بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 316

دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 316


عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 316:
- خدمات نوین مسیریابی سامانه 118 روی موبایل
- تقلبی جدید در بازار موبایل‌، چینی‌ها گوشی‌های ایرانی را هم کپی کردند!
- با افزوده شدن خدمات جدید، کشف مزاحمت تلفنی در کشور اینترنتی شد
- تجهیز پستچی‌ها به دستگاه PDA‌‌
- انتقال وجه بیشترین کاربرد بانکداری اینترنتی در کشور
- رشد 153 درصدی استفاده از پیامک در پرداخت قبوض
- افتتاح فروشگاه نرم‌افزاری اپل، تغییر ساختار حقوق نرم‌افزاری با اختراع اپل
- تایید یک باگ بعد از 6 ماه، گوگل بالاخره به داد آندروید رسید
- خرید کیک توسط اسکایپ
- بهینه‌سازی استفاده از فرم‌های وب
- وبولوژی، رهگیری کارمندان
- کارت ویزیت بسازید
- تشخیص هویت!
- محافظت از فایل‌ها با اکسل!
- زیبایی‌های جهان در دسکتاپ شما!
- اداره فروشگاه با موبایل
- گوشی‌های جدید، عضو جدید خانواده Xperia
- بازی موبایل، سرقت فضایی
- ایجاد یک سرور پشتیبان لینوکسی - بخش اول، ارزانی بی‌علت است!
- ‌بایوشاک 2 - خلوتگاه مینروا
- بازگشت به آینده در دنیایی جدید
- اخبار، موفقیت کم‌نظیر مایکروسافت
- بازی موبایل، دفاع رباتی
- معرفی 4 تبلت جدید از ایسوس در CES 2011
- ایجاد تصاویر پانوراما با استفاده از فتوشاپ
- انواع داده‌ها در زبان سی شارپ، کپی برابر اصل!
- تلاش‌های انویدیا برای تسهیل دسترسی کاربران به فناوری 3 بعدی
- معرفی کارت‌های سری ATI Radeon HD 6870‌/‌6850
- فناوری دیجیتال
- و... ادامه مطلب ...

دانلود بازی جذاب و سرگرم کننده Luxor Adventures

دانلود بازی جذاب و سرگرم کننده Luxor Adventures


نسخه ی جدید بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز و البته سرگرم کننده Luxor به تازگی منتشر شده است. این نسخه که Luxor Adventures نام گرفته است به مانند نسخه های قبلی در ژانر بازی های پازل قرار می گیرد که کاربر یا همان بازی کننده باید با قرار دادن پازل های مختلف در هر مرحله به جلو قدم بردارد. این نسخه که 80 مرحله را در خود جای داده است برای تمامی سنین مناسب بوده و همه می توانند با آن سرگرم شوند. دو مرحله هم به صورت مخفی در هر مرحله گنجانده شده که تنها کاربران حرفه ای و باهوش خواهند توانست آن ها را پیدا کرده و رمز و راز آن دو مرحله را هم کشف کنند.
هر مرحله از نظر ظاهری کاملا با مرحله قبلی و بعدی متفاوت است و به همین سبب به هیچ وجه خسته کننده نخواهد بود. گرافیک و طراحی بازی و همچنین موزیک های دلنشینی که در طول بازی پخش می شوند به جذاب تر شدن کار کمک زیادی می کنند. Luxor Adventures همچنین قابلیت های متعدد دیگری هم برای سرگرمی دارد که تنها کاربرانی که این بازی را از آسان دانلود دانلود می کنند به آن ها دست پیدا خواهند کرد.


قابلیت های کلیدی بازی Luxor Adventures :- گرافیک مناسب
- وجود 80 مرحله در طول انجام بازی
- تغییر در شکل و شمایل هر مرحله
- مناسب بودن برای تمامی سنین
- بازکردن قفل مراحل جدید
- حالت کلاسیک و پیشرفته برای انجام بازی
- وجود نسخه 3 به صورت رایگان در بازی
- پخش موزیک های دلنشین در هر مرحله
- مناسب برای سیستم های سخت افزاری معمولی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...

ادامه مطلب ...

بازیابی آسان فایل ها با نرم افزار Hetman Uneraser v3.1.0

بازیابی آسان فایل ها با نرم افزار Hetman Uneraser


نرم افزار Hetman Uneraser یک ابزار مطمئن و کارآمد برای بازیابی فایل هایست که به هر دلیلی از روی حافظه های مختلف پاک شده اند. این ابزار به واسطه سازگاری با انواع هارددیسک ها اعم از داخلی و خارجی (Internal , External) ، سازگاری با انواع USB فلش ها و بقیه انواع حافظه ها خیال کاربران را برای بازیابی از این بابت راحت خواهد کرد. حجم مناسب و سرعت بالا در جست و جو همچنین بازیابی سریع و آسان سه مورد هستنی که شاید به ظاهر آنچنان حیاتی نباشند اما می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.
البته این ابزار قابلیت های دیگری هم دارد ؛ توانایی شناسایی انواع گوشی های تلفن همراه برای بازیابی حافظه های داخلی آن ها ، سازگاری با انواع دوربین های دیجیتالی به منظور برگرداندن فایل های حذف شده و همچنین سازگاری با انواع سیستم فایل ها سه خصوصیت دیگر نرم افزار Hetman Uneraser را تشکیل می دهند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Hetman Uneraser v3.1.0 :- بازیابی فایل های حذف شده
- سازگاری با انواع سیستم فایل ها
- سرعت بالا در جست وجو ، نصب ، اجرا و بازیابی
- سازگاری با انواع هارددیسک ها ، حافظه های فلش و بقیه انواع حافظه ها
- سازگاری با انواع گوشی های تلفن همراه و دوربین های دیجیتالی برای بازیابی حافظه های داخلی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ... ادامه مطلب ...

سرویس پک سه ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 Update January 201

منبع : www.AsanDownload.com 



آپدیت January 2011ویندوز اکس‌پی یکی از سیستم ‌عامل ‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس ‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر کانادا مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندورز اکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. ویندوز اکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم‌عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز اکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد. نسخه ی نهایی سرویس پک سه ویندوز ایکس پی دارای شماره ساخت 5.1.2600.5512 می باشد و تمام آنچه پیش از این تاریخ به عنوان ویندوز ایکس پی سرویس پک سه دیده و شنیده اید همگی یا نسخه های آزمایشی بوده اند و یا به دلیل به همراه داشتن آپدیت های جدید به عنوان سرویس پک سه نامیده می شدند. نسخه ی نهایی بدون شک همین هست که مقابل شما قرار دارد! Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این 4 سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور 2008 داراست.
ویندوز XP در ویراشهای مختلفی ارائه شده‌است که از رایج ترین آنها می‌توان به ویندوز XP ویرایش خانگی برای کاربران خانگی ویندوز XP حرفه‌ای که قابلیت‌های دیگری همچون پشتیبانی از دامنه ویندوز سرور را دارد مناسب کاربران حرفه‌ای و تجاری است، اشاره کرد. ویندوز XP ویرایش Media Center نیز در حقیقت همان ویندوز XP حرفه‌ای است که قابلیت‌های اضافی در مورد سیستم‌های چند رسانه‌ای همچون تماشای TV، مشاهده DVD و شنیدن موزیک دارد. ویندوز XP ویرایش Tablet PC برای اجرا در پلت فرم‌های Table PC طراحی شده‌است. همچنین دو ویرایش ۶۴ بیتی از ویندوز XP وجود دارد: ویندوز XP ویرایش ۶۴ بیتی برای پردازنده‌های تیانیوم و ویندوز XP ویرایش حرفه‌ای x۶۴ برای پردازنده‌های x۸۶-۶۴ ویندوز XP به خاطر بهبود کارایی و پایداری نسخه‌های قبلی ویندوز، مورد توجه قرار گرفته‌است. در ویندوز XP، واسط گرافیکی کاربر کاملاً از نو طراحی شده‌است و بسیار کاربرپسندتر از نسخه‌های قبلی ویندوز مایکروسافت است. قابلیت‌های مدیریت نرم افزاری جدیدی در XP معرفی شده‌اند که کاربران را از جهنم DLLها که در نسخه‌های قبلی همه را به ستوه درمی آورد، رهایی می‌بخشد. XP اولین نسخه از ویندوز است که از فعال سازی محصول برای مقابله با قوانین تخلف نرم افزاری استفاده می‌کند. با وجود تمام قابلیت‌های موجود، XP به خاطر آسیب پذیری‌های امنیتی، وجود برنامه‌های جانبی مایکروسافت همچون اینترنت اکسپلورر و ویندوز مدیا پلیر در ویندوز به صورت پیش فرض و برخی زمینه‌های واسط کاربر، مورد انتقاد کاربران قرار گرفته‌است. در ویرایش اصلی ویندوز، ویرایش خانگی برای کاربران خانگی و ویرایش حرفه‌ای، برای کاربران حرفه‌ای و تجاری است. علاوه بر این ویرایش Media Center نیز موجود می‌باشد.

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا تاریخ January 2011 می باشد.
ویژگی های Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated January 2011:- آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی تا Update January 2011
- بهبود امنیت در Internet Explorer 8.0.6001.18702
- ویرایش جدید Windows Media Player 11.0.5721.5280
- نصب ویندوز به صورت 100% ریجیستر مایکروسافت بدون نیاز به سریال نامبر
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع کار با اینترنت و شبکه
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش ثبات و پایداری ویندوز
- ویژگی Network Access Protection
- ویژگی black hole router detection
- رفع مشکلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- ویژگی Backporting موجود در ویندوز ویستا
- و ...

سفارش نسخه 32 بیتی :سرویس پک سه ویندوز ایکس پی Windows XP Service Pack 3 August 2010
سفارش نسخه 32 بیتی  - یک عدد CD به قیمت 4000 تومان (هزینه ارسال رایگان)



توجه : چند سال است که شرکت های سودجو تولید نرم افزار در کشور نسخه های مختلفی از ویندوز اکس پی سرویس پک 2 را تحت عنوان ویندوز اکس پی سرویس پک سه منتشر و به فروش می رسانند که کاملا دروغیست و تمامی آن نسخه های قدیمی تر ویندوز اکس پی سرویس پک 2 و شاید با چند آپدیت بوده اند و حتی نسخه آزمایشی این ویندوز نیز نبوده اند ! نسخه رسمی این ویندوز اولین بار در ایران توسط سایت AsanDownload آماده فروش است !
- ویندوز اکس پی سرویس پک سه از لحاظ ظاهر هیچ تفاوتی با نسخه های قبلی ندارد و در عین سادگی ظاهر از لحاظ کارایی بسیار قدرتمندتر و حرفه ای تر است .
- قابلیت آپدیت ویندوز و دانلود آخرین آپدیت های مایکروسافت و استفاده از بخش Windows Update سیستم عامل که ویندوز شما را کاملا برای سایت مایکروسافت معتبر و رسمی می کند، میسر شده است ! ادامه مطلب ...

دانلود AVCWare MKV Converter v6.0.9.1210 مبدلی برای فرمت MKV

دانلود AVCWare MKV Converter مبدلی برای فرمت MKV


با توجه به این که امروزه فرمت به نام MKV رشد فوق العاده ای در میان کاربران داشته است و با توجه به این که همه سیستم ها قابلیت سازگاری با این فرمت را ندارند داشتن یک مبدل قدرتمند برای تبدیل این فرمت به فرمت های دیگری ویدئویی و بالعکس بسیار حیاتی است. این فرمت به این دلیل رشد چشمگیری داشته که کیفیت بسیار بالا با حجم پائین را به کاربران هدیه می دهد و به همین دلیل اکثر سایت ها سعی می کنند از این فرمت برای ارائه فیلم ها استفاده کنند. AVCWare MKV Converter این قابلیت را دارد که کار تبدیل فرمت MKV به دیگر فرمت ها را برعهده بگیرد. تنظیم کیفیت خروجی و همچنین اندازه تصاویر و البته فرمت دلخواه از جمله ساده ترین خصوصیاتی هستند که در این ابزار به چشم می خورند. البته این نرم افزار سازگاری کاملی هم با سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل دارد، یعنی می تواند فرمت اختصاصی برای این سیستم ها را انتخاب و کار تبدیل را به راحتی و تنها با یک کلیک ساده امکانپذیر سازد. همه کاربران، چه مبتدی و چه حرفه ای خواهند توانست از این ابزار بهره ببرند چه را که واسط کاربری جذاب نرم افزار باعث خواهد شد همه بتوانند از این ابزار بهره ببرند. البته قابلیت دیگری هم در AVCWare MKV Converter گنجانده شده که می توان با قرار دادن Watermark از کپی رایت های غیر مجاز هم جلوگیری نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVCWare MKV Converter v6.0.9.1210 :- تبدیل MKV به تمامی فرمت های رایج
- تبدیل با سرعت بسیار بالا هنگام تبدیل
- قابلیت تبدیل برای سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل و همچنین موبایل ها
- امکان تهیه اسکرین شات از ویدئوها
- MKV Player داخلی در نرم افزار
- تغییر در اندازه تصاویر و کیفیت خروجی
- امکان قرار دادن Watermark برای جلوگیری از کپی رایت های غیر مجاز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود سرویس پک 1 ویندوز 7 - نسخه نهایی

دانلود سرویس پک 1 ویندوز 7


به هیچ وجه نمی توان هیچ سیستم عامل یا نرم افزاری را بدون نقص دانست. مطمئنا هر سیستم عاملی که از سوی شرکت سازنده ارائه می شود دارای نقایصی است که کمپانی تولید کننده سعی می کند با بروز رسانی ها و آزمایشات گوناگون در پیش از تولید و پس از تولید و ارائه رسمی آن مشکلات را حل کند. برای سیستم عامل ویندوز هم این مورد دقیقا صدق می کند ؛ برای تقریبا تمامی ویندوزها علاوه بر آبدیت های گوناگون سرویس پک هایی هم عرضه شد تا مشکلاتی که در سر راه کاربران وجود داشته برطرف شود. برای ویندوز XP که بسیار هم محبوب بوده و هست 3 سرویس پک عرضه گردید و به دنبال همین سرویس پک ها هم گزینه های جدیدی به این سیستم عامل اضافه شد. برای ویندوز ویستا که اصلا وجه خوبی میان کاربران نداشت 2 سرویس پک عرضه شد. اما برای ویندوز بسیار محبوب 7 که توانست تقریبا اکثریت غریب به اتفاق کاربران را به سمت خود جلب کند از مدت ها پیش حرف های ارائه سرویس پک 1 بر سر زبان ها افتاد و پس از یک پک آزمایشی و نسخه RC حالا رسما از سوی مایکروسافت این نسخه برای کاربران آماده و عرضه شد. نکته ای که اهمیت دارد نصب این سرویس پک هاست. مطمئنا ویندوز 7 هم با این همه امکانات دارای مشکلاتی است و همین سرویس پک هاست که این مشکلات را رفع یا تا حدود زیادی کم خواهد کرد.
با ارائه این پک مایکروسافت مشکلات متعددی را از سر راه برداشته است ؛ امنیت در بخش های گوناگون تا حدود زیادی بهبود یافته و زبان های محلی با تغییرات متعددی رو به رو شده و گزینه حذف و نصب برنامه ها بهتر شده است. قابلیت های متعددی هم برای شبکه و کنترل از راه دور و همچنین سازگاری کامل تر با تکنولوژی های جدید تقریبا بخش های اصلی هستند که در Service Pack 1 از ویندوز 7 مشاهده می شوند. در سرعت و کارآیی ویندوز محبوب 7 هم تاثیرات خوبی خواهد داشت به همین سبب پیشنهاد می کنیم کاربرانی که از ویندوز 7 برای انجام کارها استفاده می کنند حتما این پک را دریافت و نصب نمایند.


امکانات اضافه شده در ویندوز 7 به واسطه سرویس پک 1 به صورت خلاصه عبارتند از :- بهبود سرعت و کارآیی سیستم
- بهبود در لود و بارگزاری اولیه سیستم یا همان بوت شدن
- افزایش امنیت در بخش های مختلف
- سازگاری کامل تر با تکنولوژی های جدید سخت افزاری
- امکانات متعدد در بخش های مختلف شبکه و کنترل از راه دور
- اضافه شدن امکانات برای زبان های محلی
- بهبود گزینه حذف و نصب نرم افزارهای کاربردی
- و ... ادامه مطلب ...

تامین امنیت در شبکه با نرم افزار NetSupport Protect v1.5.1.121

تامین امنیت در شبکه با NetSupport Protect


نرم افزاری که این بار قرار است به توضیح آن بپردازیم نرم افزاری در دسته ابزارهای شبکه است. همه می دانیم که در شبکه های رایانه ای بحث امنیت ، از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. امنیت تقریبا در هر شبکه ای حرف اول را می زند چرا که در صورت نبودن امنیت در شبکه مطئمنا مشکل و عواقب بعدی زیادی ممکن است پیش آید. یکی از نرم افزارهایی که بی شک انتخاب اول مدیران IT بوده و با داشتن امکاناتی فوق العاده دستان کاربران و مدیران را برای مدیریتی مطمئن باز می گذارد NetSuppot Protect نام دارد. همانطور که از نام این ابزار برمی آید محصول شرکت بسیار قدرتمند NetSupport است. کمپانی قدرتمندی که در تولید نرم افزارهای شبکه همیشه به عنوان یکی از بهترین ها مطرح بوده است. NetSuppot Protect ابزاری است که تقریبا تمامی قابلیت ها برای برقراری امنیتی پایدار را به مدیر می دهد. برای این که بهتر متوجه موضوع شوید این طور بیان می کنیم که این نرم افزار دسترسی کاربران را از انجام هرکاری در محیط شبکه و همچنین رایانه شخصی غیرمجاز کرده و اجازه انجام هرکاری را نخواهد داد. در نظر بگیرید در محیط یک شبکه مدیر با کاربران زیادی رو به رو می باشد اگر بخواهد دسترسی همه موارد سیستم و به طور کلی شبکه را آزاد گذارد طولی نخواهد کشید که مشکلاتی زیادی گریبان گیر او خواهد شد. اگر حتی فکر کنیم از هر 2 کاربر یکی هم یک نرم افزار تنها برای تست کردن بر روی سیستم نصب نماید چه تعداد نرم افزار اضافی بر روی سیستم اجرا شده و در نتیجه کارآیی سیستم و به طور کلی شبکه به شدت کاهش خواهد یافت.
NetSuppot Protect با ارائه محیط کاربری بسیار ساده و در عین حال جذابی که یکی از دلایل موفقیت و محبوبیت آن میان مدیران IT شده است به آن ها کمک می کند امنیت را برقرار کنند. برای مثال مدیر می تواند به سادگی و تنها با یک کلیک ساده پورت USB که فلش دیسک ها به آن وصل می شوند را از دسترس خارج نماید و یا این موضوع را در مورد CD Rom یا DVD Rom اعمال کند. تقریبا تمامی آن چه که یک مدیر برای اعمال محدودیت ها احتیاج دارد در این نرم افزار یافت شده و همه ی این امکانات را هم می توان تنها با یک کلیک ساده اعمال کند. موضوع جالب در مورد این نرم افزار این است که می توان این نرم افزار را برای رایانه های شخصی هم استفاده کرد با تقریبا همان امکاناتی که در شبکه وجود دارد. این ابزار بسیار کوچک با قابلیت های بزرگ می تواند ابزاری بسیار مناسب برای کافی نت ها ، شبکه های کوچک و بزرگ ادارات و شبکه های خانگی باشد. این ابزار تنها حدود 4.14 مگابایت حجم دارد که در مقایسه با نرم افزار مشابه بسیار ناچیز به شمار می رود. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetSupport Protect v1.5.1.121 :- قابلیت جلوگیری از انجام عمل Copy ، Cut ، Rename و ...
- قابلیت اعمال محدودیت دسترسی به نوار Taskbar ، ابزار داخل Desktop و ...
- قابلیت اعمال پسورد برای انجام اعمالی نظیر Reset ، Shutdown ، Standby و ...
- از دسترسی خارج نمودن محتویات فایل های سیستمی و جزئیات رایانه
- جلوگیری از دسترسی کاربران از نرم افزارهای خاص
- جلوگیری از دسترسی کاربران به درایوهای نوری ، فلش دیسک ها ، امکانات محدود شبکه و ...
- قابلیت تنظیم دسترسی به پورت های USB به چه میزان ( برای مثال تنها عمل خواندن از روی فلش دیسک انجام شود )
- جلوگیری از دسترسی کاربران شبکه به مرورگر های تحت وب
- قابلیت محدود کردن کاربران از پاک و یا اضافه نمودن پرینتر
- جلوگیری از دسترسی کاربران به منظور نصب نرم افزارهای جانبی
- برقراری امنیت فوق العاده بالا در اشتراک فایل ها
- پشتیبانی از انواع شبکه ها از شبکه ساده LAN تا شبکه های بسیار گسترده WAN
- استفاده بسیارر آسان همراه با محیط کاربری بسیار جذاب
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...
 

ادامه مطلب ...

دانلود غلط یاب فارسی ویراستیار نگارش اول

دانلود ویراستیار ١ نرم‌افزاری برای نگارش فارسی



غلط‌یاب فارسی «ویراستیار» نرم‌افزاری است توانا برای اصلاح خطاهای املائی، اشتباهات ویرایشی، نشانه‌گذاری و نیز استانداردسازی متون فارسی. این نرم‌افزار توسط «دبیرخانه‌ی شورای عالی اطلاع رسانی» تهیه شده و در قالب یک افزونه (Add in) برای نرم‌افزار مایکروسافت وُرد (Microsoft Word) ارائه می‌گردد. نرم‌افزار «ویراستیار ١ » امکان پشتیبانی از نسخه‌های متفاوت مایکروسافت وُرد و ویندوز را دارا است. ویراستیار توسط «شورای عالی اطلاع‌رسانی» تهیه شده است.


Microsoft Office:
- Microsoft Word 2003
- Microsoft Word 2007
- Microsoft Word 2010
Microsoft Windows:
- Windows XP
- Windows Vista
- Windows 7

قابلیتهای کلیدی نرم افزار ویراستیار نگارش نخست:- اصلاح غلط‌ های املایی
- اصلاح غلط‌ های نشانه‌گذاری
- استاندارد‌سازی متن و نویسه‌ها
- قابلیت تکمیل خودکار کلمه
- مبدّل پیشرفته‌ی عدد
- مبدّل پیشرفته‌ی تقویم
- تبدیل واژه‌های فارسی با حروف انگلیسی (پینگلیش) به واژه‌هایی با حروف فارسی
- امکان تعریف میان‌برهای دلخواه برای قابلیت‌های مختلف ویراستیار
- واژه‌نامه‌ی غنی
- امکان شخصی‌سازی واژه‌نامه
- سرعت و کارایی بالا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و... ادامه مطلب ...

دانلود Wondershare Video to DVD Burner v2.5.8 نرم افزار برای تبد

دانلود Wondershare Video to DVD Burner  نرم افزار برای تبدیل به دی وی دی


از مدت ها قبل هم می شد پیش بینی کرد که به زودی دی وی دی ها بتوانند جای سی دی ها را بگیرند و حالا آن روز فرا رسیده است و حالا سازندگان و تولیدکنندگان فیلم ها اولین انتخاب خود را دی وی دی ها قرار داده اند ، دی وی دی ها مدت زمان بیشتری از فیلم ها را می توانند نگهداری کنند ؛ کیفیت بسیار بالاتری را اعمال می کنند و در کل قابلیت های متعدد دیگری در اختیار کاربران قرار می دهند که باعث شده جای سی دی ها را بگیرند. شرکت های نرم افزاری هم دیگر به جای مبدل برای فیلم ها به VCD سعی می کنند نرم افزارهایی تولید کنند که فرمت های مختلف را به DVD تبدیل کنند. Wondershare Video to DVD Burner یکی از همین نرم افزارهاست که برای رایت ویدئو ها به صورت فیلم دی وی دی ارائه شده است. ابزاری کامل که قابلیت های کاملی هم به کاربرانش هدیه می دهد.
تقریبا هیچ فرمتی وجود ندارد که این نرم افزار پشتیبانی نکند ؛ تقریبا تمامی فرمت های رایج ویدئویی قابل پشتیبانی در نرم افزار بوده و این ابزار امکان تبدیل آن ها را به دی وی دی دارد ؛ ضمن آن که همه این فرمت ها قابل ویرایش در نرم افزار هستند یعنی امکاناتی در این ابزار گنجانده شده است. برای رایت منو به همراه دی وی دی ها هم مجموع 60 افکت حرکتی یا هم Transition قرار داده شده است ضمن آن که 42 منو آماده هم برای ایده برداری در نظر گرفته شده . در کل در نرم افزار Wondershare Video to DVD Burner با توجه به حجمی که دارد قابلیت های متعددی را ارائه می دهد که پیشنهاد گروه آسان دانلود هم دانلود همین نرم افزار برای رایت ویدئوها به صورت دی وی دی است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare Video to DVD Burner v2.5.8 :- سازگاری با تقریبا تمامی فرمت های رایج ویدئویی
- رایت مستقیم برروی دی وی دی ها
- وجود 42 منو و طرح آماده
- عدم افت کیفیت در هنگام تبدیل و رایت
- امکان اعمال کیفیت HD برای دی وی دی فیلم
- وجود بیش از 60 ، Transition به منظور جذاب تر شدن کار
- امکانات مختلف برای ویرایش فیلم ها
- قابلیت قرار دادن Watermark برروی فیلم ها
- پشتیبانی از تقریبا تمامی رایترها و انواع دی وی دی ها
- پشتیبانی از ویدئو فیلم ها با فرمت های مختلف و کیفیت های HD
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...

ادامه مطلب ...

دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 155

دانلود ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 155


عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 155:- امکانات هوشمند، رفت و آمد ایمن
- طرح تفکیک اینترنت پاک از ناپاک در دولت دهم
- تاثیرگذاری بیشتر انسان در جست‌وجوهای اینترنتی
- تاخیر یا تبانی؟!
- مگر اینترنت هم مالک دارد؟
- چگونه می‌توان پولدار شد؟
- امنیت خرج دارد!
- جست‌وجوی تبلیغاتی
- ابزارهای افزودنی به ویندوز 7
- ای ساربان، تندتر بران!
- 7 پیش‌بینی برای متن‌باز در سال 2011
- وقتی مرورگرها مرور می‌شوند
- ثبت‌نام برای کالابرگ‌های نفت سفید و گاز مایع
- رم‌ها زیادتر می‌شوند
- هفت‌خوان برای رسیدن به یک E1
- نرم‌افزاری برای تحلیل مدل‌های اقتصادی
- همراه، مرورگر آتشین
- هر آنچه را که می‌خواهید، در اینترنت پیدا کنید
- دو توپ و یک کلیک
- مزایا و معایب به‌روزرسانی
- جنگ در جهان مجازی با طعم واقعیت
- مکان‌یاب عکاس
- بلیزارد، دگرگونی ایجاد کرد
- گوشی تلفن‌همراه‌تان را پشت گوش بیندازید!
- بیلیارد برای همه
- دومنظوره شادی‌بخش
- و ... ادامه مطلب ...