بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

آسوده خیال با بسته امنیتی Bitdefender Total Security 2011

در جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی مجلات و سایت های معتبر مبنی بر معرفی بهترین بسته های امنیتی نام Bitdefender بازهم به عنوان یکی از 10 نام برتر دیده می شود. محصولات امنیتی Bitdefender چند سالی است که توانسته به واسطه آنچه کاربران از امنیت نیاز دارند و البته امنیتی که محصولات به کاربران هدیه می دهد جز بهترین ها شناخته شود. محوبیت میان کاربران به دلیل قدرت بالا در شناسایی فایل ها مخرب و کامل بودن باعث شده تا هرروز به امنیتی که این نرم افزار فراهم می کند افزوده شود ؛ هرساله شرکت سازنده مطابق با رسمی که اکثر شرکت های نرم افزاری دارند نسخه ی جدید محصولات خود را عرضه می نماید. نسخه 2011 از قدرتمندترین محصول امنیتی Bitdefender یعنی Total Security به تازگی منتشر شده است که علاوه بر امکانات نسخه های قبلی امنیتی پایدارتر در کنار سرعت بالاتر در اجرا و اسکن سیستم را فراهم می کند.
این ابزار قدرتمند که تقریبا همه موارد لازم برای برقراری امنیت را در خود می بیند ؛ نسبت به نسخه 2009 بسیار سریعتر عمل خواهد کرد و این هم به دلیل بهینه شدن موارد متعدد در نرم افزار است که باعث جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران می شود. امنیت بالاتر به دلیل وجود سه فیلتر برای اسکن سیستم این امکان را فراهم کرده که اگر فایل مخربی بخواهد به سیستم مشکلی وارد کند باید از این سه مرحله عبور کند که تقریبا غیر ممکن است. Total Security در نسخه ی جدید به واسطه وجود محیط کاربری جدید و سیستمی که برای 4 نوع کاربر مختلف تعریف شده است سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار را در دستور کار خود قرار داده است. کنترل کامل بر روی عملکرد فرزندان در محیط خانه و همچنین کارمندان در محیط کار این امکان را فراهم کرده تا بتوان هر بخشی از سیستم را مورد کنترل و در صورت لازم آن را از دسترس خارج کرد.
مجموعا 13 قابلیت برای بسته های امنیتی Bitdefender تعریف شده است که تنها Total Security است که تمامی این قابلیت ها را در بر می گیرد. آنتی ویروس ، دیوار آتش ، آنتی اسپای ، آنتی اسپم و مبارزه قدرتمند با حملات در سایت ها در بخش امنیتی قرار دارند که می توانند به هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین نهایت امنیت را فراهم کنند. با این 5 قابلیت خیال کاربر از هرگونه فایل مخرب راحت و آسوده خواهد بود.
دومین مجموعه قابلیت ها مربوط به کارآیی سیستم است که به دو قابلیت خلاصه شده است. یکی ترفندی برای مدیریت هرچه بهتر سیستم که Tune-Up نامیده می شود و دومی هم که برای استفاده هرچه بهتر از منابع سیستم سخت افزاری تعریف شده و Special Operating Modes نام دارد. قابلیت دوم خیلی جالب و مفید است و کاربر می تواند برای مثال برای کاهش مصرف باتری لپ تاپ بسته امنیتی را طوری برنامه ریزی کند که کمترین میزان از سیستم را مصرف کند.
مرحله بعدی امنیت مربوط به خصوصی سازی ارتباطات است ، ارتباطی خصوصی و ایمن در محیط های مختلف نظیر مسنجرها ، اشتراک گذاری فایل ها و مواردی از این دست که برای بسیاری از کاربران که زیاد در دنیای اینترنت به ارتباطات اهمیت می دهند مهم خواهد بود.
آخرین مرحله هم به کنترل کامل کاربران توسط مدیریت سیستم ، امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها ، مدیریت شبکه و برقراری امنیت در آن ختم می شود. آخرین نسخه از Total Security با آخرین نسخه از ویندوز یعنی ویندوز 7 هم سازگاری کاملی دارد و در بسیاری از بخش ها با این ویندوز هماهنگ تر عمل خواهد کرد. شما کاربرانی که به امنیت سیستم اهمیت می دهید این بسته می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. دو نسخه 32 بیت و 64 بیت به همراه کرک تست شده در سایت آسان دانلود قرار گرفته تا همه بتوانند از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند.


قابلیت ها کلیدی نرم افزار Bitdefender Total Security 2011 :
- نهایت امنیت در سیستم با این بسته امنیتی
- آنتی ویروس قدرتمند موجود در نرم افزار
- به روز رسانی های سریع
- آموزش و کمک به کاربر به صورت فیلم و ویدئو (جدید)
- اسکن مداوم اما سریع و بهینه شده نسبت به نسخه قبلی
- سه مرحله کامل برای جلوگیری از ورود فایل های مخرب به سیستم
- استفاده از آخرین تکنولوژی ها در شناسایی فایل های مخرب
- 4 مجموعه کامل از نرم افزارهایی که در کنار هم برای برقراری امنیت جای گرفته اند
- استفاده آسان از نرم افزار در نسخه ی جدید
- واسط کاربری فوق العاده جذاب 
- اسکن سریعتر با حالت Quick Scan (جدید)
- جست و جو برای یافتن سایت های مخرب از لحاظ نرم افزارهای جاسوسی (جدید)
 - امنیت بالا در شبکه
- بهینه سازی شده برای افزایش کارآیی (جدید)- دیوار آتش قدرتمند موجود در نرم افزار
- مناسب برای لپ تاپ ها به منظور کاهش مصرف باتری
- کامل ترین ابزار موجود و ارائه شده از سوی Bitdefender
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


 برای نصب و فعالسازی این بسته ها می بایست طبق دستورات زیر عمل کنید :
1. پس از دانلود هریک از بسته ها لازم است تا اگر آنتی ویروسی در سیستم دارید ابتدا به صورت کامل Uninstall کنید.
2. نرم افزار را برای نصب اجرا کنید.
3. در صفحه ای که ظاهر می شود گزینه قبول قوانین را تیک زده و برای مرحله بعدی برروی Next کلیک کنید.
4. در این مرحله بسته امنیتی سیستم را اسکن کرده و بازهم شما می بایست پس از اسکن برروی Next کلیک کنید.
5. در صفحه بعدی بازهم بدون تغییر خاصی در گزینه ها باید برروی Next کلیک کنید.
6. در صفحه ای که مربوط به انتخاب گزینه فعالسازی است شما می بایست همان گزینه اول یعنی استفاده به صورت آزمایشی به مدت 30 روز را انتخاب کنید و برروی Next کلیک کنید.
7. در صفحه جدید یعنی Registration اگر شما قبلا در سایت Bitdefender ثبت نام کرده اید کافیست از گزینه Sign In با وارد کردن ایمیل و پسورد خود به مرحله بعدی قدم گذارید در غیر این صورت در همین صفحه کافیست از گزینه Create New Account یک ایمیل معتبر به همراه یک پسورد وارد کنید تا یک یوزر برای شما بسازد. دقت کنید تنها در این مرحله می بایست حتما سیستم شما آنلاین باشد و از طریق اینترنت کار ثبت نام را انجام دهید. پس از انجام این کارها برروی Next کلیک کنید.
8. در این صفحه هم برای راحتی در نصب کافیست همان گزینه اول یعنی Easy Setup را انتخاب کرده و برروی Next  کلیک کنید.
9. در مرحله بعدی یکی از سه واسط کاربری برای نرم افزار را انتخاب کنید.
10. این مرحله هم بدون تغییر در گزینه ها برروی Next کلیک کنید.
11. در صفحه ی جدیدی که ظاهر می شود در فریم اول که مربوط به پشتیبانی می باشد برروی NO کلیک کرده و در فریم دوم هم که برای ارسال ایمیل به شماست برروی گزینه سوم را انتخاب کرده و برروی Next کلیک کنید.
12. در صفحه جدید هم که مربوط به آبدیت و به روزرسانی هاست به هر شکلی که مورد نظر شماست تنظیمات را اعمال کرده و برروی Finish کلیک کنید و نرم افزار را اجرا نمائید.
13. در نرم افزار پیغام فعالسازی ظاهر شده و محدودیت 30 روزه را نمایش می دهد.
14. برای فعالسازی کافیست سیستم خود را ریست کرده و از گزینه Safe Mode سیستم را بارگزاری کنید.
15. سپس از فایل دانلود شده در فولدر Patch فایل موجود را اجرا کرده و برروی گزینه Year 2045 کلیک نمائید تا پس از چند ثانیه پیغام جدیدی ظاهر شود که پس از آن می بایست سیستم را ریست کرده و به صورت معمولی وارد ویندوز شوید.
16. حالا اگر بسته امنیتی را اجرا کنید پیغامی وجود دارد مبنی بر این که بسته امنیتی به روز نیست اما در قسمت Expire In می توانید مدت زمانی 13031 را ببینید که نشان می دهد تا این 13031 روز دیگر نرم افزار فعال خواهد بود. کافیست بسته امنیتی را به روز رسانی کنید و از امنیتی بسیار پایدار لذت ببرید.


 قیمت: 69.95 دلار آمریکا
 دانلود Bitdefender Total Security 2010 32Bit - سرور راپید شیر
 دانلود - 252 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم دانلود Bitdefender Total Security 2010 32Bit - سرور آسان دانلود دانلود - 252 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم
 دانلود Bitdefender Total Security 2010 64Bit - سرور راپید شیر
 دانلود - 292 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم دانلود Bitdefender Total Security 2010 64Bit - سرور آسان دانلود دانلود - 292 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن تصویری از محیط کرک شده ی نرم افزار تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده
 لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد