بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

بهترین وبلاگ برای دانلود(بیاتو)همه چیز رایگانه

اسان دانلود۱ به روزترین وقدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبانان

جستجو و مشاهده کلیه نقاط کره زمین با Google Earth Plus v5.2.1.15


Google Earth Plus
یکی از برنامه هایی است که به شما اجازه جستجو بر کره زمین را به صورت مجازی می دهد.شما قادر به پیدا کردن کشورها, شهرها ,مدرسه ها و …. در نقاط مختلف جهان و بزرگ کردن نقشه مورد نظر خود می باشید.علاوه بر آن شما می توانید عکس یا نقشه دلخواه خود را بر روی کامپیوتر خود قرار داره یا بر روی وب سایت شخصی خود منتشر کنید.Google Earth Pro Gold ترکیبی از جستجوی گوگل به همراه نقشه های گرفته شده توسط ماهواره ها و نمایش سه بعدی ساختمان ها برای نمایش هر چه بهتر جغرافیای جهان است. شما قادر خواهید بود فقط با Type کردن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت 3D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Earth Plus v5.2.1.1588 Final:
- عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین
- دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات
- امکان جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی
- نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج
- قابلیت نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها و ...
- قابلیت شرح خطوط و زوایا
- قابلیت به اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML


موارد استفاده برای:
- طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرات ها)
- گرفتن اطلاعات از راه های زمینی ( اتومبیل رو )
- جست و جوی خانه یا آپارتمان
- جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان
- یافتن یک مکان تجاری
- و...


 توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما ...


قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro:
- Google Earth Plus:
افزودن  قابلیت  پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet  و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر


- Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی):
Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه  و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص

Annotate And Visualize:نقشه محل سکونت خود را بوسیله ابزار طراحی سه بعدی موجود در این نرم افزار ارایه داده و یا بیش از 2500 نقطه مورد نظر خودتان را بوسیله آدرس آنها و یا مختصاتشان بر روی نقشه قرار دهید(سازگار با فایل های GIS data .shp and .tab. Examples include parcel, demographic, and 3D building data )


Share And Analyze:دیده ها و عکس های خود را با دیگران از طریق فایل های گوگل یعنی KML تقسیم کنید.در این نرم افزار شما همچنین می توانید از وسایل اندازه گیری ویژه ای بهره ببرید. تنها یک کلیک کافیست تا گوگل تمام محاسبات را به تنهایی انجام دهد.


Create Visually Powerful Presentations:قابلیت گرفتن عکس تا 11 در 17 اینچ (4800 پیکسل یا 890 کیلوبایت) و استفاده از آنها در مدارک، سخنرانی ها،وب سایت و یا چاپ آن.شما می توانید تا 13 مگابایت فیلم دلخواه خود را با یک کلیک بسازید.


Useful For Many Industries:اگر شما صاحب کارخانه هستید این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا مختصات جغرافیایی محل کار خود را به طور دقیق به نمایش بگذارید.

ویژگی های نسخه جدید:در Google Earth Pro به تصاویر ویدیویی خیابان ها که در برنامه نقشه گوگل موجود است دسترسی دارد. فقط با کلیک کردن بر روی آیکون دوربین یک پنجره بصورت Pop-up ویدیوی خیابان را نمایش می دهد.
کلید های فرمان جدید نمایشی نیز در این ورژن مشاهده می شود. یکی از آن کلید فرمان North (شمال) است. با کلیک بر روی این کلید فرمان، موقعیت تصویر به صورتی که شمال در بالای صفحه است، تغییر می کند.
ویدیو های طلوع و غروب خورشید نیز خیلی خیلی جالبند. فقط به نقطه ای که می خواهید رفته و کلید فرمان "sun" (خورشید) را در نوار ابزار کلیک نمایید. اینکار نوار تغییر زمان گرافیکی را نشان می دهد که شما می توانید زمان منطقه با ما وس تغییر داده و یا با کلیک بر روی Play بصورت اتوماتیک تغییر زمان در منطقه را مشاهده کنید.

مشخصات System مورد نیاز: - Operating System : Windows XP
- CPU Speed : intel® Pentium® P4 2.4GHz + or AMD 2400xp
- System Memory ( RAM ) : 512MB
- 2GB Hard-Disk Space
- 3D graphics card : 3D-capable video card with 32MB VRAM or greater
- 1280x1024 , 32-bit true Color Screen
- Network Speed : 128 kbps Broadband / Cable internet

 این نرم افزار نیز مانند سایر نرم افزار های گوگل در ایران به دلیل تحریم مستقیماً از سایت گوگل قابل دریافت نمیباشد! اینک شما میتوانید نسخه کامل (Pro Gold) این نرم افزار را به همراه کرک از سرور های آسان دانلود ۱دریافت نمایید.


 طریقه فعالسازی : محتویات پوشه patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و فایل را اجرا کنید و بر روی Go کلیک کنید

 قیمت: 400 دلار آمریکا
 دانلود رایگان نرم افزار -  13.7 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده
 لینک منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد