بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

نهایت سرعت و جذابیت در بازی SBK-09 Superbike World Championship

 

در آسان دانلود نمونه های مختلفی از بازی های اتومبیلرانی را تا به حال معرفی کرده ایم اما جای یک موتور سواری جذاب و با کیفیت خالی بوده است. مسابقات موتور سواری که سراسر هیجان بوده و یکی از جذاب ترین بازی ها محسوب شده و می شوند. SBK-09 Superbike World Championship نام نسخه 2009 از این بازی است که این بار قصد معرفی آن را داریم. بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیزی که در پیست های پر پیچ و خم طراحی شده و اینجاست که کاربر باید تمام هنر خود را در قالب سرعت به نمایش گذارد.  نهایت سرعت و گرافیک فوق العاده عالی دو مشخصه اصلی این بازی محسوب می شوند ؛ گرافیک ، صحنه های اکشن بازی و به طور کلی تمامی موارد مربوط به تصویر آنقدر قدرتمند شبیه سازی شده اند که مطمئنا کاربر در نگاه اول هم مجذوب این بازی سراسر هیجان خواهد شد. موزیک و صداهایی که در طول بازی اجرا می شوند با تصاویر کاملا هماهنگ بوده و برای مثال حتی صدای گاز موتور آنقدر زیبا شبیه سازی شده که گویی کاربر در کنار موتور حاضر است و صدا را با گوش خود می شنود. امکان انتخاب موتور دلخواه ، موتور سوار دلخواه ، امکان طراحی رنگ و شکل کلی موتور ، انجام بازی به شکل های مختلف و مراحل گوناگونی که امکان مسابقه به صورت تک نفره یا مسابقات قهرمانی هم در آن ها گنجانده شده است از جذابیت های این بازی محسوب می شوند. SBK-09 Superbike World Championship که به صورت کاملا سه بعدی شبیه سازی شده است علاوه بر این که برای سنین مختلف هم قابل استفاده بوده به سادگی هم قابل نصب ، اجرا و قابل بازی کردن است. امکان انجام بازی هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره تا 8 نفر مختلف از قابلیت های جالبی هستند که در این بازی فوق العاده به چشم می خورند. این بازی که نسخه کامل و جدید آن پیش روی شما کاربر عزیز قرار دارد از حجم نسبتا بالایی برخوردار است اما با فشرده سازی همان نسخه حالا به 700 مگابایت کاهش یافته است ؛ پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود کرده و از بازی نهایت لذت را ببرید.


قابلیت های کلیدی بازی SBK-09 Superbike World Championship :
- گرافیک فوق العاده بالای بازی
- صحنه های شبیه سازی شده نزدیک به واقعیت
- صداهای بسیار زیبا و هماهنگ با تصاویر
- امکان انجام بازی به صورت تک نفره یا چند نفره ( تا 8 نفر )
- انجام بازی به صورت های مختلف
- امکان انتخاب موتور دلخواه
- محیط کاملا سه بعدی بازی
- GamePlay بسیار جذاب
- مناسب برای سنین مختلف
- سهولت در اجرا ، نصب و انجام بازی
- مناسب برای سنین مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...

 طریقه فعالسازی : بعد از دانلود بازی و خارج سازی آن از حالت فشرده کافیست فایل Setup را انتخاب نموده و بازی را در آدرس دلخواه نصب کنید. سپس به محل آدرس مورد نظر رفته و پس از نصب فایل Launcher.exe را اجرا نمائید. بازی کرک شده بوده و نیازی به هیچ گونه کرک ندارد.

 قیمت: 15.95 دلار آمریکا
 دانلود SBK-09 Superbike World Championship - سرور راپید شیر
 دانلود - 692 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم - هشتم

 دانلود SBK-09 Superbike World Championship- - سرور آسان دانلود دانلود - 692 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم - هشتم
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد