بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

دانلود سرویس پک 1 مجموعه آفیس Microsoft Office 2010 Professional

منبع : www.AsanDownload.com


سرویس پک 1 به صورت مجزا در ادامه مطلب قابل دانلود است.پس از مدت ها انتظار و با سرو صدای فراوان بالاخره مایکروسافت نسخه نهایی جدیدترین محصول خود یعنی بسته قدرتمند نرم افزار آفیس که Office 2010 خوانده می شود را به نسخه RTM یا نسخه آماده برای عرضه رسانید. نسخه نهایی این محصول فوق العاده قدرتمند که قرار است تا حدود دو ماه دیگر به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گیرد یکی از قدرتمندترین و در عین حال می تواند موفق ترین محصولاتی باشد که مایکروسافت عرضه کرده است ؛ به نظر می رسد Microsoft Office 2010 بعد از عرضه موفق ویندوز 7 دومین شاهکار مایکروسافت باشد که در طول دو ساله اخیر عرضه می گردد. این محصول که در مقایسه با نسخه 2007 با تغییرات متعددی رو به رو شده است کمی هم با نکته ها جالب همراه شده چرا که مایکروسافت نسخه 12 را با آفیس 2007 عرضه نمود و نسخه 2010 در حقیقت باید به صورت ورژن 13 عرضه می شد اما چون این عدد نحس طلقی می شود مایکروسافت در اقدامی جالب Office 14 را منتشر کرد. در این که Office یکی از موفق ترین محصولات مایکروسافت بوده شکی نیست اما این که از گذشته تا به حال این پیشرفت و موفقیت ادامه پیدا کرده است نکته مهمی است که شرکت های نرم افزاری کمتر توانسته اند این روند را ادامه دهند. وقتی آفیس 2003 جای خود را به نسخه 2007 داد مایکروسافت نشان داد که چقدر می تواند در زمینه بسته Office از خود خلاقیت نشان دهد و حالا که نسخه 2010 آماده شده بازهم باید دید که این خلاقیت و تغییرات انجام گرفته می تواند دل کاربران را به دست آورد یا خیر؟ ما دلایل خوبی داریم که ثابت می شود Office 2010 با توانایی هایی که دارد می تواند جایگزین به مراتب قدرتمندتری برای نسخه 2007 خود باشد. این نسخه از آفیس با بهینه سازی های انجام شده فوق العاده سریعتر از نسخه های قبلی خود عمل می کند ؛ این سرعت عمل نسبت به نسخه 2007 بسیار چشمگیرتر است ، در نسخه 2007 وقتی کاربر می خواست یکی از نرم افزارها را اجرا کند باید مدت زمانی را برای لود کامل نرم افزار صرف می کرد اما نسخه 2010 به مراتب سریعتر عمل کرده و به راحتی نرم افزارها اجرا می شوند. واسط کاربری در این نسخه بهبود یافته علاوه بر جذابیت بیشتر دسترسی ها را آسان تر می کند ؛ هرچند تغییرات عمده ای در آن دیده نمی شود اما همان تغییرات جزئی هم نقش مهمی را ایفا می کنند. جای توضیحی نیست که بخواهیم بگوئیم Office قادر است چه کارهای انجام دهد چراکه آنقدر قدرتمند بوده که در طول سالیان اخیر هیچ نرم افزار یا بسته نرم افزاری نتوانسته حتی بخشی از محبوبیت های آن را به خود اختصاص دهد یا توان رویارویی با این بسته قدرتمند نرم افزاری را داشته باشد. اما در بسته ای که پیش روی شما دوستان قرار دارد نرم افزارهای زیر گنجانده شده است:

Microsoft Word 2010
Microsoft Access 2010
Microsoft Excel 2010
Microsoft InfoPath 2010
Microsoft Office Professional Plus 2010
Microsoft Office Standard 2010
Microsoft OneNote 2010
Microsoft Outlook 2010
Microsoft PowerPoint 2010
Microsoft Project Professional 2010
Microsoft Project Standard 2010
Microsoft Publisher 2010
Microsoft SharePoint Workspace 2010
Microsoft Visio 2010
این نرم افزارها هریک در زمینه های مختلف به نوعی یک Leader یا رهبر محسوب می شوند. پایگاه ها و بانک های اطلاعاتی در کنار یک پردازشگر و ویرایشگر متن ها و کلمات با امکانات فراوان به همراه یک مجموعه از سلول های محاسباتی که می توان پیچیده ترین مراحل مختلف در حسابرسی ها را با آن ها انجام داد بخش هایی از قابلیت هایی هستند که در این مجموعه گنجانده شده اند. یکی از محبوب ترین ها هم که PowerPoint نام گرفته و امروزه اکثر پروژه ها در زمینه های مختلف تحقیقاتی یا آموزشی در سطوح مختلف با همین نرم افزار به دیگران شناسانده می شود. مجموعه Microsoft Office 2010  که کاملترین نسخه از مجموعه آفیس است حالا پس از مدت ها انتظار پیش روی شما کاربران قرار گرفته تا با خرید آن از آسان دانلود بتوانید تمامی خواسته های خود را در زمینه های مختلف پاسخگو باشید.


 طریقه فعالسازی : پس از دانلود و خارج نمودن از حالت فشرده فایل ایمیج را با یکی از نرم افزارهای شبیه ساز به صورت مجازی بارگزاری نمائید یا اینکه برروی یک دی وی دی رایت کنید. پس از اجرا و نصب نرم افزار لازم است تا وارد فولدر _mini-KMS_Activator_v1.051 شده و با اجرای mini-KMS_Activator_v1.051 برای کرک کردن نرم افزار اقدام کنید. در این مرحله کافیست ابتدا از گزینه Install/Uninstall KMService برای اولین مرحله اقدام کنید. پس از نصب این مرحله گزینه دوم یعنی Activation Office 2010 را اجرا کنید تا نرم افزارها کرک شوند.


 قیمت: 699 دلار آمریکا
دانلود فایل آپدیت سرویس پک 1 آفیس نسخه 32 بیتی - سرور راپید شیر
 دانلود - 360 مگابایت | بخش اول - دوم
دانلود فایل آپدیت سرویس پک 1 آفیس نسخه 32 بیتی - سرور آسان دانلود
دانلود - 360 مگابایت | بخش اول - دوم

دانلود فایل آپدیت سرویس پک 1 آفیس نسخه 64 بیتی - سرور راپید شیر
دانلود - 438 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم
دانلود فایل آپدیت سرویس پک 1 آفیس نسخه 64 بیتی - سرور آسان دانلود
دانلود - 438 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم



 دانلود Microsoft Office 2010 Professional Final RTM- سرور راپید شیر
 دانلود - 645 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم

 دانلود Microsoft Office 2010 Professional Final RTM- سرور آسان دانلود دانلود - 645 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم

 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن سایت سازنده لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد