بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

دانلود OnOne Perfect Resize Pro v7.0.1 پلاگینی برای بزرگ کردن تص

دانلود OnOne Perfect Resize Pro پلاگینی برای بزرگ کردن تصاویر


اگر از کاربران همیشگی آسان دانلود باشید و یا حتی روزانه یک بار به این وب سایت سر بزنید مطمئنا محصولات شرکت OnOne را دیده اید که نمونه های مختلف پلاگین های این شرکت ها را در سایت قبلا معرفی کرده ایم. OnOne شرکتی است که تنها پلاگین های فتوشاپ تولید می کند اما این پلاگین های فوق حرفه ای کارهای بسیار بزرگی را انجام می دهند که شاید حرفه ای ترین افراد هم نتوانند به راحتی از پس آن ها برآیند. برای نمونه یکی از پلاگین ها کار بزرگ کردن عکس ها را بدون افت کیفیت انجام می دهد. اگر یک کاربر بخواهد چنین کاری انجام دهد علاوه بر این که زمان و دقت و البته دانش بالایی نیاز دارد کار بسیار دشواری هم هست و البته محدودیت هایی هم دارد ولی مثلا با پلاگینی به نام OnOne Perfect Resize می توان همین کار را در طول زمانی بسیار کوتاه تر و البته بدون دانش خاص امکان پذیر ساخت. این نرم افزار که نسخه بعدی از نرم افزار Onone Genuine Fractals می باشد قابلیت های متعددی نیز دارد.
این پلاگین که به مانند نمونه های قبلا برروی نسخه های مختلف فتوشاپ قابل نصب و اجرا بوده با دو سیستم 32 بیت و 64 بیت سازگاری داشته و دقیقا شبیه به دیگر پلاگین های منو و واسط کاربری مخصوصی هم در نرم افزار فتوشاپ دارد که کار را بسیار ساده می کند. نسخه های CS2 تا CS5 قادر به اجرای این پلاگین هستند. در منوی اصلی نرم افزار گزینه های مختلف وجود دارد که کاربر می بایست ضمن تغییر آن ها اندازه دلخواه را با توجه به کیفیت تصویر اصلی به دست آورد. گاهی لازم است نویزها را در تصاویر کم و زیاد کند و یا تغییرات دیگری ایجاد نماید. OnOne Perfect Resize نسبت به نسخه های قبلی تا حدود زیادی هم بهینه شده و Performance بهتری را ارائه می دهد. تنها باید در دانلود این پلاگین دقت داشته باشید چرا که این پلاگین به حداقل 2 گیگابایت حافظه رم ، 256 مگابایت حافظه گرافیکی ، نسخه ای از Photoshop (حداقل CS2) ، نسخه دوم از نرم افزار Lightroom و یا نسخه 7 و یا 8 نرم افزار Photoshop Elements نیاز دارد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار OnOne Perfect Resize Professional Edition v7.0.1 :
- سازگار با نسخه های مختلف فتوشاپ ، Lightroom و Elements
- استفاده فوق العاده آسان از پلاگین
- منو و واسط کاربری اختصاصی برای پلاگین
- بزرگ کردن کوچکترین تصاویر بدون افت کیفیت
- استفاده از تکنیک های جدید به منظور عدم افت کیفیت
- سازگاری خاص با پلتفرم 64 بیت
- امکان تغییر سایز تا 1000%
- وجود تنظیمات مختلف برای بدست آوردن تصویر دلخواه
- امکان حالت کاشی کردن تصاویر بزرگ برای پرینت
- امکان کار برروی چند فایل به صورت همزمان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طریقه فعالسازی : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- در مرحله آخر می بایستی تیک مربوط به اجرای برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد. از محیط نرم افزار خارج شوید، لازم به ذکر است در برخی از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت کامل بسته نشده و آیکون آن در نوار وظیفه شما نمایان می شود و شما می بایستی با کلیک راست کردن بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
- پس از نصب پلاگین لازم است فایل موجود در پوشه کیجن را که RedT.dll نام دارد در محل نصب پلاگین کپی کنید. سپس به محل نصب پلاگین رفته و فایل License Manager را اجرا کنید.(این فایل به صورت معمولی در پوشه
C:\Program Files\onOne Software\OnOne Perfect Resize 7.0 Professional Edition قرار دارد) سپس با گشودن کیجن و کپی سریال نامبر در تب دوم یعنی Phone/Email License پلاگین را به صورت کامل فعال کنید.


 قیمت: 299.95 دلار آمریکا
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 63.80 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن تصویری از محیط کرک شده ی نرم افزار تصویری از محیط برنامه سایت سازنده لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد