بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

طراحی وب سایت های حرفه ای با نرم افزار Xara Web Designer v6.0.0

 

نرم افزارهای زیادی در زمینه طراحی وب وجود دارند ، شرکت های نرم افزاری متعددی هستند که  کار تولید نرم افزارهای طراحی وب را برعهده دارند ، تقریبا همه این نرم افزارها خصوصیات شبیه به هم دارند اما به طبع تعدادی از آن ها با دارا بودن قابلیت های متفاوت و مهم توانسته اند که خود را از بقیه جدا کرده و در رتبه بهتری قرار بگیرند. زمانی که نامی از نرم افزارهای طراحی وب به میان می آید اکثر کاربران به این نکته فکر می کنند که آیا به همین سادگی است که ما بتوانیم یک سایت طراحی کنیم ؟ طراحی که حتی یک خط هم کدنویسی و برنامه نویسی تحت وب را نمی توانیم انجام دهیم. پاسخ مثبت است ؛ زیرا با نرم افزارهایی که امروزه طراحی می شوند بدون دانستن هیچ زبان برنامه نویسی تحت وب می توان به سادگی کار طراحی یک سایت را انجام داد بدون این که کاربر بازدید کننده متوجه این مساله شود.
این نرم افزارها با محیط طراحی خود ابتدا به کاربر این قابلیت را می دهند تا طراحی های خود را انجام داده و سپس خود نرم افزار به صورت اتوماتیک کدها را به صورت هوشمند تولید می کند تا مرورگر قدرت پردازش آن ها را به سادگی داشته باشد. Xara Web Designer همانطور که از نامش هم پیداست محصول شرکت Xara بوده و ابزاری برای طراحی صفحات وب به شمار می رود ، اما هرکس محیط کاربری این نرم افزار را ببیند مطمئنا متعجب خواهد شد زیرا محیط این نرم افزار به ابزارهای گرافیکی بیشتر شبیه است تا نرم افزارهای طراحی وب . در حقیقت این نرم افزار هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نداشته و طراح است که باید با نهایت سلیقه خود آنچه را در ذهن خود از یک صفحه وب می پروراند به روی نرم افزار آورده و با کمی رنگ بندی صحیح بهترین را نسبت به هدف خود طراحی کند.
در Xara Web Designer طراحی به سادگی می تواند تمامی Object هایی که به صورت معمول در یک صفحه وب یافت می شوند را به کار برده بدون این که حتی یک خط هم برنامه نویسی کند ، هرجایی از صفحه که بخواهد به مانند یک نرم افزار گرافیکی متن ، عکس و یا هر Object دیگری را به کار برد . این ابزار با طرح ها و قالب های آماده بسیار کمک زیادی در ایجاد طرح دلخواه را به کاربر می دهد ؛ به قول سایت سازنده کاربر این نرم افزار به اندازه رانندگی برای ماشین طراحی وب را بتواند انجام دهد ،  می تواند سایتی قدرتمند طراحی کند.  این مجموعه یک بسته نرم افزار کامل است ، اگر Photoshop  Dreamweaver و CuteFTP که سه نرم افزار برای طراحی ، کدنویسی و آپلود فایل هستند را در کنارهم قراردهیم یک مجموعه کامل برای طراحی وب بدست می آید ، Xara Web Designer کار همین سه نرم افزار را انجام می دهد. بسته ای که هم اکنون مقابل شما کاربران عزیزآسان دانلود قرار دارد ، مجموعه کامل این نرم افزار به همراه کرک در انتظار کاربران حرفه ای برای طراحی سایت هاست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xara Web Designer v6.0.0:
- محیط کاملا متفاوت از نرم افزارهای دیگر
- عدم نیاز به هیچ گونه برنامه نویسی برای طراحی
- محیط جذاب و کاربر پسند نرم افزار
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- طرح های بسیار زیبا و متعدد
- طراحی برپایه WYSIWYG که هرچه کاربر طراحی می کند ، می تواند ببیند
- قابلیت آپلود برروی سرور به سادگی
- قابلیت استفاده از تمامی Objectها در صفحه وب
- قابلیت استفاده از Object ها در یک صفحه بدون محدودیت به مانند یک نرم افزار گرافیکی- کیفیت بالا در نتیجه کار با این نرم افزار- قابلیت ساخت منوهای Pop-up برای تصاویر
- قابلیت قرار دادن امکاناتی برای سایت نظیر تغییر رنگ قالب از سوی کاربران
- سازگار با انواع مرورگرها
- پشتیبانی از فرمت های رایج تصاویر نظیر PSD ، JPEG ، PNG و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...



 طریقه فعالسازی : فایل موجود در پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرا برروی Crack it کلیک کنید. این Patch برای نسخه 5 طراحی شده اما قابلیت فعالسازی این نسخه را هم دارد.

 قیمت: 49 دلار آمریکا
 دانلود -  45.15 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد