بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

مراسم شب اول محرم 89 - امامزاده علی اکبر چیذر - حاج محمود کریمی

مراسم شب اول محرم 89 - امامزاده علی اکبر چیذر - حاج محمود کریمی

با فرارسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر ماه محرم الحرام دوباره همه در عزای اباعبدالله الحسین (ع) خواهند گریست. هیئت های مذهبی دوباره برای این ماه مراسمات خاصی را ترتیب داده اند تا همه از این ماه نهایت استفاده را ببرند. ما هم در این ماه عزیز سعی خواهیم کردیم تا با قرار دادن مداحی ها، اطلاعات کوتاهی در مورد ده شب اول محرم و همچنین کرامات شهدای کربلا سهم کوچکی از عزاداری ها اباعبدالله الحسین (ع) را نصیب خود کنیم. امیدواریم شما عزیزان هم ما را فراموش نکرده و ما را هم دعا کنید. « التماس دعا »
شب اول محرم اختصاص دارد به مسلم بن عقیل سفیر، حضرت اباعبدالله که در کوفه با نامردی کوفیان تنها ماند و به فرمان ابن مرجانه ملعون به شهادت رسید. مسلم هم مانند دیگر شهدای کربلا در حالی که تشنه لب بود از بالای دارالحکومه کوفه  در حالی که سراسر وجودش را زخم های فراگرفته بودند به پائین افتاد و در همان جا به شهادت رسید.

گوشه ای از کرامات قمر منیر بنی هاشم (ع)آیت الله سید عبدالکریم کشمیری می فرمودند: مدتی بود که می دیدم زنی با عبای سیاه و زنان معیدی (دهاتی) زیر ناودان طلا می نشیند و زنها به او مراجعه می کنند و او نیز با تسبیحی که در دست داشت برای ایشان استخاره می گرفت. این حالت، نظرم را جلب کرد. روزی به یکی از خدام صحن مطهر گفتم : هنگام ظهر که کار این زن تمام می شود او را نزد من بیاور ، از او سؤالاتی دارم.
خادم مزبور، پس از اینکه کار استخاره آن زن تمام شد، او را نزد من آورد، از او سؤال کردم: تو چه می کنی؟ گفت: برای زنها استخاره می گیرم  گفتم: استخاره را از که آموختی؟ چه ذکری می خوانی، چگونه مسائل را به مردم می گوئی؟ گفت: من زنی بودم که با شوهر و فرزندانم زندگی عادی را می گذراندم. شوهرم در اثر حادثه ای از دنیا رفت و من ماندم و چهر فرزند یتیم، خانواده شوهرم به این عنوان که من بد شگون هستم و قدم من با عث مرگ پسرشان شده است، لذا زندگی را با زحمات زیاد و رنج فراوان می گذراندم و ضمنا از آنجا که زن جوانی بودم، طبعا دامهائی نیز برای انحرافم گسترده می شد و چندین مرتبه بر اثر تنگناهای اقتصادی و احتیاجات مادی نزدیک بود به دام افتاده و به فساد کشیده شوم و خودداری کردم . روزی بر اثر شدت احتیاج و گرفتاری تصمیم گرفتم که چون زندگی برایم طاقت فرسا شده و دیگر راه چاره ای نداشتم تن به فحشا بدهم . من تصمیم خود را گرفته بودم اما این بار نیز خدا به فریادم رسید و مرا نجات داد.
در بین ما رسم است اگر حاجتی داریم به حرم حضرت ابوالفضل علیه السلام می آئیم و سه روز اعتصاب غذا می کنیم تا حاجتمان را بگیریم، و اکثرا هم حاجت خود را می گیرند من نیز تصمیم گرفتم به ساحت مقدس حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام متوسل شده و اعتصاب غذا کنم.
رفتم و دست توسل به دامنش زدم و کنار ضریح آن حضرت اعتصاب غذا را شروع کردم. روز سوم بود که کنار ضریح خوابم برد و حضرت ابوالفضل علیه السلام به خوابم آمد و حاجتم را بر آورد و فرمود: « تو برای مردم استخاره بگیر » عرض کردم من استخاره بلد نیستم ؟ فرمود: « تو تسبیح را به دست بگیر، ما حاضریم و به تو می گوئیم چه بگوئی »
از خواب بیدار شدم و با خود گفتم: این چه خوابی است که دیده ام ؟ آیا براستی حاجت من روا شده است و دیگر مشکلی نخواهم داشت؟ مردد بودم چه کنم؟ بالاخره تصمیم گرفتم اعتصابم را شکسته و از حرم خارج شوم ببینم چه می شود . از حرم خارج شدم و داخل صحن گردیدم. از یکی از راهروهای خروجی که می گذشتم زنی به من برخورد و گفت: خانم استخاره می گیری ؟ تعجب کردم این چه می گوید ؟! معمول نیست که زن استخاره بگیرد، آن هم زن معیدی و چادر نشین و بیابانی ! ارتباط این خانم با خوابی که دیدم و دستوری که حضرت به من داده چیست؟ آیا این خانم مامور است؟ بالاخره به او گفتم : من تسبیح ندارم . فورا تسبیحی به من داد و گفت: این تسبیح را بگیر و استخاره کن . دست بردم و با توجهی که به حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام داشتم مشتی از دانه های تسبیح را گرفتم ، دیدم حضرت در مقابلم ظاهر شد و مطالب را به من فرمود و من هم به زن گفتم و او رفت.
از ان روز من هفته ای یک روز به این محل می آیم و زنانی که وضع مرا می دانند نزد من می آیند و من برایشان استخاره می گیرم و بابت هر استخاره پولی به من می دهند ظهر که می شود با پول حاصله، وسائل معیشت خودم و فرزندانم را تهیه می کنم و به منزل بر می گردم.


 فایل های زیر از وب سایت رسمی هئیت رزمندگان شمیرانات قرار داده شده است.
فایل ها با کیفیت 48 Kbps و با فرمت WMA می باشد. 

 دانلود بخش اول - غزل مصیبت  - 3.51 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی دانلود بخش دوم - روضه حضرت مسلم (ع) - 3.92 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی دانلود بخش سوم - روضه امام حسین(ع) - 1.76 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی دانلود بخش چهارم - زمینه  - 2.10 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی دانلود بخش پنجم - زمینه - 2.42 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی دانلود بخش ششم - واحد [مسعود اصلانی] - 1.04 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی دانلود بخش هفتم - واحد - 1.94 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی دانلود بخش هشتم - واحد - 1.33 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی دانلود بخش نهم - دودمه  - 2.13 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی دانلود بخش دهم - شور - 2.12 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 سایت سازنده لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد