرم افزارهای رایج موجود با تمامی سیستم فایل های مخصوص ویندوز و همچنین انواع حافظه ها سازگاری داشته و با هماهنگی کامل با نسخه های مختلف سیستم عامل کار بازیابی را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد. بیش از 2000 فرمت یا File Type برای این ابزار تعریف شده که تقریبا هیچ کاربری نخواهد بود که فایل بازیابی شده اش جز این 2000 فرمت نباشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MagicCute Data Recovery 2011.1.0:
- واسط کاربری جذاب نرم افزار
- پشتیبانی از تمامی سیستم فایل های ویندوز
- پشتیبانی از انواع حافظه ها
- هماهنگی با بیش از 2000 فرمت
- بازیابی فایل های پاک شده به صورت معمولی
- بازیابی دیسک های فرمت شده
- بازیابی عکس ها به صورت اختصاصی
- سرعت بسیار مناسب نرم افزار در جست و جو
- بازیابی فایل ها با همان نامی که پاک شده اند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود بازی جذاب Spider-Man: Total Mayhem HD v3.2.6 - اندروید

دانلود بازی جذاب Spider-Man: Total Mayhem HD v3.2.6 - اندروید


از آنجایی که سیستم عامل آندروید به تازگی در بین کاربران ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار شده بر آن شدیم تا یکی از بازیهای معروف و نام آشنای Spider Man را که سالهاست با این بازی آشنا هستید را برای این سیستم عامل جهت دانلود قرار بدیم.Spider-Man: Total Mayhem HD v3.2.6 که توسط شرکت Gameloft با کیفیت HD ارائه شده است دارای محیطی سه بعدی با شخصیتها و مراحل جدیدی می باشد که جذابیت بازی را دوچندان کرده است.

ادامه مطلب ...

دانلود Wondershare Kinager v7.3 تجربه نهایت سرعت و کارآیی در وین

دانلود Wondershare Kinager تجربه نهایت سرعت و کارآیی در ویندوز


برای بهینه سازی تمامی بخش های سیستم عامل و عملکرد هرچه بهتر آن لازم است از یک نرم افزار مطمئن در این زمینه بهره ببریم. صدها عنوان نرم افزاری در زمینه بهینه سازی فعالیت می کنند که تقریبا تمامی آن ها قابلیت هایی شبیه به هم دارند و تنها تعداد معدودی هستند که با یکی دو خصوصیت منحصر به فرد از دیگر ابزارها خود را متمایز نشان می دهند. Wondershare Kinager یکی از جدیدترین محصولات در این زمینه به شمار می رود. نرم افزاری کارآمد با قابلیت های فراوان برای بهینه سازی بخش های مختلف سیستم عامل. ابزاری که با سرعت بسیار مناسب در عملکردش و با یک کلیک ساده می تواند کارآیی سیستم را از این رو به آن رو کند.
قابلیت های کلیدی فراوانی برای این ابزار در نظر گرفته شده که هریک از آن ها می تواند به عنوان یک نرم افزار در اختیار کاربران قرار گیرد. اولین خصوصیت مهم و البته منحصر به فرد امکان مدیریت گوشی های مبتنی بر سیستم عامل آندروید است که در کمتر نرم افزاری می توان این قابلیت را مشاهده نمود. ایجاد امنیت بالا در پنج محیط شبکه ، ویندوز ، مرورگر IE ، اتوران ها و رجیستری از جمله یکی دیگر از قابلیت های کلیدی Wondershare Kinager محسوب می شود. پاکسازی سیستم از قابل های اضافی ، مدیریت تمامی بخش های موجود در سیستم نظیر Startup و فریز کردن ویندوز برای پایدارتر شدن آن از موارد دیگری هستند که کاربر با استفاده از این نرم افزار می توان به آن ها دست پیدا کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare Kinager v7.3 :
- بهینه سازی سیستم عامل
- افزایش کارآیی ویندوز پس از بهینه سازی
- شروع بهینه سازی کامل تنها با یک کلیک
- مدیریت کامل برروی تمامی بخش های سیستم عامل
- پاکسازی سیستم از فایل های اضافی
- امکان فریز کردن سیستم برای افزایش پایداری آن
- ایجاد امنیت در محیط شبکه
- ایمن سازی ویندوز
- افزایش امنیت در مرورگر IE
- ایمن بودن در مقابل اتوران ها
- ایجاد امنیت در رجیستری
- مدیریت برروی گوشی های آندروید
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

کرک جدید برای ویندوز محبوب 7 با Windows 7 Loader v2.0.1 by DAZ

منبع : www.AsanDownload.com


با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز 7 نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی سیستم عامل اقدام کنند.
با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید.

قابلیت قعالسازی و پشتیبانی از ویندوزهای:

Windows 7 Ultimate
Windows 7 Professional
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 R2: Enterprise
Windows Server 2008 R2: Standard
Windows Server 2008 R2: Foundation
Windows Server 2008: Enterprise
Windows Server 2008: Standard
Windows Server 2008: Foundation
Windows Small Business Server 2008


 طریقه فعالسازی : با توجه به کرک دریافتی می بایست اقدام به فعالسازی نمائید. دقت داشته باشید که می توانید تنظیمات مختلف را در کرک کردن اعمال کنید. برای استفاده از کرک جدید حتما با استفاده از کرک قبلی اقدام به حذف کردن کرک نمایید و سپس کرک جدید را نصب نمایید. ادامه مطلب ...

آپدیت آفلاین آنتی ویروس Kaspersky نسخه ی 2011 تاریخ 2011.05.08

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید. ادامه مطلب ...