بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

تجربه ی امنیت با نرم افزار McAfee Internet Security 2010

 

همیشه وقتی سوال می شود که کدام یک از شرکت های نرم افزاری هستند که علاوه بر قدرت و امنیتی که با خود به همراه می آورند از گذشته تا به حال فعالیت خود را ادامه داده اند ناخودآگاه ذهن کاربر به سمت کمپانی نرم افزار مک آفی معطوف می شود. یک شرکت نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه امنیت که سال های سال است در ارائه بسته های امنیتی فعالیت کرده و امروزه هم به عنوان یکی از شرکت هایی که در این زمینه بسیار قدرتمند عمل می کند مطرح است.
McAfee که هرساله بسته های جدید امنیتی خود را ارائه می دهد دارای چندین مدل از نرم افزارهایی است که برای تامین امنیت ارائه می شوند. Internet Security یکی از این بسته های امنیتی است که دارای قابلیت های فراوانی برای تامین امنیت در مقابل انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها و مواردی از این دست ارائه شده است. این نرم افزار قدرتمند که نسخه 2010 آن به تازگی ارائه گشته قادر است تا با استفاده از یک بانک اطلاعات قدرتمند که شامل قدیمی ترین و جدیدترین اطلاعات از فایل های مخرب است آن ها را شناسایی کرده و برای حذف آن ها اقدام کند. به روز رسانی های مداومی که شاید در طول یک روز بارها و بارها صورت پذیرد از مهم ترین خصوصیاتی است که در اکثر نرم افزار های شرکت مک آفی به چشم می خورد. Internet Security مجموعا شامل 9 ابزار برای برقراری امنیت است. آنتی ویروسی قدرتمند ، مبارزی برای مقابله با جاسوس افزارها ، آنتی اسپم ، تامین امنیت در سایت ها ، دو دیوارآتش قدرتمند ، ایمن ساز اطلاعات شخصی ، کنترل کاربران ، امنیت به صورت خصوصی و ابزاری برای تهیه نسخه پشتیبان که هریک از این ابزارها به عنوان یک نرم افزار جداگانه هم امروزه با برندهای مختلف در دسترس قرار دارند. تکنولوژی های جدیدی که در این نسخه به کار رفته باعث می شود تا اسپم ها یا همان ایمیل های تبلیغاتی و مزاحم با درصد بالایی شناسایی شده و نرم افزار به صورت خودکار آن ها را حذف نماید. عدم کاهش کارآیی سیستم و نصب سریع و آسان این نسخه هم در کنار یک واسط کاربری جذاب قابلیت های دیگری است که کاربران باید در استفاده از این نرم افزار از آن ها مطلع باشند. McAfee Internet Security به صورت کامل برروی سرور آسان دانلود قرار گرفته تا شما کاربران بتوانید با دریافت و نصب آن از نهایت امنیت بهره مند شوید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار McAfee Internet Security 2010 :
- عدم کاهش کارآیی سیستم
- وجود 9 نرم افزار برای برقراری امنیت
- به روز رسانی های سریع و مداوم
- نصب سریع و آسان
- استفاده از دو راه برای دیوار آتش
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در بسته امنیتی
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- متدهای جدید برای شناسایی اسپم ها
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


تذکر مهم : دقت داشته باشید این نسخه و دیگر محصولات شرکت McAfee به دلیل تحریم ایران به صورت معمول نصب و به روزرسانی نخواهند شد و تنها با استفاده از IP غیر از ایران می توان آن ها را نصب و یا آبدیت نمود. این محصول هم برای نصب به اینترنت غیر از ایران و همچنین به روزرسانی حدود 100 مگابایتی احتیاج دارد. پس کاربرانی که با این موارد مشکل ندارند بهتر است این بسته امنیتی را دانلود کنند.

 طریقه فعالسازی : از سریال نامبر برای فعالسازی استفاده کنید. دقت داشته باشید نمی بایست در سایت شرکت سازنده ثبت نام کنید و تنها همان سریال نامبر کافی خواهد بود.


 قیمت: 69.99 دلار آمریکا
 دانلود رایگان نرم افزار -  112.02 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 سایت سازنده لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد