بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

دانلود آهنگ داغ دلم علی عبدالمالکی

abdolmaleki دانلود آهنگ داغ دلم علی عبدالمالکی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا وشنیدنی داغ دلم با صدای علی عبدالمالکی
ترانه سرا : علیرضا مرتضی قلی/، آهنگ : علی عبدالمالکی/ تنظیم : امیر حیدری

داغ دلم داره تازه میشه

قراره بازم ببینمش

فک نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش

  

همون که رفت و دلمو شکست

رفت و رو اشکام چشاشو بست

همون که دلتنگشم همش

داغ دلم داره تازه میشه

♫♫♫

 بازم چه خوابی دیده برام

چه نقشه ای باز کشیده برام

قراره باز چی سرم بیاد

این دفعه از جونم چی میخواد

داغ دلم داره تازه میشه

خاطره هاش یادم نمیره

میترسم این بار ببینمش

دوباره دستامو بگیره

ترانه سرا : علیرضا مرتضی قلی


Edit by : texahang

درصورت مشکل لینک دانلود راست کلیک کرده و گزینه Save link as

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد