بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

دانلود پلیر قدرتمند Winamp 0.9.1برای اندروید

Screen دانلود پلیر قدرتمند Winamp 0.9.1برای اندروید

Winamp  نرم افزاری قدرتمند و معروف برای پخش فیلم و موسیقی بر روی کامپیوتر است .اکنون نسخه ای موبایل Winamp را برای گوشی های با سیستم عامل اندروید برای شما آماده دانلود کرده ایم امیدوارم دانلود کرده و لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

دانلود 153 تصویر زیبا برای گوشی همراه شما

Wallpaper mobile دانلود 153 تصویر زیبا برای گوشی همراه شما

این بار برای شما عزیزان مجموعه تصاویر زیبا با تنوع موضوعی برای گوشی های دارای رزولیش۳۲۰*۴۸۰ آماده کرده ایم.شما عزیزان میتوانید با دانلود این مجموعه تصاویر و استفاده از این عکس ها به عنوان پست زمینه گوشی خود جلوه ویژه ای به ان داده و نهایت لذت را ببرید.این مجموعه تصاویر در یک فایل فشرده شده و هم اکنون از سایت دانلود سرای ایرانیان قابل دریافت است.

ادامه مطلب ...

دانلود مستقیم جدیدترین نسخه نرم افزار معروف چت اوو ooVoo v3.0.7.

ooVoo دانلود مستقیم جدیدترین نسخه نرم افزار معروف چت اوو ooVoo v3.0.7.21

ooVoo نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری با کیفیتی فوق العاده برقرار کرد ؛ امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است ؛ در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با ۶ کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد. قابلیت هماهنگی با سیستم های دیگر ، ضبط صداها و تصاویر رد و بدل شده ، حالت Full Screen برای نمایش هرچه بهتر تصاویر و امکان چت به صورت متنی و ارسال فایل هم از دیگر امکانات این مسنجر به شمار می روند. ooVoo از یک واسط کاربری جذاب هم بهره می برد که کار با نرم افزار را فوق العاده آسان می کند. البته کاربرانی که می خواهند از سرویس های این پیام رسان استفاده کنند حتما بایستی در سایت این شرکت عضو شوند و ارتباطات هم ما بین کاربران همین مسنجر امکان پذیر است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ooVoo v3.0.7.21 Final:
- ارتباط صوتی و تصویری با دوستان
- ارتباط همزمان با ۶ کاربر
- نمایش Full Screen در چت تصویری
- امکان ضبط ورودی و خروجی به صورت صوتی و تصویری
- قابلیت به اشتراک گذاری فایل
- امکان برقراری ارتباط از طریق
- امکان Import کردن ID از پیام رسان ها ، شبکه های اجتماعی و …
- رایگان بودن استفاده از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

ادامه مطلب ...

ساخت آلبوم عکس با برنامه VSO PhotoDVD 4.0.0.35

Portable VSO Software AIO  ساخت آلبوم عکس با برنامه VSO PhotoDVD 4.0.0.35

شاید تا به امروز قصد داشته اید که عکس های خود را به یک آلبوم دی وی دی تبدیل نمایید . امروز برای شما عزیزان نرم افزاری را به همراه آورده ایم که توسط آن شما به راحتی می توانید تصاویر خود را به یک آلبوم عکس دی وی دی تبدیل نمایید و نیز موسیقی دلخواه خود را در هنگام پخش عکس با توجه به اسلاید دلخواه شما پخش شود .به کمک نرم افزار VSO PhotoDVD میتوانید تصاویر دیجیتالی خود را در قالب اسلایدهای زیبا همراه با موزیک و .. بر روی DVD رایت کنید و در DVD پلیر ها تماشا نمایید.  همچنین این نرم افزار بهینه سازی شده برای کار در ویندوز ویستا هم می باشد . امیدوارم که خاطرات خود را توسط این نرم افزار به دی وی دی های زیبایی تبدیل نمایید.

ادامه مطلب ...

مشاهده و اجرای فایل های فلش با Adobe Flash Player v11.1.102.62 F

Adobe Flash Player مشاهده و اجرای فایل های فلش با Adobe Flash Player v11.1.102.62 Final

اگر در وب گشت و گذاری کرده باشید حتما به سایتهائی برخورد کرده اید که برای دیدن آن سایت شما احتیاج به نصب کردن Macromedia Flash Player را دارید تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash کمپانی ماکرومدیا از جمله فرمتها و نرم افزارهای زیبای و دوست داشتنی دنیای کامپیوتر می باشند که در کمتر وب سایتی شما اثری از این فرمتهای کم حجم و توانا نمی توانید بیابید.کمپانی بزرگ ماکرومدیا چند وقتی است که تمامی امتیازات خود را به کمپانی بزرگ و آشنای Adobe واگذر کرده است تا من بعد دیگر نرم افزار Flash را از نسخه های بعد با نام Adobe Flash Player بشناسید. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

ادامه مطلب ...

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox v10.0.1 Final

firefox دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox v10.0.1 Final

Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.

بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup – bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه ۵
- پشتیبانی از نسخه ۳ CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- و …

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه تصاویر سه بعدی Wallpaper 3d

3d دانلود مجموعه تصاویر سه بعدی  Wallpaper 3d

این بار برای شما دوستان گرامی مجموعه ۴۳ تایی تصاویر سه بعدی را آماده کرده ایم .این تصاویر دارای کیفیت عالی می باشد و برای تصویر زمینه و کارهای گرافیکی مناسب می باشد.

ادامه مطلب ...

دانلود تصاویر ورزشی Wallpaper sport

sport دانلود تصاویر ورزشی Wallpaper sport

مجموعه بیش از ۴۵  تصویر زیبا و منحصر به فرد ورزشی که ما آن را به شما هدیه می کنیم.این مجموعه مناسب کسانی که علاقه به ورزش دارند هست.

ادامه مطلب ...

دانلود آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus

avira دانلود آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus
آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند بوده و هیچگونه سربارگذاری روی سیستمها ندارد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد. امیدواریم از دانلود رایگان آنتی ویروس Avira لذت ببرید.

خصوصیات آنتی ویروس اویرا:

  • محافظت کامل در برابر هرگونه ویروس و بدافزار
  • قابل اعتماد، تکنولوژی قدرتمند AntiVir بهمراه دریافت جوایز متعدد در زمینه کارایی در شناخت ویروس ها
  • پاسخگویی بسیار سریع به خطرات جدید، این امر در همکاری با شرکت های تحقیقاتی در زمینه بدافزار ها صورت پذیرفته
  • پیشرو در شناسایی و نابودی ویروس ها و بد افزار ها، به کمک موتور جستجوی جدید (سریعتر و امن تر از گذشته)
  • محافظت و شناسایی RootKitها و نابودی بدافزارهایی که ناخواسته بر روی سیستم شما نصب شده اند. (مخصوص نسخه هاس ۳۲ بیتی)
  • تکنولوژی AHeAD برای شناسایی و دفع خطر حمله مهاجمانی که به سرعت تغییر می کنند.
  • مانیتورینگ Real-Time برای دسترسی به تمامی فایل ها به کمک on-access scanner (همچنین بررسی فایل های فشرده.) در کنار on-demand scanner بمنظور جستجو های دستی و زمانبندی شده.
  • WebGuard برای بررسی ترافیک بر پایه HTTP بمنظور شناسایی ویروس ها و بدافزارها. همراه با شناسایی و بلوکه کردن خودکار فیشینگ و بدافزارها
  • و…

ادامه مطلب ...

دانلود پلیر زیبا و بسیار قدرتمند مالتی مدیا ALLPlayer 5.0

all player دانلود پلیر زیبا و بسیار قدرتمند مالتی مدیا ALLPlayer 5.0

 

ALLPlayer یکی از محبوبترین برنامه های مخصوص پخش فایل های مالتی مدیا با پشتیبانی از فایل های RAR و تمامی فرمت های شناخته شده فایل های صوتی و تصویری مانند DivX, XviD, MP3 و AVI FLV, MP4, 3GP, MKV, M2TS, MPG, MPEG, RMVB, WMV, QuickTime, MOV, FLAC, APE و … علاوه بر آن مدیا پلیری ویژه برای پخش فیلم های دارای زیرنویس است که زیرنویس های طولانی را تشخیص داده و با استفاده از تابع IQ Text زمان مورد نیاز برای خواندن تمامی کلمات را محاسبه و مدت نمایش آن را به گونه ای تنظیم می کند که شما زمان خواندن آن را داشته باشید همچنین این نرم افزار قابلیت پخش زیرنویس را دارد.

ادامه مطلب ...