بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

دانلود بازی Assassin’s Creed: Brotherhood

دانلود بازی Assassin’s Creed: Brotherhood


ابتداعا لازم می دانم در مورد یک سری اهداف جدید توضیحات کوتاهی را بیان کنم. با روند پیشرفت کاربران در دنیای مجازی اینترنت و فراگیرتر شدن بازی های رایانه ای قصد داریم از این پس بازی هایی که مورد پسند کاربران هستند را در سایت قرار دهیم تا کاربرانی که به اینترنت های پرسرعت دسترسی دارند بتوانند آن ها را بدون هیچ گونه هزینه ای دریافت کنند. سعی خواهد شد ابتداعا بازی ها تست شده و سپس برروی سایت قرار گیرند ؛ در اولین پست برای این دست بازی ها قصد داریم بازی بسیار جذاب Assassin’s Creed: Brotherhood را پبش کش کنیم.
بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه PC  بازی جذاب Assassin’s Creed: Brotherhood عرضه گردید. پس از موفقیت دو نسخه قبلی از این بازی Ubisoft طرح جدیدی را ارائه کرد تا بازهم کاربران بتوانند با سفر در تاریخ به حقیقت هایی که در بازی گنجانده شده اند دست پیدا کنند. گرافیک این نسخه از بازی نسبت به دو مدل قبلی با پیشرفت بسیار چشم گیری روبه رو شده است. کیفیت و حرکات تمامی اجزا در بازی کم نظیر است ؛ هرچند سبک بازی به مانند نسخه های قبل است اما آنقدر داستان بازی هیجان انگیز شده که مطمئنا کاربرانی که دو نسخه قبلی را بازی کرده اند به دنبال این نسخه هم خواهند آمد. این نسخه در سال 1500 اتفاق می افتد و دقیقا ادامه نسخه 2 است ؛ از همان لحظه ای که Ezio قاتل اصلی پدرش را می کشد Brotherhood آغاز می شود و سپس به ویلایی که در نسخه 2 ساخته باز می گردد و پس از دیدار با مادر و خواهرش قسمت سوم از بازی کلید خواهد خورد.
برخلاف نسخه های قبل که در چند شهر مختلف بازی رقم می خورد در این نسخه تنها در شهر رم بازی اتفاق می افتد و همان Ezio است که نقش اول بازی را ایفا می کند ؛ ولی در Brotherhood افراد جدیدی هستند که به او کمک می کنند تا به هدف خود دست پیدا کند. اسلحه ها کاملا بهبود یافته و جدید شده اند ؛ توپ ها ، شمشیرها جدید ، تیر و کمان ، دارت زهرآگین ، چاقوی ضامن دار ، بادبزن تیغ دار و چندین و چند اسلحه دیگر که به کاربر کمک می کنند تا به وسیله آن ها و کشتن دشمنان از خود و دوستانش دفاع کند.
Assassin’s Creed: Brotherhood از GamePlay بسیار جدیدتر و البته قدرتمندتری بهره می برد ؛ صحنه های بازی کاملا متفاوت شده اند و حرکات بسیار نزدیک به واقعیت هستند ؛ برای مثال در صحنه های مختلف بازی Ezio با شمشیر در حال جنگ با دشمنان است و با دست دیگر با شلیک تیرهای کوچک فرد دیگری را خواهد کشت. این یعنی که مقابله با دشمنان به واسطه مدل های جدید جنگ بسیار آسان تر شده است ؛ ترفندهای جدیدی اضافه شده که مثلا کاربر می تواند بر خلاف نسخه های قبل از پاهایش هم در جنگ ها استفاده کند ؛ یعنی با پاها به بدن دشمنان ضرباتی را وارد کند.
اسب سواری در این نسخه فوق العاده بهتر شده است ؛ استفاده از دو موتور در بازی و طبیعی تر شدن حرکات و البته ساده تر اجرا شدن بازی هم از نکات مهمی هستند که در Assassin’s Creed: Brotherhood به چشم می خورند ؛ این نسخه به سبب استفاده از تکنولوژی های جدید نسبت به نسخه های قبلی از منابع سیستم استفاده کمتری می کند ، یعنی برای کاربرانی که از لپ تاپ استفاده می کنند اگر دو نسخه را تست کنند متوجه خواهند شد که گرمایی که حاصل از اجرای این نسخه می شود بسیار کمتر از گرمایی است که در اجرای نسخه 2 تولید می شود.
حالا ما این بازی را در سایت قرار داده ایم تا کاربرانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند بازی را دانلود کرده و در ایام تعطیلات سال نو و در اوقات فراغت از انجام بازی نهایت لذت را ببرند. 


نام بازی: Assassins Creed: Brotherhood
ژانر: اکشنپلتفورم : PC
سال انتشار: 2011نوع  فایل : ایمیج از دی وی دی بازیزبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISOناشر: Ubisoftحمایت توسط : Ubisoft Montrealدرجه بندی سنی : +18قابلیت آنلاین: دارد
کرک : داردحجم بازی : 7.8 گیگ

دانلود بازی Assassin’s Creed: Brotherhood


 طریقه فعالسازی : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- پس از خارج نمودن فایل ها از حالت فشرده لازم است ایمیج را با یکی از نرم افزارهای شبیه ساز بارگزاری کنید.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- پس از نصب بازی نیاز است که فایل موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی کنید.
- پس از اجرای بازی لازم است که از حالت Offline برای اجرای بازی استفاده کنید. دقت داشته باشید که بهتر است در هنگام اجرای بازی کانکشن های اینترنتی را قطع کنید.


 قیمت: 49.99 دلار آمریکا

دانلود Assassin’s Creed: Brotherhood - سرور هات فایلدانلود - 7.8 گیگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم - هشتم - نهم

 دانلود Assassin’s Creed: Brotherhood - سرور رپید شیر
 دانلود - 7.8 گیگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم - هشتم - نهم

 دانلود Assassin’s Creed: Brotherhood - سرور آسان دانلود دانلود - 7.8 گیگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم - هشتم - نهم

 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن سایت سازنده لینک منبع
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد