بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

قدرتمندترین برنامه مدیریت فایلها با X-plore v1.42

منبع : www.AsanMob.com


X-Plore قدرتمند ترین نرم فزارهای ارائه شده برای مشاهده فایلهای داخل گوشی شما میباشد. این نرم افزار فایل منیجر قدرتمند داری امکانات جدید و فوق العاده میباشد. که شما میتوانید تمامی فایلهای درایوهای خود را مشاهده و مدیریت کنید. و همچنین میتوانید پیامک های خود را مدیریت و مشاهده نمایید. با سرعت بالای این نرم افزار شما میتوانید تمامی فایلهای گوشی خود را مشاهده و این نرم افزار یک نرم افزار مدیریت فایل با امکانات گسترده میباشد که از مطرح ترین آن ها قابلیت مخفی سازی فایل ها و پلیر مخصوص صوتی و ... میباشد . شما میتوانید با این نرم افزار قدرتمند فشرده سازی و خارج کردن فایهای از فرمت های Zip , Rar , Jar و...  این نرم افزار از کلیه گوشی های نوکیا S60v3 و S60v5 پشتیبانی میکند.
برنامه فوق را همانند تمامی نرم‌افزارهای ویندوز موبایل روی گوشی خود نصب و اجرا کنید. محیط برنامه بی‌شباهت به نسخه سیمبین نیست و تنها فرق آن‌را می‌توان قابلیت لمسی‌‌بودن برنامه دانست.
برای شروع کار بیایید سری به تنظیمات برنامه بزنیم. به قسمت Tools رفته و سپس Configuration را انتخاب کنید. در این بخش شما می‌توانید تنظیماتی از قبیل نمایش فایل‌های مخفی، نمایش فایل‌های سیستمی، زبان برنامه، نوع نمایش برنامه (تمام صفحه یا افقی)، اندازه فونت نوشته‌ها، کدینگ برنامه و رنگ برنامه را به‌دلخواه تنظیم کنید. این نوع تنظیمات بیشتر به‌صورت دلخواه و بر اساس خواسته‌های شما بوده و هیچ‌گونه مبنای خاصی برای انتخاب ندارند. همچنین در دیگر بخش‌های گزینه Tools می‌توانید با استفاده از Program Update برنامه را به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی کنید یا با گزینه Device Info به مشخصات جزئی مثل IMEI گوشی خود دست پیدا کنید.
در صورتی که پوشه‌های خاصی از برنامه را بیشتر استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از بخش
Quick Folder برای آن‌ها میانبر تعریف کنید. به‌صورتی که در مواقع ضروری به این بخش رفته و پوشه مربوطه را انتخاب کرده تا به آن بخش هدایت شوید. این کار می‌تواند علاوه بر سرعت بخشیدن به کارهای شما، حافظه خوبی برای یادآوری مسیرهای مختلف گوشی شما باشد؛ چون همان‌طور که می‌دانید، به‌خاطر سپردن مسیر‌های بلند و طولانی تا حدودی سخت است و این قسمت کمک خواهد کرد که از این بابت راحت باشید.
یکی از خاصیت‌های این برنامه این است که می‌تواند برنامه‌ها، فایل‌ها و پوشه‌های شما را درون یک فایل فشرده زیپ قرار دهد. همچنین توانایی داخل شدن به محتوای یک فایل فشرده مثل Zip یا Rar را دارد. برای استفاده از این امکان می‌توانید به بخش Zip این گوشی مراجعه کرده تا از این امکان بهره ببرید. اما برای گشودن محتوای یک فایل فشرده، فقط کافیست روی آن کلیک کنید تا برنامه بدون هیچ تعللی فایل‌های داخل آن‌را به شما نشان دهد.
بخش جستجوی این برنامه نیز بدون نقص بوده و می‌تواند همه فایل‌ها و پوشه‌های مخفی و غیرمخفی داخل گوشی شما را جستجو کرده و در صورت موجود بودن آن‌را به شما نشان دهد، به‌شرطی که نام کامل فایل مورد نظر را به درستی وارد کنید. همچنین این جستجو برعکس جستجوهای دیگر برنامه، داخل تمامی پوشه‌های سیستمی و غیرسیستمی مانند پوشه‌های مخفی را نیز جستجو می‌کند و هیچ‌گاه چیزی را از قلم نمی‌اندازد. پس می‌توانید برای پیدا کردن یک چیز به این قسمت اعتماد کنید.
در بخش Edit نیز می‌توانید فایل‌ها را کپی یا جابجا کنید که این یکی از امکانات متداول برنامه‌های مدیریت فایل است اما بخش عمده این امکانات در بخش File برنامه گنجانیده شده است که می‌توان به باز کردن، دیدن محتوای فایل‌ها با استفاده از سیستم Hex، ادیت فایل‌های متنی و غیرمتنی، نشان دادن توضیحات مربوط به فایل، مشخصات سیستمی و مخفی فایل‌ها یا همان Attributes، پاک کردن یا تغییر نام فایل‌ها و پوشه‌ها، ساخت پوشه و ایجاد فایل‌های متنی اشاره کرد. هر کدام از این گزینه‌ها قادراند به وقت و زمان خود با وجود سادگی در کارکرد، بهترین عملکرد را داشته باشند.
از قابلیت صفحه لمسی بودن این برنامه نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد چرا که شما می‌توانید خیلی از کارهایی که توسط منوهای این برنامه انجام می‌شود را به‌صورت لمسی و بدون وارد شدن به منوهای مختلف انجام دهید.
همان‌طور که دیدید برنامه همانند نسخه‌های دیگر سیستم‌عامل‌ها کامل بوده و قادر است مدیریت کاملی را روی فایل‌های مختلف گوشی شما داشته باشد. این برنامه برخلاف بعضی از برنامه‌های مدیریت فایل می‌تواند به قسمت‌های سیستمی شما نیز دسترسی داشته باشد تا از آن برای تغییرات عمده در گوشی خود استفاده کنید به‌شرط آن‌که مقدمات این کار را آماده کرده باشید.

 بعد از نصب نرم افزار دو آیکون به نامهای X-Plore (کرک شده) و X-PUNRG (کرک نشده) ایجاد میشود. اگر نرم افزار کارنکرد شما میتوانید X-PUNRG رو یکبار اجرا کنید و نرم افزار را کرک نمایید.


 دانلود - 861 کیلوبایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asanmob.com
 لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد