بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

دانلود ویندوز 7 Enterprise سرویس پک 1 آپدیت June 2011 - نسخه 32

دانلود ویندوز 7 Enterprise سرویس پک 1 آپدیت June 2011 - نسخه 32 بیتی

دانلود ویندوز 7 Enterprise سرویس پک 1 آپدیت June 2011 - نسخه 32 بیتی


نسخه ی کامل ویندوز 7 اینتپرایز همراه با جدیدترین آپدیت ها تا تاریخ June 2011 را به صورت کاملاً رایگان و بدون محدودیت از آسان دانلود دریافت نمایید!بی شک همه ما به این نکته وافق هستیم که در حال حاضر یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها ویندوز بسیار جذاب 7 است. ویندوزی بسیار کارآمد که به نظر می رسد بتواند حتی از ویندوز ایکس پی هم موفق تر عمل کند چرا که تنها پس از یکسال از زمان ارائه رسمی آن بیشتر کاربران مجذوب آن شده و ترجیح داده اند تا از آن به عنوان سیستم عامل پایه خود بهره بگیرند. سیستم عاملی که پس از ویستا توانست شکست های بزرگ مایکروسافت را جبران کند و حالا تقریبا در یکمین سال تولید این ویندوز مایکروسافت اولین نسخه از سرویس پک آن را ارائه داده است. این سرویس پک که قابلیت های جدیدی را به کاربران می دهد امنیت این سیستم عامل محبوب را افزایش داده، زبان های محلی با بهبود چشمگیری رو به رو شده اند و البته سازگاری با تکنولوژی های جدید هم بخش دیگری است که به عنوان سرویس پک به ویندوز 7 اضافه شده است. در چند پست قبل ما سرویس پک را به دو صورت نسخه 32 بیت و نسخه 64 بیت در سایت قرار دادیم تا کاربران بتوانند به راحتی و با دانلود این پک ها سیستم عامل ویندوز 7 خود را به روزرسانی کنند اما در این مطلب قصد داریم تا پیش کش بهتری را ارائه دهیم و آن هم نسخه کامل ویندوز 7 بوده که به همراه سرویس پک 1 آماده شده است. یعنی پک به ویندوز اضافه شده و نیازی نیست که کاربران پس از نصب ویندوز Se7ven سرویس پک 1 را به صورت جداگانه نصب نمایند چرا که خود ویندوز در موقع نصب تغییرات و پک 1 را اعمال خواهد کرد.
این مدل نصب یعنی قرار دادن پک به همراه ویندوز مزایای زیادی دارد اول این که مدت زمانی که طول خواهد کشید تا ویندوز نصب شود به همان اندازه دفعات قبلی بوده و نیازی نیست که زمانی هم صرف شود تا سرویس پک به صورت جدا نصب گردد. کرک هایی که در پس از نصب اعمال می شوند دیگر نیاز به تست برای سازگاری با سرویس پک نداشته و کاربر مطمئن خواهد بود که ویندوز نصب شده تا مدت ها بدون هیچ گونه کرک خاصی فعال خواهد بود.
اما همه این مقدمه چینی ها برای این بود که ما Microsoft Windows 7 Enterprise x32 SP1 Integrated June 2011 را برای دو پلتفرم 32 بیتی و 64 بیتی پیش کش کنیم تا جز اولین سایت هایی باشیم که این ویندوز محبوب را با جدیدترین به روزرسانی ها با لینک مستقیم در اختیار کاربران قرار می دهند. این ویندوز که کامل ترین نسخه برای همه کاربران است تمامی قابلیت های ویندوز 7 را در بر گرفته و با آخرین به روزرسانی ها ، جدیدترین درایورها، ایمن تر از گذشته و بالاخره سازگارتر با سخت افزارهای جدید قدم به رایانه های کاربران آسان دانلود می گذارد. در این یکسال گذشته این محصول مایکروسافت آنقدر موفق عمل کرده که تقریبا اکثر افراد و حتی کاربران مبتدی هم آشنایی نسبتا کاملی با ویندوز 7 داشته و با امکانات آن دست و پنجه نرم کرده اند ؛ به همین دلیل است که فکر می کنم لازم نباشد تا توضیح زیادی در مورد امکانات این سیستم عامل نسل جدید داده شود.

نسخه ی از ویندوز 7 اینتپرایز که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا تاریخ June 2011 می باشد.
تغییرات عمده نسخه Microsoft Windows 7 Enterprise x32 SP1 June 2011:- اضافه شدن هزارن آپدیت امنیتی و مفید برای امنیت و پایداری بیشتر
- بهبود سرعت و کارآیی سیستم
- بهبود در لود و بارگزاری اولیه سیستم یا همان بوت شدن
- افزایش امنیت در بخش های مختلف
- ویژگی های جدید در بخش شبکه و Network
- سرعت بالاتر ویندوز،منوی استارت و ...
- سازگاری کامل تر با تکنولوژی های جدید سخت افزاری
- پایداری بیشتر ویندوز و سرعت بیشتر نصب آن
- افزایش توان در پخش با کیفیت تر فیلم های HD از طریق اتصال HDMI به خصوص صدای بهتر در HDMI
- امکانات متعدد در بخش های مختلف شبکه و کنترل از راه دور
- رفع مشکلات قبلی ویندوز مانند بخش پرینت و ...
- اضافه شدن امکانات برای زبان های محلی
- Help کامل و بی نقص برای آشنایی با ویژگی های جدید
- بهبود گزینه حذف و نصب نرم افزارهای کاربردی
- و ...


نسخه Enterprise ویندوز 7 از نظر امکانات با نسخه Ultimate یکی است ولی سیستم لایسنس آن متفاوت است. بدین منظور که با یک سریال رجیستر می شود و نیازی به سیستم Activation ندارد. یک نسخه Enterprise را می توان با یک سریال بر روی چندین سیستم نصب کرد. این حالت به اصلاح VLK یا Volume License Key نام دارد. این نسخه برای شرکتها و سازمانهای بزرگ ارائه می شود و با این کار به راحتی شرکت می تواند یک نسخه را بر روی سیستمهای مختلف نصب کرده و بدون اتصال به اینترنت آن را Active کرد.


 طریقه فعالسازی : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- فایل iso را با نرم افزار Iso Burner و یا Nero بر روی یک DVD خام رایت کنید
- کامپیوتر خود را Restart کنید و اقدام به نصب ویندوز کنید
- در حین نصب شما نیازی به سریال نامبر ندارید و بعد از نصب آن برای کرک کردن به پوشه BIE رفته و فایل bie_7install32.exe را به صورت Run As Administrator اجرا کنید منتظر بمانید تا ویندوز شما به طور کامل کرک شود. در صورتی که پیغام اجازه دسترسی از طرف فایروال داده شد گزینه Allow را انتخاب کنید.


 دانلود - 2.18 گیگابایت Windows 7 Ultimate SP1 نسخه 32 بیت - سرور راپید شیر

دانلود - 2.18 گیگابایت Windows 7 Ultimate SP1 نسخه 32 بیت - سرور آسان دانلود


 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن
 سایت سازنده لینک منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد