بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

ویرایش حرفه ای فیلم ها با نرم افزار MAGIX Movie Edit Pro 17 Plus

دوربین های فیلمبرداری و عکاسی دیجیتالی امروزه به یکی از وسایلی که در بسیاری از منازل نمونه هایی از آن ها یافت می شود تبدیل شده اند. دوربین هایی که بر خلاف گذشته که از واسط برای ارتباط با رایانه ها بهره می بردند امروزه به راحتی و با یک کابل رایج به رایانه های شخصی اتصال پیدا کرده و قابلیت ارسال و دریافت را به کاربران می دهند. استفاده از این دوربین ها بسیار آسان شده است و این در حالی است که همیشه خانواده ها سعی می کنند برای ثبت هرچه زیباتر خاطرات آن ها را کمی هم تدوین و ویرایش کنند تا در آینده و پس از بازنگری خاطرات را زیباتر و جذاب تر مشاهده کنند. نرم افزارهای متعدد در این زمینه می توانند به سادگی کاربران را برای ثبت خاطرات به شکلی زیباتر و جذاب تر کمک نمایند. ابزارهایی که با قراردادن چند افکت زیبا و کمی هم ویرایش ساده خروجی کار را بسیار زیباتر از ورودی به نمایش در خواهند آورد و در این میان نرم افزاری به نام Movie Edit Pro که محصولی از کمپانی نرم افزار MAGIX است می تواند بسیار راه گشا باشد. نرم افزاری بسیار قدرتمند و سازگار با انواع دوربین های دیجیتالی که توانایی خلق انواع فیلم ها را به زیباترین شکل ممکن دارد. ابزاری غنی از امکانات و افکت های صوتی و تصویری که هریک می تواند به صورت جداگانه یک نرم افزار باشد ؛ Movie Edit Pro همان نرم افزاریست که نهایت کیفیت در صدا و تصویر را به کاربران حرفه ای هدیه می دهد ، کاربرانی که به کیفیت خروجی و صدای دالبی اهمیت می دهند می توانند این محصول را انتخاب کنند.
ویرایش فیلم ها و یا حتی ساخت آن ها در این نرم افزار نقش کلیدی را ایفا می کند چراکه کاربران حرفه ای همیشه در انتظار نرم افزارهایی بوده اند که به وسیله آن ها بتوانند هر بلایی که می خواهند برسر یک فیلم درآورند و Movie Edit Pro می تواند کمک زیادی به آن ها کند. استفاده بسیار آسان از قسمت های مختلف نرم افزار نکته ی بسیار مهمی است که علاوه بر کاربران مبتدی تقریبا اکثر کاربران حرفه ای هم به آن توجه دارند چرا که گشتن و پیدا کردن یک گزینه در نرم افزار می تواند بسیار زمان گیر باشد. پشتیبانی از اکثر دوربین های فیلمبرداری که امروزه با برندهای مختلف تجاری در بازارها یافت می شوند نکته مهم دیگر در استفاده از این ابزار خواهد بود. وجود انواع مختلفی و گسترده ای از افکت ها ، Template ها و Title های حرفه ای و زیبا که اغلب آن ها در ساخت فیلم ها استفاده می شود به کاربران در زیباتر جلوه دادن کار کمک می کند. بهینه سازی برای کاهش حجم فایل ها در صدا و تصویر در بسیاری از موارد اهمیت پیدا می کند ؛ گاهی لازم است که فیلم را برروی یک لوح سی دی رایت کنیم و همین جاست که علاوه بر کیفیت حجم هم اهمیت دارد و Movie Edit Pro کمک می کند تا نهایت کیفیت در کنار حجم مناسب در خروجی حاصل شود.
ذخیره سازی برروی هارد دیسک با فرمت دلخواه و همچنین قابلیت تبدیل و خروجی گرفتن برای نمایش در انواع سیستم های صوتی و تصویری رایج در جهان یکی دیگر از خصوصیات مهم این ابزار به حساب می آید. آپلود مستقیم در سایت های به اشتراک گذاری  و رایت برروی انواع سی دی ، دی وی دی و نسل آینده لوح های فشرده یعنی Blu-ray آخرین قابلیت هایی هستند که در نرم افزار MAGIX Movie Edit Pro به چشم می آیند.
نسخه ی جدید این نرم افزار کامل و قدرتمند به تازگی ارائه شده است. کامل ترین نسخه ای که شرکت سازنده تولید می کند یعنی MAGIX Movie Edit Pro Plus HD را می توانید به سادگی از سرورهای آسان دانلود ۱دریافت کرده و برای ثبت هرچه زیباتر خاطرات خود در قالب یک فیلم اقدام کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX Movie Edit Pro 17 Plus HD v10.0.0.33 :
- سهولت در استفاده از نرم افزار- واسط کاربری فوق العاده جذاب
- استفاده از نهایت کیفیت در صوت و تصویر
- پشتیبانی از صدای دالبی دیجیتال
- سازگاری با انواع دوربین های دیجیتالی
- وجود افکت های مختلف و زیبا و متعدد
- انواع مختلف از Template ها در طراحی
- قابلیت رایت مستقیم برروی انواع سی دی ، دی وی دی و Blu-ray
- قابلیت ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج
- قابلیت های لازم برای ویرایش حرفه ای فیلم ها
- امکان آپلود مستقیم برروی سرویس های به اشتراک گذاری
- سازگار با انواع موبایل ها ، پلیرهای قابل حمل و فرمت های استفاده شده در آن ها
- ساخت فیلم های کوتاه و زیبا با استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزار
- بهینه سازی تصاویر و موزیک ها برای کاهش حجم
- قابلیت ساخت منوهای زیبا برای فیلم های دی وی دی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


 طریقه فعالسازی : پس از نصب نرم افزار فایل موجود در پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و اجرا کنید، سپس نرم افزار را Patch کنید. بعد از این عمل و پس اجرای نرم افزار از گزینه Register برای فعالسازی نرم افزا اقدام کنید. در قسمت اول Serial Number را وارد کنید. در قسمت بعدی لازم است که یک ایمیل قرار دهید. آدرس ایمیل مهم نیست . سپس از منوی سمت چپ پائین برروی Activate program by post/fax کلیک کنید ، سپس برروی Active By Fax کلیک کنید ؛ در صفحه مورد نظر را از فایل Serial کپی کنید تا نرم افزار کرک شود. بقیه سریال نامبرهای موجود هم برای فعالسازی کدک های مختلف موجود در نرم افزار می باشد. سریال نامبرها رو می توانید از فایل Serial.txt مشاهده کرده و مورد استفاده قرار دهید.

 قیمت: 99.99 دلار آمریکا

 دانلود MAGIX Movie Edit Pro 17 Plus HD - سرور راپید شیر
 دانلود - 263 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم

 دانلود MAGIX Movie Edit Pro 17 Plus HD - سرور آسان دانلود دانلود - 263 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم

 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 تصویری از محیط کرک شده ی نرم افزار
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد